Ik heb ze die beesten ook nog nooit zien voeren. Het zal wel een bikkelharde survival of the fittest zijn in dat zo onschuldig ogend aquarium.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom hebben die mensen eigenlijk een aquarium? Opa zit er met z'n rug naartoe en toen oma er nog was, zij ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze die beesten ook nog nooit zien voeren. Het zal wel een bikkelharde survival of the fittest zijn in dat zo onschuldig ogend aquarium.
Je volgt Oop ook niet écht hé?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
Hij zegt: ze worden echt steeds gekker, dat gaat over ons
Dat betekent vast dat we op het goede spoor zitten.![]()
Ja, ja, je probeert 'm een beetje te dekken hè? maar je brengt ons hier niet op een dwaalspoor hoor, we zitten er bovenop!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je volgt Oop ook niet écht hé?![]()
Oop zocht naar de prijs van scheerapparaten op de MediaMarkt site...![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi complimentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
Scrut, je bent nog gekker dan een deur zegt ie
Dat is Gert, dat hebben we zojuist vastgesteldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
Ik meende heel even oma te zien langsschuiven maar het zal wel een fata morgana zijn geweest.
Speciaal voor jou dan deze aanbieding....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
Ik meende heel even oma te zien langsschuiven maar het zal wel een fata morgana zijn geweest.
Die opmerking "ze worden steeds gekker" leek tegen iets of iemand gericht te zijn die op dat moment meeluisterde / meekeek. Een gesprekspartner. Het lijkt af en toe wel alsof opa behalve zijn koptelefoon ook nog een 'oortje' in heeft waar hij berichten door ontvangt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, je probeert 'm een beetje te dekken hè? maar je brengt ons hier niet op een dwaalspoor hoor, we zitten er bovenop!
Frits, ga jij je eens concentreren op de zaken die daar daadwerkelijk aan de hand zijn. Alsof dat niet al genoeg is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is Gert, dat hebben we zojuist vastgesteld
Mógelijk ging het over "die bijdehante Mods" welke zou ik zo niet durven zeggen maar....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die opmerking "ze worden steeds gekker" leek tegen iets of iemand gericht te zijn die op dat moment meeluisterde / meekeek. Een gesprekspartner. Het lijkt af en toe wel alsof opa behalve zijn koptelefoon ook nog een 'oortje' in heeft waar hij berichten door ontvangt.
Misschien is het wat ver gezocht, maar er klopt iets niet, wat ik je brom.
Heeft hij hier jeuk? Of... doet hij het oortje weer goed? (dit was vlak na die plotselinge uitspraak dat "ze" steeds gekker worden)..
[ afbeelding ]
Godsamme Gert, heb je stiekem een laptop op de slaapkamer gesmokkeld. We zagen je net in beeld, doe voorzichtig, die ouwe is tot alles in staatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die opmerking "ze worden steeds gekker" leek tegen iets of iemand gericht te zijn die op dat moment meeluisterde / meekeek. Een gesprekspartner. Het lijkt af en toe wel alsof opa behalve zijn koptelefoon ook nog een 'oortje' in heeft waar hij berichten door ontvangt.
Misschien is het wat ver gezocht, maar er klopt iets niet, wat ik je brom.
Heeft hij hier jeuk? Of... doet hij het oortje weer goed? (dit was vlak na die plotselinge uitspraak dat "ze" steeds gekker worden)..
[ afbeelding ]
Niet slecht maar ik kijk nog even verderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan deze aanbieding....
[ afbeelding ]
Eventueel ook zónder de Bier...
Maar hij is het wel hoor......let maar op zo direct stuur ik hem naar de koelkast om een biertje te halenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel jammer dat opa niet radiografisch bestuurbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |