quote:
Ik moet je rug wassen, ik moet je kip voeren.quote:
Schaamhaar tussen je tandenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, waar is mijn flosdraad gebleven?
Er zit iets tussen mijn tanden
Zeg jij weleens vieze dingen tegen een vrouw tijdens de seks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Laatst dat topic op Viva dat een vrouw helemaal verrot gescholden werd tijdens de seks en het niet durfde te zeggen dat het haar dwarszat.!
Oh no you didn't.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet je rug wassen, ik moet je kip voeren.
Nog meer van uw goesting?
Haha omg, link?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Laatst dat topic op Viva dat een vrouw helemaal verrot gescholden werd tijdens de seks en het niet durfde te zeggen dat het haar dwarszat.!
IDH, pls.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg jij weleens vieze dingen tegen een vrouw tijdens de seks?
Perfecte vrouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet je rug wassen, ik moet je kip voeren.
Nog meer van uw goesting?
Was op aanraden van iemand anders hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IDH, pls.
Ik kom niet eens op vivaforum
Onmogelijk.quote:
Gekkenwerkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was op aanraden van iemand anders hier.
Oké.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
's Ochtends en 's middags, maar geen idee hoe lang.
Mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was op aanraden van iemand anders hier.
Amai..quote:
quote:
quote:
FOKMEET !!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan best naar Den Bosch komen, maar zal pas rond half 6 zijn.
Da hell?quote:
quote:
Oh dacht dat je ook echt naar die beurs ging, omdat je ook wist dat het meerdere dagen was, dat was ik allang weer vergeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan best naar Den Bosch komen, maar zal pas rond half 6 zijn.
quote:
quote:
Thanks honeyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170373
Trutje ben je ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel via spoiler.
[ afbeelding ]
Euh, ik wil niet meeten, ik benoem het alleen maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik wil Chai helemaal alleen meeten.
Zo bedoelde ik mijn vraag niet eens, haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ook echt naar die beurs ging, omdat je ook wist dat het meerdere dagen was, dat was ik allang weer vergeten.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, ik wil niet meeten, ik benoem het alleen maar
...quote:
24/7 hier.quote:
Ja. Jajaquote:
Was ook een keer een Belgische vrouw van in de veertig of zo hier op FOK! met dat geniale taalgebruik.quote:
Weet niet of ik dat wel wil zien :$quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Chai! Het is weer tijd voor barbie's baby
Heeft ze m al laten vallen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Chai! Het is weer tijd voor barbie's baby
Omdat 'ie te druk is met beffen zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn vriend zegt nooit vieze dingen tijdens de seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |