Altijd een mooie manier om ondertussen te internetten en zulksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef Yreal het volgende:
zo les van 4 tot half 7. Kneuzige presentaties aanluisteren..
eindopdracht is eindeloos die presentaties evaluerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Altijd een mooie manier om ondertussen te internetten en zulks
Bij ons is het altijd 'laptop dicht' als iemand moet presenteren.. uit 'respect'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Altijd een mooie manier om ondertussen te internetten en zulks
Dat is wel balen, alhoewel het begrijpelijk is. Niemand die natuurlijk luistert als je gaat zitten internetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd 'laptop dicht' als iemand moet presenteren.. uit 'respect'
Is ook belangrijk. Ik had geen wekker gezet voor vanochtend, maar werd toch belachelijk vroeg wakker. Toen maar spullen gepakt en naar de UB gegaanquote:Ik heb best wel druk rooster, ik neem gewoon de donderdag ochtend om lekker bij te slapen.. heeft mijn lichaam ook wel nodig vind ik
moet je maar wat nuttigs vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is wel balen, alhoewel het begrijpelijk is. Niemand die natuurlijk luistert als je gaat zitten internetten.
[..]
Is ook belangrijk. Ik had geen wekker gezet voor vanochtend, maar werd toch belachelijk vroeg wakker. Toen maar spullen gepakt en naar de UB gegaan
Ja ach, als we daarna verplicht moet discussiëren over de presentatie is laptop zo weer open hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is wel balen, alhoewel het begrijpelijk is. Niemand die natuurlijk luistert als je gaat zitten internetten.
[..]
Is ook belangrijk. Ik had geen wekker gezet voor vanochtend, maar werd toch belachelijk vroeg wakker. Toen maar spullen gepakt en naar de UB gegaan
Collegevrije week? Wat een luxequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Ryon het volgende:
Goed brak wakker geworden vandaag. Na jarenlang gezopen te hebben trek je op een gegeven moment het bier gewoon niet meer. Helaas wel om negen uur weer gewoon melden op de universiteit.
Twee uurtjes getracht te studeren - lunch afspraak en nu weer tot acht uur door. De college vrije week is nu wel welkom!
Vooruit, dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je maar wat nuttigs vertellen
Volgende week herfstvakantie!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Collegevrije week? Wat een luxe
Week 8 tentamens en week 7 is vrij. De UvA zit nu in week 6.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Collegevrije week? Wat een luxe
Ach, ik ben het inmiddels na al die jaren wel gewend dat er geen collegevrije week cq herfstvakantie is. Maar ik word altijd wel een beetje jaloers wanneer ik hoor dat anderen dat wel hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef Ryon het volgende:
O ja, vroeger noemde men dat herfstvakantie. Toen ik zestien was keek ik daar echt weken naar uit.
Helaas ga ik die week wel studeren/ werken zoveel mogelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, ik ben het inmiddels na al die jaren wel gewend dat er geen collegevrije week cq herfstvakantie is. Maar ik word altijd wel een beetje jaloers wanneer ik hoor dat anderen dat wel hebben
Ach, ik vind de collegevrije week vaak wel relaxed omdat je dan kan gaan studeren voor de tentamens die er na komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, ik ben het inmiddels na al die jaren wel gewend dat er geen collegevrije week cq herfstvakantie is. Maar ik word altijd wel een beetje jaloers wanneer ik hoor dat anderen dat wel hebben
Voor dat eerste is die week dan ook wel bedoeld ja. Ideaal voor wanneer je de week daarop tentamens hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Helaas ga ik die week wel studeren/ werken zoveel mogelijk
Ja vrijdag heb ik 1 tentamenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor dat eerste is die week dan ook wel bedoeld ja. Ideaal voor wanneer je de week daarop tentamens hebt
Is het gek als ik zeg dat het af en toe wel als een verplichting voelt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar sinds de middelbare school heb ik geen behoefte meer gehad aan 'vakantie' dat je de gehele dag thuis zit en 'niet naar school hoeft'. Het mooie van studeren is dat het niet als een verplichting voelt, maar juist als iets wat je met plezier doet.
Ik heb medestandersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef eriksd het volgende:
Weet niet hoor, maar die scriptie voelt echt wel als een verplichting.
Bij mij ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het gek als ik zeg dat het af en toe wel als een verplichting voelt?
Wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Ryon het volgende:
Scriptie is natuurlijk een verhaal apart. Ik kan ook goed begrijpen waarom mensen andere studenten inhuren om dat ding niet zelf te hoeven schrijven.
Mwah, begrijpen... Het is niet voor niets je proeve van bekwaamheid. Mooie jurist ben je om dat vervolgens "af te kopen".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Ryon het volgende:
Scriptie is natuurlijk een verhaal apart. Ik kan ook goed begrijpen waarom mensen andere studenten inhuren om dat ding niet zelf te hoeven schrijven.
Tjah, dat is even twee uur lang vragen door bespreken en productief bezig zijn. Vervelend dat je af en toe niet kan uitslapen, maar het is niet meer de tijd zitten weg te kijken totdat de bel van de 'grote pauze' of het laatste lesuur gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bij mij ookDie werkgroepen zijn verplicht en als je niet komt word je uitgesloten van tentamen.. en soms wil je gewoon thuis aan de gang of heb je geen zin en moet je toch! Maar opzich wel goed, die wg zijn wel leerzaam over het algemeen
Het gebeurt hoorquote:
Natuurlijk ben je dan een waardeloos student en geen knip voor de neus waard. Maar iedereen die wel eens 20 a 30 interviews van een uur heeft moeten uitwerken weet dat je daar zelfmoord neigingen van kan krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, begrijpen... Het is niet voor niets je proeve van bekwaamheid. Mooie jurist ben je om dat vervolgens "af te kopen".
Best wel veel ookquote:
Zo weinig? Geen geld eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Best wel veel ookIk geloof dat je een scriptie voor rond de 400 a 500 euro kan kopen. Je kan ook studenten (a 12 euro per uur) inhuren om een gedeelte te schrijven als je er zelf klaar mee bent.
Kun je beter zelf schrijven, leer je er nog wat van ook en dan voor die 500 euro een Surface RT kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zo weinig? Geen geld eigenlijk.
Argh, don't remind me. Try 2.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef eriksd het volgende:
Weet niet hoor, maar die scriptie voelt echt wel als een verplichting.
Dan staat mij nog wat te wachten dit jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Argh, don't remind me. Try 2.
O, en ik vind de UvA officieel een gedrocht van een instelling. Helpen/meedenken? Welnee joh. Ik kan oplezen wat mijn instructies mij instrueren om jou te vertellen.
Lees gewoon samenvattingen ervan, je hoeft echt niet een heel arrest te kennen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Patrickk het volgende:
Even wat arresten privaatrecht en strafrecht uitgeprint voor komende 4 weken.. 220 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |