abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117800024
Hoi Fokkers,

Laatste tijd ben ik best actief op Hookers (als lezer). Ik lees vooral recensies en wat overige dingetjes om de leden wat beter te leren kennen.

Ik heb het idee dat erg veel hoerenlopers gewoon normale kerels zijn, bij wijze van je collega of buurman. Ook als ik met de auto bij het zandpad kom in Utrecht (daar rij ik over de brug), kijk ik nieuwschierig naar links en rechts. Stervensdruk is het altijd daar.

Uit statistieken blijkt ook dat zoveel mannen betalen voor sex, dat je er eigenlijk ook niet meer voor hoeft te schamen om het te doen!

Ikzelf woon nog in Nederland, en ben niet echt een modeltype kwa uiterlijk dus een lekkere vriendin kan/kon ik niet krijgen. Eigenlijk interesseert het hele emotionele aspect van een relatie me ook niks. Ik ben namelijk nog nooit echt oprecht geïnteresseerd geweest in een vrouw haar karakter, alleen sexueel.

Hoe kijken jullie op tegen het betalen voor sex? In mijn geval vind ik het beter als een relatie, omdat ik altijd sex kan hebben met de mooiste vrouwen (tot het eind van mijn leven) zonder "overhead" (zeg maar) :) Ik kan het ook makkelijk betalen.

Ik ben benieuwd naar jullie mening :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_117800133
Niks mis mee. Hoop alleen wel dat hoerenlopers een oog ontwikkelen voor vrijwillige en gedwongen prostitutie.
pi_117800146
Gewoon dat geld dat wat beter uitgeven dan dan komen de vrouwen ook wel, type golddigger maar ach, dat maakt je dan toch niet uit...geld zat. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:56:46 #4
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_117800162
ik weet niet wat het zandpad is, maar als je naar de hoeren gaat die geen 'kamer' hebben maar buiten staan te tippelen, dan ben je behoorlijk diep gezonken
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_117800177
Heb jij niet gewoon een vriendin van 1.88?

Gedwongen/vrijwillig is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Plus dat dame in kwestie echt niet nat van een klant gaat worden.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_117800241
De vraag is of het bevredigend is...
pi_117800293
Het is best grappig na een avond stappen met wat vrienden de hoeren bezoeken. Zodra de dame idd niet gedwongen is, niets mis mee.

Het gebeurt volgens mij ook steeds vaker onder het mom van "een keertje meegemaakt hebben"
pi_117800352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Perzephone het volgende:
Heb jij niet gewoon een vriendin van 1.88?

Gedwongen/vrijwillig is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Plus dat dame in kwestie echt niet nat van een klant gaat worden.
Het is meer een soort scharrel ;) Maar ik verwacht dat het niet lang meer duurt vanwege wat issues die ze heeft.

OT: Als ik de recensies zo lees op bijv. Hookers is dat over het algemeen niet echt een probleem. Misschien als je obesitas hebt en nog eens erg lelijk ofzo.. Maar ik denk dat er aardig wat vrouwen zijn die nat worden bij het idee paar honderd euro per uur te verdienen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:02:05 #9
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117800357
lekker naar een tietenbar na het uitgaan is sowieso baas _O_

verder is het zonde van je geld en kun je beter een breezersletje zatvoeren
pi_117800416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is meer een soort scharrel ;) Maar ik verwacht dat het niet lang meer duurt vanwege wat issues die ze heeft.

OT: Als ik de recensies zo lees op bijv. Hookers is dat over het algemeen niet echt een probleem. Misschien als je obesitas hebt en nog eens erg lelijk ofzo.. Maar ik denk dat er aardig wat vrouwen zijn die nat worden bij het idee paar honderd euro per uur te verdienen.
Te verdienen ja. Niet om seks met jou. Lijkt je dat echt wat? Maar misschien is dat wel een vrouwending ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:03:56 #11
294141 tarantism
hups in die kont
pi_117800420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef trovey het volgende:
Gewoon dat geld dat wat beter uitgeven dan dan komen de vrouwen ook wel, type golddigger maar ach, dat maakt je dan toch niet uit...geld zat. :+
Het voordeel aan prostitutie is dus dat je dus weg kunt als je je lul hebt leeggespoten op die hoer.

Geen gezeik van vrouwen en niet de godganse dag zo'n manipulatief vrouwmens om je heen is veel mannen heel, heel veel geld waard.
pi_117800472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef HotSummerNight het volgende:
ik weet niet wat het zandpad is, maar als je naar de hoeren gaat die geen 'kamer' hebben maar buiten staan te tippelen, dan ben je behoorlijk diep gezonken
Zandpad is de straat langs de Vecht waar woonboten met hoeren erin aan liggen. Gewoon een kamer dus.

Verder blijf ik het altijd iets treurigs vinden.
pi_117800522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
De vraag is of het bevredigend is...
Als je gewoon beseft dat het een zakelijke deal is, is er niet zoveel aan de hand lijkt me. Tja, de vrouwen waar ik oprecht in was geinteresseerd kon ik helaas niet boeien. Na een tijdje word je het gewoon zat.. Dus nu wil ik best wel betalen voor wat ontspanning.

Daarbij ben ik gewoon slank en gemiddeld kwa gezicht. Dus echt een tegenvaller kan ik voor een hoer niet zijn denk ik :p
pi_117800684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef tarantism het volgende:

[..]

Het voordeel aan prostitutie is dus dat je dus weg kunt als je je lul hebt leeggespoten op die hoer.

Geen gezeik van vrouwen en niet de godganse dag zo'n manipulatief vrouwmens om je heen is veel mannen heel, heel veel geld waard.
De mentaliteit van veel vrouwen is gewoon treurig tegenwoordig. Ze zijn te veel bezig met "de omgeving" en goed voor de dag proberen te komen, in plaats van een goede eigen persoonlijkheid creëren en dit uitstralen. Fuck dat gewoon, ik wil niet meer proberen in hun belachelijke eisenlijstje te passen.

Maarja, ik denk er dan ook vooral zo over omdat ik oog heb voor mij onbereikbare vrouwen (gemiddeld tot mooi uiterlijk).

Als ik een hoer neuk kan het mij niet schelen dat het een domme slet is, als ze maar lekker is :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:17:37 #15
294141 tarantism
hups in die kont
pi_117800850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

De mentaliteit van veel vrouwen is gewoon treurig tegenwoordig. Ze zijn te veel bezig met "de omgeving" en goed voor de dag proberen te komen, in plaats van een goede eigen persoonlijkheid creëren en dit uitstralen. Fuck dat gewoon, ik wil niet meer proberen in hun belachelijke eisenlijstje te passen.

Maarja, ik denk er dan ook vooral zo over omdat ik oog heb voor mij onbereikbare vrouwen (gemiddeld tot mooi uiterlijk).
Ware woorden. Wat ik echter zelf heb gemerkt is dat veel van dat onverdraaglijke prinsessengedrag typisch Nederlands is. In mijn ervaring zijn bijvoorbeeld Duitse meisjes veel rationeler, liefdevoller en betrouwbaarder. Zelfde ervaring met scandinavische meisjes, de enige uitzondering was een Amerikaanse, mijn god wat een onuitstaanbaar gedrag wist die uit haar botte kop te toveren.
pi_117801134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ware woorden. Wat ik echter zelf heb gemerkt is dat veel van dat onverdraaglijke prinsessengedrag typisch Nederlands is. In mijn ervaring zijn bijvoorbeeld Duitse meisjes veel rationeler, liefdevoller en betrouwbaarder. Zelfde ervaring met scandinavische meisjes, de enige uitzondering was een Amerikaanse, mijn god wat een onuitstaanbaar gedrag wist die uit haar botte kop te toveren.
Dat heb ik ook gemerkt in Duitsland/Spanje/Oost-Europa :-) Ik vind mijzelf beslist niet lelijk maar Nederlandse vrouwen kan ik nooit voor me winnen, terwijl ik in het buitenland wel mooie ervaringen had die gewoon surrealistisch aanvoelde (door mijn slechte ervaringen hier).

De Nederlandse vrouw typeer ik dan ook vaak als iemand die graag sexy kousen, strak jurkje en high heels aantrekt, en vervolgens ganze dag met een chagrijnige kop door de stad loopt :)
pi_117805658
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef lavacaloca het volgende:
Niks mis mee. Hoop alleen wel dat hoerenlopers een oog ontwikkelen voor vrijwillige en gedwongen prostitutie.
Dit. Overigens zelf ook wel eens op die site rondgeneusd, n.a.v. een aantal grappige recencies die hier ergens in een ONZ topic ofzo werden gequote, niet echt vreemde dingen opgemerkt, ja, sommige mannen die heel weinig respect toonden voor die vrouwen, of die er nogal aparte gedachte's op nahielden, maar niet echt schokkend anders dan hier of in het echte leven zeg maar.

Maar ik word altijd wel heel moe van opmerkingen als hoerenlopers zijn smerig, of vrouwen die zeggen dat ze geen relatie willen met een man die in het verleden één of meerdere malen een prostituee hebben bezocht. Kijk, het heeft ook niet mijn voorkeur, betalen voor seks, maar goed, als iemand op die manier aan zijn trekken kan komen, waarom niet. Die vrouwen zitten er ook niet voor niks.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:39:17 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117810156
Ik heb niks tegen hoeren, denk zelfs dat het goed is dat ze er zijn maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_117810381
Ergens trekt het me wel, misschien spanning. Zou bijvoorbeeld best eens een commerciële meesteres willen bezoeken ofzo.
pi_117810476
Heb het een paar jaar geprobeerd, maar de klandizie viel tegen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117811598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Desmosedici het volgende:
Het is best grappig na een avond stappen met wat vrienden de hoeren bezoeken. Zodra de dame idd niet gedwongen is, niets mis mee.

Het gebeurt volgens mij ook steeds vaker onder het mom van "een keertje meegemaakt hebben"
Dit idd.

Een vriend van mij is zo zelfs zijn maagdelijkheid verloren. Niet dat hij spuuglelijk is, maar hij wilde niet langer wachten (hij was 17 toen).

En ik kan zo nog 5 mannen noemen die wel eens een hoer hebben gedaan.

Vrij normaal dus ja.
pi_117811617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef snakelady het volgende:
Ik heb niks tegen hoeren, denk zelfs dat het goed is dat ze er zijn maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
Tis triest... daarom
Rustig aan.
pi_117811896
Tja, ik zou mezelf toch behoorlijk zielig voelen.

Tot nu toe lukt het me nml prima om aan regelmatig sex te komen zonder ervoor te hoeven betalen.

Misschien als ik oud en versleten ben en zo dat het dan wat is 8-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117811969
quote:
15s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tja, ik zou mezelf toch behoorlijk zielig voelen.

Tot nu toe lukt het me nml prima om aan regelmatig sex te komen zonder ervoor te hoeven betalen.

Misschien als ik oud en versleten ben en zo dat het dan wat is 8-)
Maar wat nou als je een harde pik hebt, graag wil neuken en je zit financieel ruim. Dan ga je naar zo'n buurt en je de lekkerste hoer naar jouw smaak uitzoeken, d'r neuken tot ze scheel ziet en weer gaan! ^O^ ideaal toch?
pi_117812005
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Maar wat nou als je een harde pik hebt, graag wil neuken en je zit financieel ruim. Dan ga je naar zo'n buurt en je de lekkerste hoer naar jouw smaak uitzoeken, d'r neuken tot ze scheel ziet en weer gaan! ^O^ ideaal toch?
Tis triest in de zin dat je seks wilt hebben met iemand die seks met jou wilt hebben, niet om je geld.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')