SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
wenie vraag het hem wenie ik weet niet vanaf hier misschien weet hij het vraag hem misschien wenie misschien weet hij het ik weet niet vanaf hier misschien weet hij het vraag hem misschien weniequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is een Pool die daar staat. Misschien neemt hij wel Euro's aan.
Altijd goed gegaan hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
Naar de snackbar/mac gaan en bestellen in een andere taaltrauma's
Ik kapen willenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Snow zomaar jij wilt topic kapen van mij
Je kan vloeiend Duits dus moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
Naar de snackbar/mac gaan en bestellen in een andere taaltrauma's
In Köln bij een enge turk bestellen die mij niet kon verstaanquote:
Tot hoe laat duurt het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor Zon Zuipen Ziekenhuis
EIN DONOR EINZ ZWEI DREI NU HIERquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In Köln bij een enge turk bestellen die mij niet kon verstaanik stond daar te twijfelen en duits te brabbelen (wat ik niet kan) en die rij werd steeds groter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |