Wat is optie C dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen.
En anders C. Of D.
Ik ben niet gediend van dit soort vragen meneertje koekepeertjequote:
Wat wil je als jij erbij bent. Iedereen een bolle broek enzoquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ennnnnnn daar is VeerEli, wat heb je al uit meid?
double anal pls.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:35 schreef Nober het volgende:
[..]
En is optie D double vaginal of double anal of double penetration, sowieso iets dubbels.
Niet zoveel, want het is steenkoud in mijn huis. Dus heb een lekkere dikke trui aan, spijkerbroek en leeuwenpantoffels. Very sexy, huh?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ennnnnnn daar is VeerEli, wat heb je al uit meid?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat wil je als jij erbij bent. Iedereen een bolle broek enzo
Lig je erbij zoals de 2e foto in je fobo ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zoveel, want het is steenkoud in mijn huis. Dus heb een lekkere dikke trui aan, spijkerbroek en leeuwenpantoffels. Very sexy, huh?
Nee, daar heb ik geen trui aan en leeuwenpantoffels tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lig je erbij zoals de 2e foto in je fobo ofzo?
Zonder haar niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat wil je als jij erbij bent. Iedereen een bolle broek enzo
ff checkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lig je erbij zoals de 2e foto in je fobo ofzo?
Niet op gelet, ik ga nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen trui aan en leeuwenpantoffels toch
Zolang vas er maar is toch?quote:
pics!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zoveel, want het is steenkoud in mijn huis. Dus heb een lekkere dikke trui aan, spijkerbroek en leeuwenpantoffels. Very sexy, huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |