SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
[ Bericht 1% gewijzigd door Flippiee op 10-10-2012 12:35:29 ]
ik heb al met plezier de 1e 2 afleveringen gekekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
Dag ro-ald
Is dat wat Aldo? Ik twijfel hard aan die nieuwe seriesEn lees veel verschillende dingen erover.
Nice.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zit buiten met een t-shirt aan.
#twitterfeitjesvanflipsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:32 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je ajax.nl moet bezoeken voor een verslag.
ga maar weg :Squote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel hier plempen hoor #yolo
[..]
Dat DM ik je wel dan
Hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:05 schreef gogosweden het volgende:
waar is die josti die altijd vraagt of ik een eikelpiercing heb?
Frederik janquote:
Moet je ons wat vertellen gogo?twitter:gogosweden twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 16:13:02Ik ga weg. Ik ga nu een eikelpiercing zetten. Tot vanavond! (live at http://ustre.am/AGG7) reageer retweet
koekepan !1!!111 hihihihih EINZE!1111111quote:
wie zijn werk is dit?twitter:gogosweden twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 17:22:45mijn zusje is klaar met haar kutjespiercing en nu krijg ik mijn eikelpiercing. papa gaat filmen. straks topic (live at http://ustre.am/AGG7) reageer retweet
hoe wist jij da uberhauptquote:
Engquote:
Ik steek je bij de meetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je me niks flikt hoeft dat helemaal niet eng te zijn
Leg je steekvest klaarquote:
Space had over dst ze met jullie mee ging en ik had lapo en wist niets beters enn mee ufteee rijmt, jwt.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Space had over dst ze met jullie mee ging en ik had lapo en wist niets beters enn mee ufteee rijmt, jwt.
Je kunt het wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Leren voor sectorwerkstuk presentatie die ik vanavond heb
Ik heb niks gedownload.quote:You have reached the max. number of possible free downloads for this hour, please try again in an hour or purchase one of our premium products.
Lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Space had over dst ze met jullie mee ging en ik had lapo en wist niets beters enn mee ufteee rijmt, jwt.
Deze OGquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet nodig, voordat jij uberhaupt je mes hebt getrokken lig je met gebroken armen op de grond
Ze willen niet discussierenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Ro-ald het volgende:
Haha net in de stad: Vrouw wilt papiertje geven over hoe je bij de terugkeer van Jezus kan komen. Wij gewoon normaal
normaal in discussie gaan. Loopt ze weg.
Rot dan met je kut papiertje!
Ja dit. En je er in laten geloven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze willen niet discussierenalleen maar vertellen.
Hahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehadgozer van een jaar of 23 ging tegen mij praten over god
![]()
eigenlijk wou ik mijn jas openritsen en mijn shirt laten zien waar heel groot 666 op stond maar dat heb ik maar niet gedaan
Kijk wel even,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef Oceanview het volgende:
http://uploaded.net/file/h88i27ug
Wilt iemand dit downloaden voor mij en uploaden, mijn 1e download mislukte en na een uur geven ze nog steeds een melding dat ik maar 1x in 60min mag downloaden.
andere host graag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk wel even,
uploaden via uploaded.net?
Jammer danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..], ik kan toch niet downloaden van uploaded.
Ook al gedaan, download knop werkt niet, proxy ingesteld op eigen pc maar toch dezelfde melding.quote:
Hii OVquote:
Bedankt, heb ik eindelijk WhatsappPlus terug.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bedankt, heb ik eindelijk WhatsappPlus terug.
we gaan wat afspreken.
quote:
Gastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]wp ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden
![]()
![]()
houden van me schatjeeeuhhh
![]()
deze liefde is niet oppervlakkig of nep
![]()
Maar het zit diep en is echt..
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]wp ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden
![]()
![]()
houden van me schatjeeeuhhh
![]()
deze liefde is niet oppervlakkig of nep
![]()
Maar het zit diep en is echt..
![]()
Wpquote:
Goed hoorquote:
En je oortjesquote:
Linker sterft steeds meer af, nog steeds te lui om naar de brievenbus en/of Dixons te lopen.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Linker sterft steeds meer af, nog steeds te lui om naar de brievenbus en/of Dixons te lopen.
ik weet a mattiequote:
Naar dixon?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanmorgen een halfuur verslapen maar toch nog op tijd gekomen.
Hoiquote:
Hihi met sisiquote:
hihi met bendiequote:
quote:
Picsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Amoeba het volgende:
Ik word gestalkt door een kaulo lelijk wijf.
sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Amoeba het volgende:
Ik word gestalkt door een kaulo lelijk wijf.
Oke okequote:
Yoyoyoquote:
quote:
waaromquote:
Je bent niet zo lief op dit moment. Niet huilen, je mag straks weer terugkomen.quote:
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent niet zo lief op dit moment. Niet huilen, je mag straks weer terugkomen.
Okok, blijf maar dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Moet ik Bouta er weer bijhalen?
Ik ga er toch vandoorquote:
Was meer twee keer een Engelse so.quote:
nou en, ik kwam met een afkorting en bij de ''oh'' kwam ik erachter dat sie en seide fout isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was meer twee keer een Engelse so.
nou en, duits is toch kut.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nou en, ik kwam met een afkorting en bij de ''oh'' kwam ik erachter dat sie en seide fout is
Duitsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
nou en, duits is toch kut.
Dit klopt niet, ik heb niet zo'n harige hand en ik ben niet zo'n pak mens en jij bent niet blankquote:
Het is dan ook een virtuele boks. Bij gebek aan realiteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit klopt niet, ik heb niet zo'n harige hand en ik ben niet zo'n pak mens en jij bent niet blank
Oké..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is dan ook een virtuele boks. Bij gebek aan realiteit.
Op de meet maken we wel een boks foto.
Ik zeg dat echt zo vaak hequote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg dat echt zo vaak heen iedereen gelijk in de stress altijd: Nee! Ik ben niet boos!
Ik bedoel alleen..
![]()
En dan ga ik helemaal stuk
Zo zonde als dingen helemaal stuk gaan..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg dat echt zo vaak heen iedereen gelijk in de stress altijd: Nee! Ik ben niet boos!
Ik bedoel alleen..
![]()
Vooral zonde als ik het ben hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo zonde als dingen helemaal stuk gaan..
Nee dan zijn we allemaal vrijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral zonde als ik het ben he
Wil je nu dat ik ja zegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral zonde als ik het ben he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan zijn we allemaal vrij
Jaquote:
Helemaal dik en achterop van die bultjes waardoor ik amper kan slikken en half zit te kwijlenquote:
Ben je nog steeds ziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal dik en achterop van die bultjes waardoor ik amper kan slikken en half zit te kwijlen.
Hoe ga ik zo mijn presentatie doen![]()
inb4 achter centraal station grapjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal dik en achterop van die bultjes waardoor ik amper kan slikken en half zit te kwijlen.
Hoe ga ik zo mijn presentatie doen![]()
Pervquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
inb4 achter centraal station grapjes
Pervert - Perverse viespeuk enzulksquote:
Ja maar dit deed ik zodat de grappen die konden volgen als er een pz of wp in de topic waren niet meer grappig warenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pervert - Perverse viespeuk enzulks
Ja maar het was een grapje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar dit deed ik zodat de grappen die konden volgen als er een pz of wp in de topic waren niet meer grappig waren
oquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar het was een grapje.
Samen met een vriendin, en ja al 2 fucking weken gewoon al ergens pijntjes en zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je nog steeds ziek?Moet je je presentatie alleen doen?
Ik heb het ook tijd gezegd maar ben er inmiddels mee gestopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen..
![]()
Heb jij vrienden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Samen met een vriendin, en ja al 2 fucking weken gewoon al ergens pijntjes en zo
Ermahgerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Samen met een vriendin, en ja al 2 fucking weken gewoon al ergens pijntjes en zo
Begrijpelijk wel, kun jij mij vertellen hoe het voelt om vrienden te hebben?quote:
Ik hoop het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja, als ik kom dan blijf ik denk ik ook slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
echttt
blijf je slapen of niet?
Shitloads paracetamol maar dat werkt voor geen hol.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ErmahgerdHeb je al wat genomen tegen de keelpijn enzo?
hoe laat ga jij danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als ik kom dan blijf ik denk ik ook slapen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.Je zegt nu dat je van niet hoopt dat kan waar zijn. Maar ondertussen heb je al 5 keer 's avonds zitten bidden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Shitloads paracetamol maar dat werkt voor geen hol.
dat rijmt
Ik bid nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je van niet hoopt dat kan waar zijn. Maar ondertussen heb je al 5 keer 's avonds zitten bidden..
Half 9quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nou succes dan maar zo. Hoelaat heb je?
DIENTJE IS GODquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je van niet hoopt dat kan waar zijn. Maar ondertussen heb je al 5 keer 's avonds zitten bidden..
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIENTJE IS GOD
anders wist hij dit niet
Ik wilde een episch diner gekookt door mij een spouwer aanbieden als we met je mee heen mochten rijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Rond 14:00 mischien weet het niet precies
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde een episch diner gekookt door mij een spouwer aanbieden als we met je mee heen mochten rijden![]()
Of is dat om?
Een diner hoeft niet voor mij, ik wil je zo ook wel ophalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde een episch diner gekookt door mij een spouwer aanbieden als we met je mee heen mochten rijden![]()
Of is dat om?
wij zijn in bredaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een diner hoeft niet voor mij, ik wil je zo ook wel ophalen.
Eerst haal ik pz op en dan moet ik langs breda/boxtel en dan nuland
Bij spouwer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als je dan ook niet bij die gekke fokautisten wil slapen mag je vast ook wel hier slapen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel pz ergens dumpen
pz blijft sowieso slapen bij flquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel pz ergens dumpen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LINKJE
ik kan m al dagen niet vinden
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je dat goed vindt, en spouwer ook, dan hoeven wij niet met gekke uft en enge intro mee
Ik weet niet mischien drink ik watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je dat goed vindt, en spouwer ook, dan hoeven wij niet met gekke uft en enge intro mee
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
HAHA SPEES EN SPOUWER KOMEN NIET MEER THUIS
of je moet spouwer lief aan kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu waarom heb ik geen rijbewijs, ik hoef niet per se te drinken
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
of je moet spouwer lief aan kijken
dat kan ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er staat ook nog wodka in breda, anders daar afterparty met drank hihahoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wodka nog nooit echt gedronkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er staat ook nog wodka in breda, anders daar afterparty met drank hihaho
Geeft niet, jij was toch al overkill...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
Jongens ik heb spijtig nieuws omtremt de meet,
ik werd net gebeld door een vriend en hij wil een potje gaan poolen bij hem thuis en daarna een film gaan kijken, aangezien me dat wat leuker lijkt kies ik daarvoor
Dan gaan we iets anders halenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wodka nog nooit echt gedronken
Maar niet te veel denken...
straks gaat het niet door voor mij
vrijdag denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gaan we iets anders halen
Maar wanneer weet je of je gaat endezo?
Ik wil huilen maar eigenlijk denk ik dat het een grap isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
ik werd net gebeld door een vriend en hij wil een potje gaan poolen bij hem thuis en daarna een film gaan kijken, aangezien me dat wat leuker lijkt kies ik daarvoor
Laat maar weten wat je doet dan nog! Anders gaan we gewoon met uft meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vrijdag denk ik
Maar ik heb al gevraagd om dit weekend vrij te willen
Ik zou gaan man, haak jij af.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
Is goed, ben altijd bereid om jullie op te halen tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je doet dan nog! Anders gaan we gewoon met uft mee
Je mag iig blijven slapen van spouwahhh. Ik denk ik vraag het m ff want t is zijn huis dit dat allesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is goed, ben altijd bereid om jullie op te halen toch
geef een koekie en ze is weer zo slap als een natte doekiequote:
Het is nog geen sinterklaas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geef een koekie en ze is weer zo slap als een natte doekie
check mij rijmen dan
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geef een koekie en ze is weer zo slap als een natte doekie
check mij rijmen dan
Ik ben Mc Hou je bekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is nog geen sinterklaas.
ik heet geen steeven maar stievenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Van die kop van steven moet ik overgeven
check mijn rhymes dan
Hehehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heet geen steeven maar stieven
dus je rijmt net zoals je eruit ziet, erg beroerd
Ik blijf wel thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
WP als je komt laat ik mn tieten zien.
dan kan jij gewoon je reet laten zien want echt verschil zie je nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Joh daar trapt hij niet in hoor.. dat zeg je 'kijk deze bobbels.. dat zijn mijn tieten' terwijl je net doet alsof je je blote tetten laat zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dan kan jij gewoon je reet laten zien want echt verschil zie je niet
haar op haar reet en borstenquote:
Blijft raar en slecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haar op haar reet en borsten
reet en borsten zijn even dik/groot
snap dat dan
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal en goed wasquote:
Het ging over je grap, die zijn nog wel ooit goed.. dat jij niet normaal bent dat weet iedereen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal en goed was
Welke grapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ging over je grap, die zijn nog wel ooit goed.. dat jij niet normaal bent dat weet iedereen.
Hannah Montana the Moviequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
Weet er iemand nog een goede horrorfilm?
2 girls 1 cup (Halloween cut)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2 girls 1 cup (Halloween cut)
quote:
Dale and Tucker vs Evilquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
ha ha ha, 1,2,3 lacheeeeeeeeeeeenquote:
Nee, hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ha ha ha, 1,2,3 lacheeeeeeeeeeeen
Je zit vast net als een klein meisje te giechelen tijdens een optreden van k3
Waarom mag je de trailer niet kijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dale and Tucker vs Evil![]()
Maar is niet zo zeer horror is een .. horror komedie MAAR.. je mag de trailer niet kijken.
Omdat de trailer alles verpest en veel te veel laat zien, dat doen trailers sowieso tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom mag je de trailer niet kijken?
Oke ik ga die film downloaden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat de trailer alles verpest en veel te veel laat zien, dat doen trailers sowieso tegenwoordig.
jawelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar wp kom je nou wel of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |