SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boz uit de bocht!
Half bezopen is weggegooid geld.
Mien jong,ik ga me zometeen naakt insmeren met yoghurtkruidnotenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga ook een zak aanbreken Piet
Hoho genietenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mien jong,ik ga me zometeen naakt insmeren met yoghurtkruidnoten
Dat wordt ook de eerste keer sinds de kaasfondue. Binnenkort moeten wij eens goddelijk kaasfondue gaan etenquote:
Goed plan! Hoe was het zondag nog? Volgende keer ga ik zeker mee speciaal biertjes drinkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wordt ook de eerste keer sinds de kaasfondue. Binnenkort moeten wij eens goddelijk kaasfondue gaan eten
Was echt super zondag,heb van 2 tot 2 staan zuipenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan! Hoe was het zondag nog? Volgende keer ga ik zeker mee speciaal biertjes drinken
Heb ik weer wat gemistquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was echt super zondag,heb van 2 tot 2 staan zuipenEen grote ellende
Zwalkende Maurice,kotsende Mauricequote:
Paas mij er ook eens eenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga ook een zak aanbreken Piet
Haha was Maumau er? Dat is wel echt prachtig wat een baas is het toch ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zwalkende Maurice,kotsende Maurice
Volgende keer beter joh,doen we kaasfonduetje icm Boekanier
Kwam langs onderweg van Den Bosch naar Delft,met de bedoeling de trein te pakken,wat niet luktequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha was Maumau er? Dat is wel echt prachtig wat een baas is het toch ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kwam langs onderweg van Den Bosch naar Delft,met de bedoeling de trein te pakken,wat niet lukte2x op mijn bek gegaan met die gast achterop,kotst ie ook nog de plee onder
Te woest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Michhas het volgende:
Tauch, Pringles, zet jullie koptelefoons op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |