Hij heeft wel een beetje te veel kattenshirts inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aangezien dit toch het US-roddeltopic is, ben ik de enige die An_awesome_wave een rare vogel vindt?Met z'n shirts en z'n poezen en z'n tattoo's
. Wat is jouw probleem gast
.
Ik vind dat juist helemaal te gek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aangezien dit toch het US-roddeltopic is, ben ik de enige die An_awesome_wave een rare vogel vindt?Met z'n shirts en z'n poezen en z'n tattoo's
.
Juist handig toch dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet afhaken als ik het program van vanavond zie.
Kan niet genoeg katten zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ah dus omdat hij tats heeft is ie raar? Overigens zou ik hem kei hard doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen FOK!kers willen meeten.
Wat is daar mis mee, Mike?quote:
+1 lolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dus omdat hij tats heeft is ie raar? Overigens zou ik hem kei hard doen.
Zou wel een goede match met jou zijn. Allebei in zo'n unisex-kattentrui.quote:
Doe je ding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
Zal ik even An_awesome_wave quoten? Misschien komt ie wel....
Als jij hem ook keihard wil doen, dm je hem maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
Zal ik even An_awesome_wave quoten? Misschien komt ie wel....
Toen m'n ex het uitmaakte ben ik 7 kilo in 1,5 week kwijtgeraakt door veel te weinig te eten. Kreeg het gewoon niet meer weg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk weleens zo verliefd geweest dat je niet meer kan eten en slapen? Heb ik nog nooit gehad.
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou wel een goede match met jou zijn. Allebei in zo'n unisex-kattentrui.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Mannen in kattenkleding, hoe kun je daar nou geen zwak voor hebben?
Alsof er überhaupt een kat kan winnen van mijn awesome konijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Mannen in kattenkleding, hoe kun je daar nou geen zwak voor hebben?
Huh, kan dat zo snel gaan? Dan moet je wel echt weinig hebben gegeten. Duurde het lang voordat je erover heen was?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Toen m'n ex het uitmaakte ben ik 7 kilo in 1,5 week kwijtgeraakt door veel te weinig te eten. Kreeg het gewoon niet meer weg.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Toen m'n ex het uitmaakte ben ik 7 kilo in 1,5 week kwijtgeraakt door veel te weinig te eten. Kreeg het gewoon niet meer weg.
Ik zou hem geven. Want mannelijke kattenliefhebbers en mannen met tattoo'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Konijnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt een kat kan winnen van mijn awesome konijn
Het duurde langer dan ik had gewildquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, kan dat zo snel gaan? Dan moet je wel echt weinig hebben gegeten. Duurde het lang voordat je erover heen was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |