abonnement Unibet Coolblue
pi_120434180
Hahah Senna geweldig :D

Hier een dame die geinteresseerd is in letters...
Ze heeft ze op haar tabletop staan nu en wijst dagelijks letters aan die ik moet benoemen of noemt bij enkele letters 'wiens letter' het is..
M van mama, P van papa, O van haarzelf... en laatst wees ze de H aan... "van Opa!"
Nee zei ik al... naja eigenlijk ook wel want opa heet Hans...

Nu wijst ze dus dagelijks de H aan... Opa Hansschoen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_120449548
leuk lamb O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_120861688
Tess net heel hard: GVD...
M: Tess dat wil ik niet horen!
Tess: maar papa ik zei toch geen kut...

Uhhhhhhhhhh...

En net:


Amber en Tess zijn in mijn slaapkamer op de tablets aan het spelen. Ik hoor Tess zeggen: Amber, niet tegen mama zeggen hoor, echt niet tegen mama zeggen.
Ik ging even kijken wat er was....
Ik: Amber, wat mag jij niet tegen mama zeggen?
A: Tess kan iets.
Ik: wat kan je dan Tess?
T: Nou kijk eens.. maar niet kijken hoor!! Je mag echt niet kijken..

Mevrouw deed uiteraard iets wat niet mag....Ze klom op de achterwand van mijn bed naar boven....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120862490
Hehehe ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_120863178
Vicky leuk dat 2e verhaaltje. Hebben we hier ook, dan zegt meneer "zullen we het stiekem doen?"

Hier werden we ook weer eens verrast door een leuke. De cereal staat op tafel en peuter wijst daarop de letter "O" aan: "dit is de o van oma". Onze monden bleven open staan. Later bleek dat hij dat van oma had.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_120910720
Deze moet ik even delen.

Was gisteren met de hele familie bij m'n oma en ik zat een beetje met m'n nichtje van 12 te geinen wat we altijd doen. Beetje flauwe grapjes te maken enzo. Qua ontwikkeling is ze nog een beetje jong voor haar leeftijd. Op een gegeven moment zegt ze, Thomas je zit me te pesten!! Dus ik zeg, nee joh ik ben gewoon een beetje melig. "Maar dat is toch niet melig?" "Jawel, melig is als je hard moet lachen om flauwe grapjes. Wat is dan melig volgens jou?", zei ik. "Nouu", zegt ze, "Melig is als je houdt van mannenzaad." _O- Ik heb zelden zoo krom gelegen van het lachen :')
pi_120917670
Mijn nichtje (5jr) was gisteren op bezoek bij mijn vader in het ziekenhuis. Hij was opgenomen omdat hij niet zelfstandig uit een epilepsieaanval kon komen en mocht nog even blijven om te kijken of hij geen nieuwe aanval zou krijgen. Mijn zus had uitleg gegeven wat epilepsie is en ze leek het redelijk te begrijpen.
We zaten met zijn allen in het restaurant toen mijn nichtje een moeder van een vriendje zag. Ze werd hartelijk begroet en mijn nichtje zegt heel blij: 'mijn opa heeft last van zijn hersenen!'.

Nou ja, eigenlijk heeft ze gewoon gelijk natuurlijk. ;)
E.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:50:55 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_120923196
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:41 schreef Thomas B. het volgende:
"Melig is als je houdt van mannenzaad."
Nou, dat jong-zijn-in -ontwikkeling valt ook wel mee zo te lezen...

Een kerstpraatje.
In de klas vertel ik altijd het kerstverhaal, dus ik vond dat ik dat ook aan mijn eigen kind moest vertellen. Beker warme chocomel, op de bank bij de kerstboom en -stal. Was erg gezellig en knus. Vraagt hij na het verhaal waarom Jezus nou zo bijzonder was. Dus ik vertel dat Jezus heel graag lief was voor alle mensen, dat hij geen oorlog en geruzie wilde, maar juist vrede.
"Oh,"zegt Thies, "Ik lijk wel op hem want ik hou ook niet van ruzie." :')
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_120924970
O+

Hier dacht jongste dat de kerstman de opa van jezus was ~:)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_120947183
Thies O+

Sparkling ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 30 december 2012 @ 13:09:06 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_120951821
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef snoopy het volgende:
O+

Hier dacht jongste dat de kerstman de opa van jezus was ~:)
:D :o :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_120962202
Ik kon eigenlijk ook niet goed uitleggen hoe de kerstman dan eigenlijk wel in het hele kerstverhaal beland was :?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_120962516
Eva had vorige week haar eerste woordgrapje. Zo bijdehand van een kind van 19 maanden.

Ze zat voor de ballenbak bij opa en oma en was alles in de ballenbak aan het gooien. Bij ieder stuk speelgoed riep ze 'boem!' als ze gooide.
Nou ligt daar ook een bumba knuffel, dus die was opeen gegeven moment ook aan de beurt. Ze gooit hem in de ballenbak en roept 'boem!..............ba!'

We waren echt een beetje flabbergasted dat ze dat kon!
pi_120962535
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:54 schreef snoopy het volgende:
Ik kon eigenlijk ook niet goed uitleggen hoe de kerstman dan eigenlijk wel in het hele kerstverhaal beland was :?
Die beland ook niet in het kerstverhaal, maar leg dat maar eens uit idd!
pi_120963071
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:01 schreef danic het volgende:
Eva had vorige week haar eerste woordgrapje. Zo bijdehand van een kind van 19 maanden.

Ze zat voor de ballenbak bij opa en oma en was alles in de ballenbak aan het gooien. Bij ieder stuk speelgoed riep ze 'boem!' als ze gooide.
Nou ligt daar ook een bumba knuffel, dus die was opeen gegeven moment ook aan de beurt. Ze gooit hem in de ballenbak en roept 'boem!..............ba!'

We waren echt een beetje flabbergasted dat ze dat kon!
Whahaha geweldig idd :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:36:59 #142
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_121585905
Marlien ziet dat haar vader de stoep sneeuwvrij heeft gemaakt:
"Papa, heb jij de sneeuw al gemaaid?!" ^O^
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_121614482
Haha, sneeuw maaien... O+

Grote E begint inmiddels - letterlijk en figuurlijk - steeds meer praatjes te krijgen. Toen ik de post van Tinuviel las, moest ik denken aan de keer dat E met een soort telraam met blokjes met letters (snap je 'm nog? :') ) zat te spelen. Ik wees de E aan en zei: kijk, dat is E, van Elise. En bij de M: dat is M, van mama. E, hóógst verontwaardigd: 'Nee! Is mij! Is ejíse! míjn! Neeee, mama, mag niet! Is mij! Míjn letter! Zo!!'

En aan tafel tijdens het kerstdiner:

E: mama is een vrouw
Ik: en opa is een...
E: meneer
Ik: en oma is een...
E: vrouw
Ik: en oom C is een...
Elise: meneer
Ik: en oom M is een...
E: meneer
Ik: en papa is een...
E: baas!
pi_121615233
Cantare, die is echt geweldig, haha, papa is een baas. Heeft papa haar dat misschien zelf geleerd? :o
pi_121625027
Mahre gisteren tegen de buurvrouw;
de winter is de mooiste zomer want dan ligt er sneeuw!
pi_122217316
L krijgt weer praatjes gelukkig. O+


En ik wist niet dat ik zo vaak 'oké' zeg. :')

Niet quoten ajb. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door -Spring op 29-01-2013 16:55:29 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:04:42 #147
11682 Moonah
Jolie femme
pi_122218565
Oké! :+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:05:01 #148
11682 Moonah
Jolie femme
pi_122218581
Maar wat cuuuuute! "Halluf zes!" O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:12:35 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_122218989
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef -Spring het volgende:

[..]

Irritant, hè? :P
Dat vind ik altijd van mezelf als ik mezelf terug hoor. Maar ook leerzaam, in die zin, dat je dus dergelijke stopwoorden van jezelf terughoort (als je ze al niet bij je kind hebt teruggehoord.... :D ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')