quote:
Volgende maand om deze tijd is het bijna de 13de!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know! Fucking awesomequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat echt helemaal nergens over
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand om deze tijd is het bijna de 13de!!!
Om deze tijd met een kop koffie en stoel voor een winkel met nachtrelease!!!!!!!!111
En cammo outfit natuurlijk.Ik heb speciaal mijn MW2-shirt en joggingbroek, mijn BO-schoenen en pet en mijn MW3 zonnebril en sjaal alvast klaargezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand om deze tijd is het bijna de 13de!!!
Om deze tijd met een kop koffie en stoel voor een winkel met nachtrelease!!!!!!!!111
En cammo outfit natuurlijk.Wordt zo vet gewoon no life knallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blackbirds en hondjes achter elkaar blijven inzettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt zo vet gewoon no life knallen
Als echte bazenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blackbirds en hondjes achter elkaar blijven inzetten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb speciaal mijn MW2-shirt en joggingbroek, mijn BO-schoenen en pet en mijn MW3 zonnebril en sjaal alvast klaargezet!
Ik mag in eens 3 gold packs openen in FUT???quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Om 11 uur Golden series op Veronica met Bonjsaky
Nee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik mag in eens 3 gold packs openen in FUT???![]()
Jij ook gehad?
Had er niet veel in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee?
Heb je weer geluk he viezerik
Ach in totaal wel zo'n 10k toch als je alles verkoopt. Verveelde me vanmiddag en ik heb al 84k bij elkaar getrade vandaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had er niet veel in.
Alleen Montolivo. Die is 2000 waard ofzo.
In de -?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach in totaal wel zo'n 10k toch als je alles verkoopt. Verveelde me vanmiddag en ik heb al 84k bij elkaar getrade vandaag
Waarom ik niet dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef SoldMayor het volgende:
Oh die goldpacks krijgt iedereen als goedmaker voor de problemen in het begin bij FUT.
Das lief.
Wil je nu meedoen met clubs?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n stoere pack opening doen :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |