Ja? ik vind dat ze toch iets teveel in clichés praten net, vooral die lelijkste. Of nouja clichés is niet helemaal het goede woord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwahhh. Ik vind die homo's uit Volendam toch leuker
Is je zware shag op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo met trainingsbroek over straat, hoe pauper.
Hehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw penis is ook wel goed te doen.
[/4EBE]
quote:
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt toch niet op in jouw stad..
Wat voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo met trainingsbroek over straat, hoe pauper.
Doe normaal Chai, gedraag je. Jij bent te leuk om als een Fascination te eindigen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
Maar ik ben ook een beetje een cynische verzuurde kut aan het worden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw penis is ook wel goed te doen.
[/4EBE]
Zoeen zwarte met witte strepenquote:
Welke vind jij de lelijkste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja? ik vind dat ze toch iets teveel in clichés praten net, vooral die lelijkste. Of nouja clichés is niet helemaal het goede woord.
Ik kan daar echt niet tegen. Maar ik ben ook een beetje een cynische verzuurde kut aan het worden.
Adidas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoeen zwarte met witte strepen
Nicequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo eentje die zo subtiel strak zit.
Ja kan morgen misschien wel even langs Utrecht, moet toch naar Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke vind jij de lelijkste?
En meidje laat je weer eens een keer goed beffen door Mozy joh
Oohhh snapzquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe normaal Chai, gedraag je. Jij bent te leuk om als een Fascination te eindigen.
Pauperquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoeen zwarte met witte strepen
Jaquote:
Nice. Maar wie vind je nou de lelijkste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kan morgen misschien wel even langs Utrecht, moet toch naar Den Bosch.
Hoezo ga je naar Den Bosch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kan morgen misschien wel even langs Utrecht, moet toch naar Den Bosch.
Voer mij kipquote:
quote:
Die met dat langere haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice. Maar wie vind je nou de lelijkste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |