Waar is dat te vinden ? Ik wil nog snel even een omaatje shirtje bestellen voor het een echt collectors item gaat worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
Ik zit net even bij de Opa merchandise te kijken, maar beequeen heeft dus gewoon meerdere T-shirts met haar naam erop!
Brede heupen, spillebeentjes, ja, ik geloof verdomd dat ie op visite is. Ik ben blij voor zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde postuur als Gert, hè?
Boven de Oop-stream kan je het aanklikken, ik waarschuw je vast, je kijkt je ogen uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is dat te vinden ? Ik wil nog snel even een omaatje shirtje bestellen voor het een echt collectors item gaat worden.
Er gebeuren daar de laatste tijd rare dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Jian het volgende:
Ik zit dus even naar die stream te kijken en ik zie 'm dus zojuist opstaan, naar de keuken lopen de koelkast opendoen en een biertje pakken, echt waar, ik jok echt niet! Ik vind het hoogst verdacht!
Ohhw dus je kijk wél hmm?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Jian het volgende:
Ik zit dus even naar die stream te kijken en ik zie 'm dus zojuist opstaan, naar de keuken lopen de koelkast opendoen en een biertje pakken, echt waar, ik jok echt niet! Ik vind het hoogst verdacht!
Geen omaatje shirtjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Boven de Oop-stream kan je het aanklikken, ik waarschuw je vast, je kijkt je ogen uit
Ik zet m vanavond voor het eerst sinds weken aan omdat er allemaal zulke verdachte zaken plaatsvinden op het moment. Ik zweer je dat ie net weer opstond, 2e keer al deze avond. Heeeeel vreemd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw dus je kijk wél hmm?
En maar zeiken tegen andere, ook wel enige of sommige genoemd, over waar de Caps blijven....![]()
Je stelt me zeer teleur weer..
Ja dat was om deze te pakken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zet m vanavond voor het eerst sinds weken aan omdat er allemaal zulke verdachte zaken plaatsvinden op het moment. Ik zweer je dat ie net weer opstond, 2e keer al deze avond. Heeeeel vreemd!
Uhhhh, ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen omaatje shirtjesDegene die de merchandise aan de man wil brengen is zeker een vrouwenhater.
Hij zat net in z'n neus te baggeren, die heb je weer gemist natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat me écht tegenvalt is dat meekijkers bij Oop blijkbaar wel vol zitten met comment maar zelf geen flikker doen om een leuk plaatje neer te zetten hier...
Het is veel moeilijker daaromheen te cappenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zat net in z'n neus te baggeren, die heb je weer gemist natuurlijk
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker daaromheen te cappen
Zou die ouwe daar soms Piranha in houden om de lijken te laten verdwijnen. Ik zeg maar wat hoor, maar ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom hebben die mensen eigenlijk een aquarium? Opa zit er met z'n rug naartoe en toen oma er nog was, zij ook.
Ik heb ze die beesten ook nog nooit zien voeren. Het zal wel een bikkelharde survival of the fittest zijn in dat zo onschuldig ogend aquarium.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom hebben die mensen eigenlijk een aquarium? Opa zit er met z'n rug naartoe en toen oma er nog was, zij ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze die beesten ook nog nooit zien voeren. Het zal wel een bikkelharde survival of the fittest zijn in dat zo onschuldig ogend aquarium.
Je volgt Oop ook niet écht hé?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
Hij zegt: ze worden echt steeds gekker, dat gaat over ons
Dat betekent vast dat we op het goede spoor zitten.![]()
Ja, ja, je probeert 'm een beetje te dekken hè? maar je brengt ons hier niet op een dwaalspoor hoor, we zitten er bovenop!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je volgt Oop ook niet écht hé?![]()
Oop zocht naar de prijs van scheerapparaten op de MediaMarkt site...![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi complimentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
Scrut, je bent nog gekker dan een deur zegt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |