Speciaal voor jou dan, van de vorige editie:quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)er&utm_medium=social
WOW hun maken echt mooie muziek van game soundtracks![]()
![]()
Wow fucking wowquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, van de vorige editie:
quote:
Haha ok.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, sorry net terug van werk enzo
Ik vind dit wel DLC waardig hoor. Nieuwe locatie dit dat iets van Morrowind. Dawnguard had er in moeten zitten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat ik toch wel weer minder vind is dat dlc zoals dragonborn allang gewoon in de originele game hadden kunnen zitten, en ze dit dus eigenlijk gewoon achterlaten als moneymaking.
Volgens mij is dit niet een dlc die het hoofdverhaal uitbreidt, maar een uitbreiding in de breedte. Dus gewoon een extra 'verhaal'lijn. Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat ik toch wel weer minder vind is dat dlc zoals dragonborn allang gewoon in de originele game hadden kunnen zitten, en ze dit dus eigenlijk gewoon achterlaten als moneymaking.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind dit wel DLC waardig hoor. Nieuwe locatie dit dat iets van Morrowind. Dawnguard had er in moeten zitten.
Ja okee maar zo iets als Heartfire had allang in de originele game kunnen zitten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet een dlc die het hoofdverhaal uitbreidt, maar een uitbreiding in de breedte. Dus gewoon een extra 'verhaal'lijn. Daar is niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |