SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Viertal kür op muziek is leuk om te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dochter van Balkenende deed ook viertal rijden
Ze was op manege Groenewoude geweest

Ohquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 op 1 combinaties, hoowrrr waar zit jij met je hoofd?

Ja, maar ik moest het doen met manegepaarden die het niet zo leuk vonden om zo dicht op elkaar te rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Viertal kür op muziek is leuk om te doen.
 En mijn wijlen verzorgpaard vond anderen ook niet zo leuk, maar dat kwam meer omdat ze voelde dat ik het niet zo leuk vond
 En mijn wijlen verzorgpaard vond anderen ook niet zo leuk, maar dat kwam meer omdat ze voelde dat ik het niet zo leuk vond  

Hoe komt dat ? :$quote:

Meeste paarden niet, maar paardlengte afstand gaat toch wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest het doen met manegepaarden die het niet zo leuk vonden om zo dicht op elkaar te rijdenEn mijn wijlen verzorgpaard vond anderen ook niet zo leuk, maar dat kwam meer omdat ze voelde dat ik het niet zo leuk vond

Doe je dat in wedstrijdverband btw?

Hjbquote:

lal het duurde even voordat ik door had dat het voiceover isquote:

quote:

Met die container op het laatst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lal het duurde even voordat ik door had dat het voiceover is
 "Aad, laat me eruit. Aad!"
 "Aad, laat me eruit. Aad!"

Ja ik geloof dat het ook expres niet zo vaak gedaan werd tijdens de lesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste paarden niet, maar paardlengte afstand gaat toch wel?
En wel in wedstrijdverband gedaan bij de pony's/

Lijkt me overigens wel een kutprogrammaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met die container op het laatst."Aad, laat me eruit. Aad!"
 .
.

Ik heb zo'n merrie. Ene keer is het geen probleem andere keer trapt ze uit het niets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat het ook expres niet zo vaak gedaan werd tijdens de les
Er zaten echt wat pismerries bij

Ik volg het. Geloof me, het is best leuk als je snapt wat een boerderij is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel een kutprogramma.

en als je dat niet snapt? XDquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik volg het. Geloof me, het is best leuk als je snapt wat een boerderij is.

Het is sowieso leuk vanwege de ongemakkelijke momenten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik volg het. Geloof me, het is best leuk als je snapt wat een boerderij is.

en de rechterkant rookt niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
De linkerkant van mijn trui rookt naar wiet, dafuq.

Maar ook echt gericht trappen of meer een waarschuwing?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb zo'n merrie. Ene keer is het geen probleem andere keer trapt ze uit het niets.

De volgende keer belooft het ongemakkelijk stil te worden bij Henrieke.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk vanwege de ongemakkelijke momenten.

Henrieke is een groot ongemakkelijk moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De volgende keer belooft het ongemakkelijk stil te worden bij Henrieke.

Groot en ongemakkelijk, dat is ze zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Henrieke is een groot ongemakkelijk moment.

Volgens mij doe jij elk weekend wel X of zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, kut, vertypet. Nee, de rechterkant is clean, net als ik.

Ze is niet echt dik volgens mij, alleen een dikke kop, maar ze draagt van die lelijke kleding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Groot en ongemakkelijk, dat is ze zeker.

Leuke omschrijving welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Groot en ongemakkelijk, dat is ze zeker.

Nee, absoluut niet. Heel sporadisch in de zomer met vrienden om vervolgens lekker lui buiten te zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij elk weekend wel X of zo.

Ze is aardig uit de kluiten gewassen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is niet echt dik volgens mij, alleen een dikke kop, maar ze draagt van die lelijke kleding.

Maar je drinkt wel veel toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Heel sporadisch in de zomer met vrienden om vervolgens lekker lui buiten te zitten.

Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]

Uit de klei getrokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is aardig uit de kluiten gewassen hoor.

Ja, dan wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Meer dan 10 drankjes per avond, 2x per week.

Die voiceovers schelen niet zo heel veel met hoe ze in het echt pratenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]

Alsof jij dat niet hebt. Ik ga sowieso altijd op dinsdag en zaterdag. Soms donderdag, vrijdag, zondag.quote:

Volgens mij is ze ook aardig sportief van wat ik heb vernomen uit het bzv topic..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is niet echt dik volgens mij, alleen een dikke kop, maar ze draagt van die lelijke kleding.

Nee ik drink echt nooit en heb nog nooit drugs gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet hebt. Ik ga sowieso altijd op dinsdag en zaterdag. Soms donderdag, vrijdag, zondag.

Ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik drink echt nooit en heb nog nooit drugs gedaan.

Het kan. Ik heb ook een vriend die soms Fanta Flugel drinkt, maar voor de rest nooit alcohol. Voor zo ver je dat mietendrankje van hem al alcohol kunt noemen.quote:

Ook ik ken een geheelonthouder. Prima bobquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb ook een vriend die soms Fanta Flugel drinkt, maar voor de rest nooit alcohol. Voor zo ver je dat mietendrankje van hem al alcohol kunt noemen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |