Het is meer een soort scharrelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Perzephone het volgende:
Heb jij niet gewoon een vriendin van 1.88?
Gedwongen/vrijwillig is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Plus dat dame in kwestie echt niet nat van een klant gaat worden.
Te verdienen ja. Niet om seks met jou. Lijkt je dat echt wat? Maar misschien is dat wel een vrouwendingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is meer een soort scharrelMaar ik verwacht dat het niet lang meer duurt vanwege wat issues die ze heeft.
OT: Als ik de recensies zo lees op bijv. Hookers is dat over het algemeen niet echt een probleem. Misschien als je obesitas hebt en nog eens erg lelijk ofzo.. Maar ik denk dat er aardig wat vrouwen zijn die nat worden bij het idee paar honderd euro per uur te verdienen.
Het voordeel aan prostitutie is dus dat je dus weg kunt als je je lul hebt leeggespoten op die hoer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef trovey het volgende:
Gewoon dat geld dat wat beter uitgeven dan dan komen de vrouwen ook wel, type golddigger maar ach, dat maakt je dan toch niet uit...geld zat.
Zandpad is de straat langs de Vecht waar woonboten met hoeren erin aan liggen. Gewoon een kamer dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef HotSummerNight het volgende:
ik weet niet wat het zandpad is, maar als je naar de hoeren gaat die geen 'kamer' hebben maar buiten staan te tippelen, dan ben je behoorlijk diep gezonken
Als je gewoon beseft dat het een zakelijke deal is, is er niet zoveel aan de hand lijkt me. Tja, de vrouwen waar ik oprecht in was geinteresseerd kon ik helaas niet boeien. Na een tijdje word je het gewoon zat.. Dus nu wil ik best wel betalen voor wat ontspanning.quote:
De mentaliteit van veel vrouwen is gewoon treurig tegenwoordig. Ze zijn te veel bezig met "de omgeving" en goed voor de dag proberen te komen, in plaats van een goede eigen persoonlijkheid creëren en dit uitstralen. Fuck dat gewoon, ik wil niet meer proberen in hun belachelijke eisenlijstje te passen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef tarantism het volgende:
[..]
Het voordeel aan prostitutie is dus dat je dus weg kunt als je je lul hebt leeggespoten op die hoer.
Geen gezeik van vrouwen en niet de godganse dag zo'n manipulatief vrouwmens om je heen is veel mannen heel, heel veel geld waard.
Ware woorden. Wat ik echter zelf heb gemerkt is dat veel van dat onverdraaglijke prinsessengedrag typisch Nederlands is. In mijn ervaring zijn bijvoorbeeld Duitse meisjes veel rationeler, liefdevoller en betrouwbaarder. Zelfde ervaring met scandinavische meisjes, de enige uitzondering was een Amerikaanse, mijn god wat een onuitstaanbaar gedrag wist die uit haar botte kop te toveren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De mentaliteit van veel vrouwen is gewoon treurig tegenwoordig. Ze zijn te veel bezig met "de omgeving" en goed voor de dag proberen te komen, in plaats van een goede eigen persoonlijkheid creëren en dit uitstralen. Fuck dat gewoon, ik wil niet meer proberen in hun belachelijke eisenlijstje te passen.
Maarja, ik denk er dan ook vooral zo over omdat ik oog heb voor mij onbereikbare vrouwen (gemiddeld tot mooi uiterlijk).
Dat heb ik ook gemerkt in Duitsland/Spanje/Oost-Europa :-) Ik vind mijzelf beslist niet lelijk maar Nederlandse vrouwen kan ik nooit voor me winnen, terwijl ik in het buitenland wel mooie ervaringen had die gewoon surrealistisch aanvoelde (door mijn slechte ervaringen hier).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ware woorden. Wat ik echter zelf heb gemerkt is dat veel van dat onverdraaglijke prinsessengedrag typisch Nederlands is. In mijn ervaring zijn bijvoorbeeld Duitse meisjes veel rationeler, liefdevoller en betrouwbaarder. Zelfde ervaring met scandinavische meisjes, de enige uitzondering was een Amerikaanse, mijn god wat een onuitstaanbaar gedrag wist die uit haar botte kop te toveren.
Dit. Overigens zelf ook wel eens op die site rondgeneusd, n.a.v. een aantal grappige recencies die hier ergens in een ONZ topic ofzo werden gequote, niet echt vreemde dingen opgemerkt, ja, sommige mannen die heel weinig respect toonden voor die vrouwen, of die er nogal aparte gedachte's op nahielden, maar niet echt schokkend anders dan hier of in het echte leven zeg maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef lavacaloca het volgende:
Niks mis mee. Hoop alleen wel dat hoerenlopers een oog ontwikkelen voor vrijwillige en gedwongen prostitutie.
Dit idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Desmosedici het volgende:
Het is best grappig na een avond stappen met wat vrienden de hoeren bezoeken. Zodra de dame idd niet gedwongen is, niets mis mee.
Het gebeurt volgens mij ook steeds vaker onder het mom van "een keertje meegemaakt hebben"
Tis triest... daaromquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef snakelady het volgende:
Ik heb niks tegen hoeren, denk zelfs dat het goed is dat ze er zijn maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
Maar wat nou als je een harde pik hebt, graag wil neuken en je zit financieel ruim. Dan ga je naar zo'n buurt en je de lekkerste hoer naar jouw smaak uitzoeken, d'r neuken tot ze scheel ziet en weer gaan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tja, ik zou mezelf toch behoorlijk zielig voelen.
Tot nu toe lukt het me nml prima om aan regelmatig sex te komen zonder ervoor te hoeven betalen.
Misschien als ik oud en versleten ben en zo dat het dan wat is
Tis triest in de zin dat je seks wilt hebben met iemand die seks met jou wilt hebben, niet om je geld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een harde pik hebt, graag wil neuken en je zit financieel ruim. Dan ga je naar zo'n buurt en je de lekkerste hoer naar jouw smaak uitzoeken, d'r neuken tot ze scheel ziet en weer gaan!ideaal toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |