abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2012 @ 09:56:53 #209
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_119115862
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef Jolly_nigger het volgende:

Daarnaast vind ik dat hoerenlopers ook een ontzettend bord voor hun kop hebben en enorm egoïstisch zijn. Denk je nou oprecht dat een hoer er plezier in heeft om seks met jou te hebben?
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis... daar heb je voor betaald. En dat hoeren er moeten zijn voor arme gehandicapten omdat die ook recht op seks hebben is ook larie, degene die bedacht heeft dat men recht op seks heeft is niet goed bij.
en jij denkt dat al die hoerenlopers de hoer willen plezieren :')? de meesten willen gewoon hun kwakje kwijt zonder gezeik.
pi_119135200
Ik ben er sinds 1wk achter dat één van mijn beste vriendinnen (is een alleenstaande moeder) recent na een aantal nare datingsite ervaringen de keuze heeft gemaakt om er geld voor te vragen.

Haar motivatie was: het gaat die mannen toch allemaal maar om 1 ding, en ik heb helemaal geen behoefte aan telkens dat gezeik, maar ik wel mijn behoeften, dus dan kan ik het net zo goed zo doen.

Ik schrok er een beetje van omdat ik het niet van haar had verwacht, het is echt een heel leuk lief meisje/vrouw (eind 20). Maar ik zal haar nooit veroordelen zolang ze haar kindje niet direct in gevaar brengt moet ze imho zelf weten hoe en wat ze waar met wie doet.
“Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.”
  maandag 12 november 2012 @ 19:39:26 #211
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_119136987
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef anoniempje1978 het volgende:
Ik ben er sinds 1wk achter dat één van mijn beste vriendinnen (is een alleenstaande moeder) recent na een aantal nare datingsite ervaringen de keuze heeft gemaakt om er geld voor te vragen.

Haar motivatie was: het gaat die mannen toch allemaal maar om 1 ding, en ik heb helemaal geen behoefte aan telkens dat gezeik, maar ik wel mijn behoeften, dus dan kan ik het net zo goed zo doen.

Ik schrok er een beetje van omdat ik het niet van haar had verwacht, het is echt een heel leuk lief meisje/vrouw (eind 20). Maar ik zal haar nooit veroordelen zolang ze haar kindje niet direct in gevaar brengt moet ze imho zelf weten hoe en wat ze waar met wie doet.
ik neem aan dat het dan om d'r behoefte aan geld gaat? lijkt me niet dat haar seksuele behoefte ermee wordt bevredigd je weet immers nooit wat er voor je deur staat.
pi_119138068
quote:
Daarnaast vind ik dat hoerenlopers ook een ontzettend bord voor hun kop hebben en enorm egoïstisch zijn. Denk je nou oprecht dat een hoer er plezier in heeft om seks met jou te hebben?
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis... daar heb je voor betaald. En dat hoeren er moeten zijn voor arme gehandicapten omdat die ook recht op seks hebben is ook larie, degene die bedacht heeft dat men recht op seks heeft is niet goed bij.
Recht op seks bestaat inderdaad niet. Wat wel bestaat is het recht om een hoer te worden en naar hoeren te gaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119140909
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik neem aan dat het dan om d'r behoefte aan geld gaat? lijkt me niet dat haar seksuele behoefte ermee wordt bevredigd je weet immers nooit wat er voor je deur staat.
Het gaat haar echt om de behoefte aan seks. Ze is geen impulsieve dame oid, en heeft alles goed doordacht enz. dus ik geloof haar. Ik zou het zelf niet kunnen, en vind het best knap van dr hoe ze er in staat.
“Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.”
pi_119153417
Je moet op een datingssite ook niet zoeken voor een leuke man...
Vraag me wel af hoe ze dat gaat doen als ze opeens gaat daten met iemand die dan wel leuk is.
Rustig aan.
pi_119153564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Barbapapamama het volgende:
lekker naar een tietenbar na het uitgaan is sowieso baas _O_

verder is het zonde van je geld en kun je beter een breezersletje zatvoeren
Een breezersletje zat voeren kost je over het algemeen veel meer dan een snelle wip van 50 Euro.
pi_119153576
quote:
Ik vind hoerenlopen helemaal niks.
Mensen zijn tegenwoordig te lui om iets uit te voeren, denken alleen aan zichzelf, en moeten precies hebben wat ze willen en dan wel méteen. Zo ook hoerenlopers en hoeren. Allemaal luie en verwende nesten.
Hoezo lui? Nooit gehoord van wel de lusten maar niet de lasten?
quote:
Doet dat er toe? Denk jij dat de politie agent er ook plezier in heeft als hij een aangifte moet opnemen?
quote:
Om die mensen nu gek te noemen vind ik wel erg ver gaan, een behoefte word bevredigd en de dame is betaald wat is het probleem?
quote:
Dáárnaast draagt het absoluut niet bij aan een positief beeld over vrouwen, die tegenwoordig toch al ver te zoeken is in deze maatschappij. Dat vrouwen geen mensen zijn maar enkel objecten om te gebruiken.
Je begint steeds meer op Marcy Darcy te lijken.
quote:
Dááárnaast, waar is je zelfrespect? Je bent toch wel ontwikkeld genoeg om je seksuele driften onder controle te houden. Je bent als man toch wel meer dan je zak met zaad. En maar zeuren als vrouwen tegen je zeggen dat mannen enkel aan seks denken.
Niet iedereen is blij met elke dag aan de pik te trekken en als het even niet meezit op het gebied van vrouwen dan bieden de hoeren gewoon uitkomst wees juist blij dat het kan aangezien seks een positief effect heeft op de mens.
Bovendien zijn er ook gigolo`s voor vrouwen dus het zou wel redelijk hypocriet zijn van vrouwen om ons mannen te beschuldigen van het alleen denken aan seks, daar kunnen vrouwen ook wel wat van hun zijn er alleen minder open over.
quote:
Ik zou zeer content zijn als het verboden zou worden, op een paar streng gereguleerde hoerenshops per stad na, waar vrouwen ZZP'er zijn of werknemer met goede arbeidsvoorwaarden en CAO e.d.
De gemiddelde hoer verdient meer dan modaal in Nederland, ik zie niet in waarom je zo graag als moraalridder de vrouw meent te beschermen.
Je hebt echt een totaal verkeerd beeld van hoeren en de maatschappij, ga eens een keer naar buiten zou ik zeggen.
pi_119185606
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef anoniempje1978 het volgende:

[..]

Het gaat haar echt om de behoefte aan seks. Ze is geen impulsieve dame oid, en heeft alles goed doordacht enz. dus ik geloof haar. Ik zou het zelf niet kunnen, en vind het best knap van dr hoe ze er in staat.
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat je niet echt in je behoefte vervuld wordt als je ''klant'' niet die woest aantrekkelijke sexy hunk is waar je naar smart.
Rustig aan.
pi_119645321
quote:
Mensen zijn tegenwoordig te lui om iets uit te voeren, denken alleen aan zichzelf, en moeten precies hebben wat ze willen en dan wel méteen. Zo ook hoerenlopers en hoeren. Allemaal luie en verwende nesten.
Generalisatie ten top. Jij gaat er maar van uit dat mannen die prostituees bezoeken te lui zijn om erop uit te gaan en een vrouw te versieren. Ik weet niet of je het weet, maar de meeste mannen kunnen niet elke week een ander wijf versieren om mee naar bed te nemen; misschien 1% van alle mannen kan dat.

Ten tweede ga je er van uit dat die vrouwen te lui zijn voor 'echt' werk. Fysiek kan dit werk zeer inspannend zijn. Daarnaast, wat wil je als je veel geld wilt verdienen maar een laag opleidings niveau hebt? De gemiddelde kansarme Roemeense migrante kan hier niet zomaar even door een universitaire opleiding walsen. Het geld verdiend in de prostitutie daarentegen kan ervoor zorgen dat men níet meer kansarm hoeft te zijn (bvb. het betalen van een opleiding).

quote:
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis... daar heb je voor betaald.
Hierover maak ik mij geen illusies. Maar egoïstisch vind ik mezelf niet, want ik betaal er toch voor? De gemiddelde prostituee verdient netto 15-20x zoveel als de kassières bij de Albert Heijn, zo'n ¤60-80 netto (zo'n ¤100-150 bruto) na aftrekt van belasting en BTW (hoezo dubbele standaard: wel 'niet normaal' en 'slecht' volgens de moraalridders, maar ondertussen wel dubbel uitgemolken door onze overheid en de moraalridders daarin).

Trouwens, wie vindt zijn werk nou wel echt leuk: de kassière bij de AH (die momenteel zot wordt door de sinterklaasmuziek), de kapster die aan andermans hoofden moet pulken, de vuilnisman, die met een onderbetaalde kantoorbaan in hun cubicle? Ik dacht het niet.

quote:
En dat hoeren er moeten zijn voor arme gehandicapten omdat die ook recht op seks hebben is ook larie, degene die bedacht heeft dat men recht op seks heeft is niet goed bij.
Het is wellicht geen recht, maar het niet hebben van seks is een psychologische hinderpaal op weg naar zelf-actualisatie volgens de psycholoog Maslow.

Daarnaast vind ik jouw post getuigen van een volslagen gebrek aan inlevingsvermogen. Wat moet een gehandicapte dan doen volgens jou? Moet hij er maar mee dealen dat hij gehandicapt is en een celibatair leven leiden? Wie ben jij om te bepalen dat hij dat moet doen terwijl je zelf geen problemen hebt met het krijgen van seks? Wie ben jij om dat op te leggen en te zeggen van 'tja pech, leef er maar mee, ik ga nu lekker seks hebben' (want dat is wat jij in principe zegt tegen die mensen; jij en anderen mogen het wel, zij niet omdat ze geen andere optie hebben dan betalen)? Ik zou zeggen, leef maar eens een aantal jaren totaal seksloos en zonder positieve interactie met vrouwen en kom dan nog maar eens hier terug.

Tevens veroorzaakt onvrijwillig celibaat allerlei psychische problemen: angsten, stress, depressie, gevoelens van eenzaamheid, spanning, geïrriteerdheid, agressie, slaapproblemen, stemmingswisselingen en een minderwaardigheidscomplex veroorzaakt door de sociale druk die zegt dat seksuele ervaring en activiteit erbij horen.

quote:
Dáárnaast draagt het absoluut niet bij aan een positief beeld over vrouwen, die tegenwoordig toch al ver te zoeken is in deze maatschappij. Dat vrouwen geen mensen zijn maar enkel objecten om te gebruiken.
Als dit al het geval is, dan is het de maatschappij die dat doet. Zij ziet prostituees als menselijke hompen vlees die zich vrijwillig laten verkrachten. Ik, als persoon die omgaat met prostituees, zie hen als personen met hun eigen persoonlijkheden, motivaties en achtergronden en ik behandel hen ook als zodanig, namelijk met respect, beleefdheid, vriendelijkheid en fatsoen. Sowieso, prostituees hebben meer autonomie dan mensen denken: zo kunnen ze bvb. klanten weigeren.

quote:
Dááárnaast, waar is je zelfrespect? Je bent toch wel ontwikkeld genoeg om je seksuele driften onder controle te houden. Je bent als man toch wel meer dan je zak met zaad. En maar zeuren als vrouwen tegen je zeggen dat mannen enkel aan seks denken.
Tsja, dat is waar, maar je kunt niet serieus verwachten dat iemand celibatair leeft. Ik heb de psychologische consequenties hierboven al geschetst. Een voorbeeld van wat er kan gebeuren is de Amerikaanse TV-presentatrice Christine Chubbuck die in 1974 op nationale TV zelfmoord pleegde, o.m. vanwege haar onvrijwillige celibaat. Een tweede is George Sodini die als gevolg van het 19 jaar niet hebben van seks of ook maar enig succes met vrouwen (van zijn 29e tot zijn 48e) doordraaide en een drievoudige moord en zelfmoord pleegde.

quote:
Ik zou zeer content zijn als het verboden zou worden, op een paar streng gereguleerde hoerenshops per stad na, waar vrouwen ZZP'er zijn of werknemer met goede arbeidsvoorwaarden en CAO e.d.
Ik ben mordicus tegen om voornoemde redenen. Misschien moet je je eens inlezen in de wereld van de prostitutie, te beginnen bij de blog van Zondares, een vrijwillige prostituee die zich ontzettend stoort aan bemoeizuchtige figuren als jij en die zichzelf absoluut niet ziet als zielig en die geen misbruikverleden heeft of wat dan ook. Misschien sla je dan minder onzin uit en ben je minder kortzichtig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marx1990 op 26-11-2012 18:46:34 ]
pi_119645486
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef anoniempje1978 het volgende:

Des te hoger de verdiensten hè? :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_119645611
quote:
Generalisatie ftw.

quote:
Soms vinden ze het leuk, soms niet. Maar daarom krijgen ze er ook voor betaald hè?

quote:

Onzinnige napraterij dit. :)

quote:
Verplaats je eens in wat oudere mannen bijvoorbeeld. Wat is er mis mee om te betalen voor iets wat je graag wil, en wat iemand anders graag verzorgt voor een bepaalde prijs? Is toch hetzelde als een masseur inhuren, of een loodgieter.

quote:
:') .

De hoeren die ik ken hebben allemaal een hekel aan bemoeizuchtige kneusjes zoals jij en vinden het nogal beledigend dat anderen denken te weten wat goed voor ze is. :)

Btw, lol @ marcy darcy reference. _O-
pi_119648380
Blijf maar vooral je kop in het zand steken ^O^

Maar je hebt gelijk hoor. Het is iedere vrouw haar jeugddroom om wanneer ze zich in een uitzichtloze situatie bevinden op het gebied van verslaving, mensenhandel, schulden of de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, om hoer te worden. Wie wil er nu zo'n suffe saaie kantoorbaan als je ook het plezier kan hebben van risicovolle beslissingen moeten nemen, SOA's, depressie, stress, schaamte, geestelijke en lichamelijke mishandeling, en een dubbelleven! En je word nog stinkend rijk ook, want in 10 procent van de gevallen mag je je verdiende geld zelf houden!

Het is zo makkelijk om je er in te verdiepen, wat degelijke onderzoeken te googelen, waar in helaas dat beeld wat men hier heeft totaal niet zo rooskleurig is. Maar dat doe je niet, omdat de wereld veel prettiger is als je gewoon in je fantasie kan blijven geloven. Het neukt toch prettiger wanneer je kan doen alsof de hoer die je neukt geen mens is wat eigenlijk je hulp nodig heeft, i.p.v. je zaad.

Dat jullie dochters maar een voortvarend leven mogen hebben waarbij ze niet de keuze hoeven te maken om prostituee te worden, of gedwongen te worden. Helaas houd ik mijn hart vast met dergelijke voorbeelden als vaders. Want jullie kunnen niet anders dan haar feliciteren en trots zijn dat ze het lievelings- beroep van pappa heeft gekozen.
niggah niggah niggah niggah niggah niggah niggah I'm 100% niggah
pi_119648517
P.s. De piramide van Maslow is een theorie lieve schat. Het is er een uit vele stromingen en visies op dit onderwerp. Zoals de es, ich en über-ich van Freud. Het is niet wetenschappelijk onderbouwt.
niggah niggah niggah niggah niggah niggah niggah I'm 100% niggah
pi_119648622
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef Jolly_nigger het volgende:

Maar je hebt gelijk hoor. Het is iedere vrouw haar jeugddroom om wanneer ze zich in een uitzichtloze situatie bevinden op het gebied van verslaving, mensenhandel, schulden of de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, om hoer te worden. Wie wil er nu zo'n suffe saaie kantoorbaan als je ook het plezier kan hebben van risicovolle beslissingen moeten nemen, SOA's, depressie, stress, schaamte, geestelijke en lichamelijke mishandeling, en een dubbelleven! En je word nog stinkend rijk ook, want in 10 procent van de gevallen mag je je verdiende geld zelf houden!

Het is zo makkelijk om je er in te verdiepen, wat degelijke onderzoeken te googelen, waar in helaas dat beeld wat men hier heeft totaal niet zo rooskleurig is. Maar dat doe je niet, omdat de wereld veel prettiger is als je gewoon in je fantasie kan blijven geloven. Het neukt toch prettiger wanneer je kan doen alsof de hoer die je neukt geen mens is wat eigenlijk je hulp nodig heeft, i.p.v. je zaad.

Dat jullie dochters maar een voortvarend leven mogen hebben waarbij ze niet de keuze hoeven te maken om prostituee te worden, of gedwongen te worden. Helaas houd ik mijn hart vast met dergelijke voorbeelden als vaders. Want jullie kunnen niet anders dan haar feliciteren en trots zijn dat ze het lievelings- beroep van pappa heeft gekozen.
Niet echt realistisch allemaal dit, allemaal spookbeelden. Ik ken zeker wel 20-25 prostituées en geen van hen voldoet aan jouw stereotyperingen. Ze zijn geen van allen verslaafd, houden allemaal hun eigen geld en worden niet mishandeld of wat dan ook. Het werk vinden sommigen heel leuk, sommigen niet echt, maar niet erger dan een 'normale baan' en ze kiezen er in het ergste geval voor omdat ze hier veel meer mee verdienen. Je kijkt iets te veel TV denk ik. :)
pi_119648677
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Jolly_nigger het volgende:
onderb
Niet wetenschappelijk onderbouwd inderdaad. De piramide van Maslow wordt niet heel serieus meer genomen, en Freud al helemaal niet (al heeft hij wel veel betekend voor de psychologie). :)
pi_119649636
quote:

Beetje slap gelul. Je gaat op geen enkele manier op de argumenten van mij of heiden in, erg zwak. Ga maar eens kijken op hookers.nl en je zult daar genoeg vrouwen vinden die het wel vrijwillig doen. En dan is er nog de blog van Zondares die ik al eerder aangegeven heb.

Je spreekt over jeugddromen. Dat is dat beroep meestal niet, maar was het wel de jeugddroom van de vuilnisman om dat beroep later uit te oefenen? Dat denk ik niet.

Daarnaast heb je het over verslaving en mensenhandel. Ik ben sowieso nog nooit een prostituee tegen gekomen die onder invloed was van eender welk middel dan ook. Wat betreft mensenhandel, dat zal blijven ook als prostitutie illegaal zou zijn en zou waarschijnlijk dan eerder toenemen vanwege de grotere vraag ernaar.

SOA's, depressie, stress, schaamte, geestelijke en lichamelijke mishandeling, en een dubbelleven: de schaamte, stress, depressie en het noodgedwongen leiden van een dubbelleven zijn de schuld van de maatschappij die deze vrouwen constant voorhoudt dat datgene wat zij doen echt niet hoort. SOAs dat is waar condooms goed voor zijn. Alle prostituees die ik tegen ben gekomen gebruiken ze en doen het niet zonder.

Wat betreft mishandeling, het merendeel van de prostituees is niet gedwongen en de percentages kunnen ook nog verschillen afhankelijk van welke sector dat je praat: ik ga in een seksclub waar de vrouwen kamertjes huren; er is daar over beveiliging in de vorm van camera's o.a., en er is een metaaldetector waar je niet omheen kunt bij de ingang voor ze je toelaten (gewapend gespuis met slechte bedoelingen komt er niet in). Wat betreft straatprostitutie heb je gelijk dat er veel gedwongen vrouwen zitten met een verslaving, maar die vrouwen bezoek ik niet. Bij een club, privéhuis en de escortbranche zal je gedwongen vrouwen nauwelijks of niet tegenkomen.

Wat dwang betreft, ik raad je aan dit artikel uit de Guardian te lezen dat stelt dat bij de grootste politie actie in het Verenigd Koninkrijk van deze aard er géén gedwongen prostituees zijn gevonden terwijl er 25.000 gevallen verwacht waren. Ik neem aan dat de politie in Groot-Brittannië competent is en op basis van deze aanname concludeer ik dat het aantal vrouwen dat gedwongen als prostituee werkt zeer laag is. Anders hadden ze toch zeker een paar duizend van zulke vrouwen moeten vinden.

Wat het hebben van dochters betreft, dat is een gevoelsargument en geen feit. Zulke argumenten zeggen niks over het al dan niet goed of fout zijn van prostitutie. Het is m.a.w. een drogreden.

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Jolly_nigger het volgende:
P.s. De piramide van Maslow is een theorie lieve schat. Het is er een uit vele stromingen en visies op dit onderwerp. Zoals de es, ich en über-ich van Freud. Het is niet wetenschappelijk onderbouwt.
Dat neemt niet weg dat het langdurig gedwongen celibatair leven allerlei psychische problemen met zich meebrengt. Bestaand onderzoek geeft bovendien aan dat, hoewel Maslow misschien fout was, er wel degelijk universele menselijke behoeftes bestaan:

Bronnen:

Villarica, H. (2011, Aug 17). Maslow 2.0: A new and improved recipe for happiness. The Atlantic. Retrieved from http://www.theatlantic.com/life/archive/2011/08/maslow-20-a-new-and-improved-recipe-for-happiness/243486/#.TkvKIRv8USE.facebook

Tay, L., & Diener, E. (2011). Needs and subjective well-being around the world. Journal of Personality and Social Psychology, 101(2), 354-365. doi: 10.1037/a0023779

En je bent nog steeds nauwelijks ergens op ingegaan.

Quote uit het eerste artikel:

quote:
The study's methodical investigation of both day-to-day positive and negative feelings and overall life evaluation uncovered novel nuances as well. As it turns out, the needs that are most linked with everyday satisfaction are interpersonal ones, such as love and respect. Our troubles, conversely, relate most to lack of esteem, lack of freedom, and lack of nourishment. Only when we look back on the quality of our lives thus far do basic needs become significant indicators for well-being.

For Diener, the implications for public policymakers are clear. Since each of Maslow's needs correlates with certain components of happiness, he says, "all the needs are important all the time. Our leaders need to think about them from the outset, otherwise they will have no reason to address social and community needs until food and shelter are available to all."[...]"Maslow got right that there are universal human needs beyond the physiological needs that everyone recognizes," Diener says. "But it turns out people are inherently social. We are called the social animal now."

[ Bericht 6% gewijzigd door Marx1990 op 27-11-2012 01:16:31 ]
  maandag 26 november 2012 @ 23:26:46 #226
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119660428
quote:

Het is zo makkelijk om je er in te verdiepen, wat degelijke onderzoeken te googelen, waar in helaas dat beeld wat men hier heeft totaal niet zo rooskleurig is. Maar dat doe je niet, omdat de wereld veel prettiger is als je gewoon in je fantasie kan blijven geloven. Het neukt toch prettiger wanneer je kan doen alsof de hoer die je neukt geen mens is wat eigenlijk je hulp nodig heeft, i.p.v. je
Not sure if troll or just stupid...

Maar ga eens een keer langs een dame, dat geeft je al meteen een heel ander be eeld van die wereld.

En wat betreft al die onderzoeken... Die zijn bijna allemaal gebaseerd op propaganda. Weinig objectief dus.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_119663420
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Not sure if troll or just stupid...

Maar ga eens een keer langs een dame, dat geeft je al meteen een heel ander be eeld van die wereld.

En wat betreft al die onderzoeken... Die zijn bijna allemaal gebaseerd op propaganda. Weinig objectief dus.
Exact. QFT ^O^ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')