abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:27:23 #201
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119006712
kijk er naar uit

♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_119011494
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:41 schreef BramKVO het volgende:

Alleen jij vindt hier dat Shaktar zwak is hoor.
Ligt eraan wat je als zwak ziet.

Shaktar is overduidelijk kwalitatief vele maten zwakker dan een Juve en Chelsea.
Mss leuk ploegje die iets kan doen in de EL, maar in CL bij lange na niet goed genoeg om iets te bereiken. (en nee doorgaan door group is niet iets bereiken).
pi_119011532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
Juventus moet nog naar Shakhtar, daar kunnen ze laten zien dat ze beter zijn want dat waren ze thuis niet.
Zo werkt voetbal alleen lang niet altijd.
Als de sterkste ploeg alles wint zou het een saaie sport zijn.
Gelukkig is de bal rond en kan zelfs de zwakkere (Shaktar) stunten tegen veel sterkeren (als Chelsea en Juve).
pi_119026276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je als zwak ziet.

Shaktar is overduidelijk kwalitatief vele maten zwakker dan een Juve en Chelsea.
Mss leuk ploegje die iets kan doen in de EL, maar in CL bij lange na niet goed genoeg om iets te bereiken. (en nee doorgaan door group is niet iets bereiken).
Het probleem is dat jij enkel naar de voor jou bekende namen kijkt. Een speler als William van donetsk ken je waarschijnlijk niet goed genoeg.
pi_119026451
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij enkel naar de voor jou bekende namen kijkt. Een speler als William van donetsk ken je waarschijnlijk niet goed genoeg.
Willian bedoel je.
pi_119029330
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef BramKVO het volgende:

Het probleem is dat jij enkel naar de voor jou bekende namen kijkt. Een speler als William van donetsk ken je waarschijnlijk niet goed genoeg.
Als Shaktar een sterke ploeg zou zijn zouden we ze wel met de Europese top mee zien doen.
Waar ze nu totaal niet bij in de buurt komt. Volgens jou zijn ze net zo sterk als Juve en Chelsea, nou dream on dude... Met zeer veel twijfel zitten ze misschien net aan het elastiek van subtoppertjes.
Echt onderaan daar als ze daar al zitten.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:25:41 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119030334
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij enkel naar de voor jou bekende namen kijkt. Een speler als William van donetsk ken je waarschijnlijk niet goed genoeg.
Shakhtar staat in de UEFA ranking ook ver boven topclub Juventus maar dat telt niet, je moet het anders zien, het blijft een zwakke ploeg, die met geluk daar staan en af en toe hun potjes winnen.
pi_119032254
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Shakhtar staat in de UEFA ranking ook ver boven topclub Juventus maar dat telt niet, je moet het anders zien, het blijft een zwakke ploeg, die met geluk daar staan en af en toe hun potjes winnen.
:)
pi_119032507
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Tarado het volgende:

Shakhtar staat in de UEFA ranking ook ver boven topclub Juventus maar dat telt niet, je moet het anders zien, het blijft een zwakke ploeg, die met geluk daar staan en af en toe hun potjes winnen.
Kijk dan even waar Juve vandaan komt clown :')
Die zaten ja in de Serie B, kwamen weer omhoog en dan direct meeknallen??

Serieus :')

Als je zegt dat Shaktar kwalitatief in de buurt van Juventus komt ben je ziek :')
Geen kip met verstand van voetbal zou ooit zeggen dat Juve zwakker of gelijkwaardig is.

Met een team met oa Buffon, Chiellini, Pirlo, Vidal, Marchisio etc etc. En dan moet Shaktar beter zijn :')
pi_119060040
Donetsk is zeker niet minder dan Juventus.

Stekelenburg is eindelijk eens gepasseerd bij AS Roma, die zien nu ook in dat hij bijna nooit de punten kan pakken voor ze.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_119064510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef TLC het volgende:
Donetsk is zeker niet minder dan Juventus.

Dit :')
Hoe durf je dat te zeggen......

Alsof Shaktar een Buffon, Pirlo, Vidal, Chiellini of Marchisio hebben :')
En dan noem ik nog niet eens alles spelers, hooguit 1 a 2 spelers van Shaktar zouden ook maar enige kans op basisplaats hebben bij Juve. (Als je er ook maar iets van kan speel je niet bij zo'n flutclub en flutcompetitie)
pi_119064821
Pirlo :D
pi_119065194
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dit :')
Hoe durf je dat te zeggen......

Alsof Shaktar een Buffon, Pirlo, Vidal, Chiellini of Marchisio hebben :')
En dan noem ik nog niet eens alles spelers, hooguit 1 a 2 spelers van Shaktar zouden ook maar enige kans op basisplaats hebben bij Juve. (Als je er ook maar iets van kan speel je niet bij zo'n flutclub en flutcompetitie)
Ik neem vele meningen hier serieus, maar jij kijkt me teveel door een zwartwitte oude dames bril.

Dus speciaal voor jou dit ;

Shaktar Donesk is beter dan Juventus, daar... eat ur heart out.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_119065526
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef TLC het volgende:

Ik neem vele meningen hier serieus, maar jij kijkt me teveel door een zwartwitte oude dames bril.

Dus speciaal voor jou dit ;

Shaktar Donesk is beter dan Juventus, daar... eat ur heart out.
Niemand neemt een persoon serieus die Shaktar beter of gelijkwaardig noemt aan Juventus :')

[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 10-11-2012 21:30:50 (doe eens niet) ]
pi_119065534
0-1 voor Juve door Vidal!
pi_119067192
Lol 1-5 Pescara-Juventus in de rust.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:34:08 #217
380648 Higuain
Ik scoor veel
pi_119069614
Als bij Milan Emanuelson één van de sterspelers is dan gaat het goed mis daar. Evenals bij Inter waar mannen als Obi in de basis staan.. Juventus is de enige nog enigszins presterende club daar. Als Milan wat geld heeft en Guardiola aanstelt als coach + een goede centrale verdediger (Sakho), linksback (Criscito), controleur (Fellaini) en een spits (Suárez/Huntelaar) halen zou dat geweldig zijn.

Ik mis het Italië van Maldini, Shevchenko, Recoba, Adriano, Nedvěd en Trezeguet.
Ja
pi_119069683
1-6 einduitslag bij Pescara-Juventus!

Nette overwinning, goed voetbal.
Maar pfff ook al scoor je 6 keer de afwerking van Juve is echt dramatisch soms :'(
pi_119076851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Niemand neemt een persoon serieus die Shaktar beter of gelijkwaardig noemt aan Juventus :')

Correctie : niemand neemt jou serieus op dit forum.
pi_119076854
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Higuain het volgende:
Als bij Milan Emanuelson één van de sterspelers is dan gaat het goed mis daar. Evenals bij Inter waar mannen als Obi in de basis staan.. Juventus is de enige nog enigszins presterende club daar. Als Milan wat geld heeft en Guardiola aanstelt als coach + een goede centrale verdediger (Sakho), linksback (Criscito), controleur (Fellaini) en een spits (Suárez/Huntelaar) halen zou dat geweldig zijn.

Ik mis het Italië van Maldini, Shevchenko, Recoba, Adriano, Nedvěd en Trezeguet.
Noem je nu werkelijk Huntelaar ? Die is keihard gefaald in Milaan. Fellaini is onbetaalbaar voor Milan trouwens. Urby is geen sterspeler, maar doet het eigenlijk gewoon wel goed als ie speelt.
  zondag 11 november 2012 @ 11:48:09 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119079197
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Higuain het volgende:
Als bij Milan Emanuelson één van de sterspelers is dan gaat het goed mis daar. Evenals bij Inter waar mannen als Obi in de basis staan.. Juventus is de enige nog enigszins presterende club daar. Als Milan wat geld heeft en Guardiola aanstelt als coach + een goede centrale verdediger (Sakho), linksback (Criscito), controleur (Fellaini) en een spits (Suárez/Huntelaar) halen zou dat geweldig zijn.

Ik mis het Italië van Maldini, Shevchenko, Recoba, Adriano, Nedvěd en Trezeguet.
Guardiola de wonderdokter? Die rent gillend weg na een weekje bij welke Serie A club dan ook, die gaat alleen nog maar voor het echt grote geld ter compensatie van de ergernis, dus vergeet hem maar.
pi_119082164
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 06:50 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Correctie : niemand neemt jou serieus op dit forum.
Meer mij dan jou hoor kerel.
Sorry hoor maar elk verstandig wezen legt de elftallen van Shaktar en Juve naast elkaar.
En geen mens met een iq van boven de 50 kan zeggen dat Shaktar een op papier gelijkwaardig of kwalitatief zelfs beter elftal hebben.
  zondag 11 november 2012 @ 15:19:10 #223
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_119086189
Lekker weertje in Rome. :D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_119086208
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker weertje in Rome. :D
Tering :D.
sig verwijderd door FA
  zondag 11 november 2012 @ 15:39:40 #225
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_119087023
boem 1-1
♔ KoningenUitGroningen ♔
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')