ja, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens: een lesbische relatie waarbij beiden de man in de relatie zijn![]()
Kun je je voorstellen hoe ons huis er meestal uit ziet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens: een lesbische relatie waarbij beiden de man in de relatie zijn![]()
zo ver was ik alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
gehakt en mais en ui en paprika
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ons huis er meestal uit ziet?
Daarom doe ik het dus allemaal zelf, en dan ook maar dat van hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:56 schreef Mirjam het volgende:
Ugh, die van mij is ook zoeen drama met wassen. Heeft al menig goed kledingstuk van mij gesloopt
Dan hadden we nog opgeruimd ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
Oh wacht, ik ben al vaker in jouw huis geweest![]()
Ik pak altijd Honig familiegerecht Mexicaanse wraps want lekkerquote:
Dat is standaardquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
behalve de afwas van vier dagen die stond te fermenteren in de gootsteen
ja, je laat zelfs Lies je bier halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben overigens wel de oppervent hier. Ik voer geen reet uit
Ik vind het inmiddels wel best dat ie niet wast. Want dan schopt ie mijn schema in de war met wat wanneer kan want beperkte wasrekruimte enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Bb wast alleen zijn eigen spullen en mijn ondergoed, jurken durft ie niet. Gelukkig.
Doe esquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou bijna een foto maken van het aanrecht nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |