Maar waarom maakt hij dan zulke achterlijke muziek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
Die ene van Nick & Simon is srs best leuk en grappig.
Volendamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
Die ene van Nick & Simon is srs best leuk en grappig.
Ik snap er ook werkelijk helemaal niks van. Hij is zo gevat, intelligent, leuk, etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom maakt hij dan zulke achterlijke muziek?
Ik vind ze eigenlijk ook best leuk overkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap er ook werkelijk helemaal niks van. Hij is zo gevat, intelligent, leuk, etc.
Haha, grapje zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap er ook werkelijk helemaal niks van. Hij is zo gevat, intelligent, leuk, etc.
Ja toch. Ben altijd verbaasd/aangenaam verrastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk ook best leuk overkomen.
Jij bent niet aan het kijken zekerquote:
Ja er moet ergens een addertje onder het gras zitten, anders kun je het echt niet opbrengen om van die achterlijke liedjes te zingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet dan wel een kleine piemel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja er moet ergens een addertje onder het gras zitten, anders kun je het echt niet opbrengen om van die achterlijke liedjes te zingen.
Ben je homo ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik vind ze eigenlijk ook best leuk overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar eigenlijk ook wel oké. Jij dan?quote:
Mwahhh. Ik vind die homo's uit Volendam toch leukerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk ook wel oké. Jij dan?
Snap niet waarom ze daar telkens zit met die paardensmoel en die irritante lach om niks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk ook wel oké. Jij dan?
DIE WAREN LEKKER !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enige Joekels zijn trouwens die driehoekige waterijsjes van vroeger.
[ afbeelding ]
Jouw mening is sws niet relevant dus wat praat jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze daar telkens zit met die paardensmoel en die irritante lach om niks.
Met die holbewoners erop, die waren goed te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enige Joekels zijn trouwens die driehoekige waterijsjes van vroeger.
[ afbeelding ]
Morgen Nico, word er dus niet beter op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw mening is sws niet relevant dus wat praat je
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo met trainingsbroek over straat, hoe pauper.
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jouw penis is ook wel goed te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met die holbewoners erop, die waren goed te doen.
valt toch niet op in jouw stad..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja? ik vind dat ze toch iets teveel in clichés praten net, vooral die lelijkste. Of nouja clichés is niet helemaal het goede woord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwahhh. Ik vind die homo's uit Volendam toch leuker
Is je zware shag op?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw penis is ook wel goed te doen.
[/4EBE]
quote:
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt toch niet op in jouw stad..
Wat voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe normaal Chai, gedraag je. Jij bent te leuk om als een Fascination te eindigen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
Maar ik ben ook een beetje een cynische verzuurde kut aan het worden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw penis is ook wel goed te doen.
[/4EBE]
Zoeen zwarte met witte strepenquote:
Welke vind jij de lelijkste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja? ik vind dat ze toch iets teveel in clichés praten net, vooral die lelijkste. Of nouja clichés is niet helemaal het goede woord.
Ik kan daar echt niet tegen. Maar ik ben ook een beetje een cynische verzuurde kut aan het worden.
Adidas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoeen zwarte met witte strepen
Nicequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo eentje die zo subtiel strak zit.
Ja kan morgen misschien wel even langs Utrecht, moet toch naar Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke vind jij de lelijkste?
En meidje laat je weer eens een keer goed beffen door Mozy joh
Oohhh snapzquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe normaal Chai, gedraag je. Jij bent te leuk om als een Fascination te eindigen.
Pauperquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoeen zwarte met witte strepen
Jaquote:
Nice. Maar wie vind je nou de lelijkste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kan morgen misschien wel even langs Utrecht, moet toch naar Den Bosch.
Hoezo ga je naar Den Bosch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kan morgen misschien wel even langs Utrecht, moet toch naar Den Bosch.
Voer mij kipquote:
quote:
Die met dat langere haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nice. Maar wie vind je nou de lelijkste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |