PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
LM/RM heeft prima opties in BBVA.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:59 schreef byah het volgende:
[..]
Mja, de 41212 kaartjes zijn zo fucking duur, en LM/RM zijn ook niet echt beschikbaar in BBVA
[ afbeelding ]
Koop met die 120K packsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nu 850K, op de andere 2 accounts in totaal 120K. Dus als Nani verkocht is...![]()
Ik lijk wel gek. Ik ga een mooi elftal maken met IF Sinclair denk ikquote:
Kan ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lijk wel gek. Ik ga een mooi elftal maken met IF Sinclair denk ikBronzen sukkeltjes wegspelen
hoe maak je toch in hemelsnaam zoveel munten ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lijk wel gek. Ik ga een mooi elftal maken met IF Sinclair denk ikBronzen sukkeltjes wegspelen
Veel cheat engine en weinig seks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe maak je toch in hemelsnaam zoveel munten ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe maak je toch in hemelsnaam zoveel munten ?
Welkomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:35 schreef kostertim het volgende:
Hallo allemaal! Ik kom vanaf nu ook lurken in dit topic
Als Ronaldo na die market crash 600K oid wordt dan koop ik die baas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zit nog steeds op 170K, road to Ronaldo gaat langer duren nu hij voor 1 mil gaat
De TOTY Markt crash?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als Ronaldo na die market crash 600K oid wordt dan koop ik die baas.
Ja, met FUT12 was hij voor 550K op te halen na Februari geloof ik, maar ach tot die tijd heb ik wel een miljoen bij elkaar gehandeld denk ik.quote:
Dat moet zeker mogelijk zijn. Nu voor 1,3 miljoen kopen is zonde van je coins inderdaad. Idem voor Messiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, met FUT12 was hij voor 550K op te halen na Februari geloof ik, maar ach tot die tijd heb ik wel een miljoen bij elkaar gehandeld denk ik.
Mag ik je vergrootglas ff lenen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef kostertim het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/705/team1f.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Ben nu beetje bezig met Premier League team, maar beetje vergist in het budget wat je daar voor nodig hebt..
Dit is kut. Gebruik puush, is veel beterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef kostertim het volgende:
Ben nu beetje bezig met Premier League team, maar beetje vergist in het budget wat je daar voor nodig hebt..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat moet zeker mogelijk zijn. Nu voor 1,3 miljoen kopen is zonde van je coins inderdaad. Idem voor Messi
Toefjes pestenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef kostertim het volgende:
www.puush.mequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:43 schreef kostertim het volgende:
Haha. Wow ik zie het nu pas. Wacht even hoor.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef Joodnl het volgende:
Let niet op me engels..... Maar ik heb op EA maar ff de healing bug ff onder de neus gewreven![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1997726.page#20260109
quote:feel sorry for any traders who tried the healing card market haha.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef Joodnl het volgende:
Let niet op me engels..... Maar ik heb op EA maar ff de healing bug ff onder de neus gewreven![]()
HAHAHHquote:Why would you make this topic? Why would you want this back? Why do people like you even exist? I'm completely baffled.
quote:Because it make packs that I buy more profitable! My tradepile is filled with injury cards.
Niet erbij zeggen dat je er 500 hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef Joodnl het volgende:
Ben jij dat vervelende mannetje op EA forum of is dat je mede westham supporterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet je hoe chemistry werkt?Word je middenveld niet overlopen met zoveel aanvallende mids?
Zou je zeggen he, maar valt me mee. Heb Anita trouwens ook nog op de bank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet je hoe chemistry werkt?Word je middenveld niet overlopen met zoveel aanvallende mids?
Ik zou er nog een paar hebben ingeschoten, alleen om die badge al.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:52 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]
Was nog de halve finale in de gold cup ook.
Rondtikken in zijn zestien was ook zeker vermakelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik zou er nog een paar hebben ingeschoten, alleen om die badge al.
Ah. Jij bent het type dat het bloed onder mijn nagels vandaan haaltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:57 schreef knux het volgende:
[..]
Rondtikken in zijn zestien was ook zeker vermakelijk.
Als je zo slecht bent dat ik kan rondtikken in jouw zestien, tsja. Balen vrind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:58 schreef kostertim het volgende:
[..]
Ah. Jij bent het type dat het bloed onder mijn nagels vandaan haalt
Haha. Point made.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef knux het volgende:
[..]
Als je zo slecht bent dat ik kan rondtikken in jouw zestien, tsja. Balen vrind.
Ben je nou echt zo'n eng mannetje, of speel je alleen een rol?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef knux het volgende:
[..]
Als je zo slecht bent dat ik kan rondtikken in jouw zestien, tsja. Balen vrind.
quote:
Ik ben echt zo'n tyfusnerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n eng mannetje, of speel je alleen een rol?
Pieters of Willems proberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:06 schreef kostertim het volgende:
Is er trouwens een optie om mijn LB te vervangen door iets wat kan voetballen? (denk dat Frank de Boer zich die vraag ook elke wedstrijd weer stelt..)
Ik heb Burnet gehad van FC Groningen, deed het best lekker. Willems is een optie. Daarna kun je wellicht doorsparen voor Buttnerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:06 schreef kostertim het volgende:
Is er trouwens een optie om mijn LB te vervangen door iets wat kan voetballen? (denk dat Frank de Boer zich die vraag ook elke wedstrijd weer stelt..)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef Jongentje. het volgende:
Ga denk ik tijdelijk 5-2-2-1 spelen. Voor 't eerst eens met 5 verdedigers proberen met fut, want die counters maken me boos.
Snellere backs lost voor mij het probleem nogal eens op..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:07 schreef Jongentje. het volgende:
Ga denk ik tijdelijk 5-2-2-1 spelen. Voor 't eerst eens met 5 verdedigers proberen met fut, want die counters maken me boos.
30Kquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze levert nog wel wat op denk ik.
Weer packs zitten openen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze levert nog wel wat op denk ik.
Burnet en van Aanholt zijn beide aanraders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:06 schreef kostertim het volgende:
Djourou-Kaboul-Luiz in 3-5-2 kan het probleem oplossen. Al ben je wel kwetsbaar als je aanvallend speelt en de afvallende bal bij een hoekschop komt bij de tegenstander terecht aan de rand van de 16. Maar dat is bij elke tactiek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef kostertim het volgende:
[..]
Snellere backs lost voor mij het probleem nogal eens op..
Deze had ik nog van gisteren. Daarna niets meer geopend.quote:
Haha, veel plezierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Joodnl het volgende:
Mensen, tot later...ff met zoonlief naar de kinderboerderij! (ja, ook ik doe heus wel nog wat leuke dingen met me kids)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Joodnl het volgende:
Mensen, tot later...ff met zoonlief naar de kinderboerderij! (ja, ook ik doe heus wel nog wat leuke dingen met me kids)
Lescott eruit voor Koscielny/Luizquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Joodnl het volgende:
Palacios wil ik er sowieso uit maar is een goede reserve. Lucas vind ik zeer fijn spelen dus die laat ik nog even staan. Budget is rond de 100kquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lescott eruit voor Koscielny/Luiz
Palacios eruit voor Diaby (goedkope optie)
Lucas eruit voor bijvoorbeeld Ramires (vrij dure optie, maar minder duur dan Touré)
Later kan je nog je spitsen en lm/rm aanpassen, ligt ook aan budget.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat geef je je zoon als verjaardagskado?150K FUT Coins?
Kom haten Klaas Toefjesquote:
Zie ook dat ik nog een CM > CDM heb dus zou eventueel Ramires of Diaby kunnen halen ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lescott eruit voor Koscielny/Luiz
Palacios eruit voor Diaby (goedkope optie)
Lucas eruit voor bijvoorbeeld Ramires (vrij dure optie, maar minder duur dan Touré)
Later kan je nog je spitsen en lm/rm aanpassen, ligt ook aan budget.
Nee,quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom haten Klaas Toefjes
[..]
Zie ook dat ik nog een CM > CDM heb dus zou eventueel Ramires of Diaby kunnen halen ja.
En dan nog modder-eter zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee,icoontjes en niet weten wat je met je elftal moet. Voegt niet echt iets toe zeg maar.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee,icoontjes en niet weten wat je met je elftal moet. Voegt niet echt iets toe zeg maar.
Dat staat hier los van.quote:
Zozo, gezellig. Is voor je zoon net als een dag Duinrell zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Joodnl het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, verwacht ik toch iets meer van...
Zo, dus jij minacht de users hier?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]icoontjes voegen wel degelijk iets toe. Alsof hier alleen maar FUT besproken wordt. Het is mijn minachting uiten voor sommige dingen waar de
gewoon genoeg zegt.
[..]
Dat staat hier los van.
Niet de users. Sommige dingen die ze zeggenquote:
Ik vind minachting 1 van de meest lage zaken die de mensheid bezitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet de users. Sommige dingen die ze zeggen
Minacht je Toefjes ook niet hééééél stiekum?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet de users. Sommige dingen die ze zeggen
Heel stiekem welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Minacht je Toefjes ook niet hééééél stiekum?
Met schelden erbij ben ik het compleet met je eens, mijnheer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind minachting 1 van de meest lage zaken die de mensheid bezit
Dat ligt eraan in welke context. Ik bedoelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind minachting 1 van de meest lage zaken die de mensheid bezit
Ik vind expliciet het woord minachting uiten mod-onwaardig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan in welke context. Ik bedoelheeft veel betekenissen en soms vat iemand het anders op dan wat er mee wordt bedoeld.
Ik ben hier ook helemaal geen mod. Daarnaast mag jij vinden wat je wil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind expliciet het woord minachting uiten mod-onwaardig.
Stiekem meen je datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
Voorbeeld: Je hebt niets met de provincie Friesland en je kunt daar je minachting over uiten doormiddel van de
Friesland
Donder opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
Voorbeeld: Je hebt niets met de provincie Friesland en je kunt daar je minachting over uiten doormiddel van de
Friesland
Post je team eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk dat ik het ook verkeerd heb gezegd want een minachting voor users heb ik sowieso niet.
quote:
quote:
Hoezo. Ze mogen toch vinden wat ze willen van mijn team?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu is een TR op zijn plaats. Zandbakkinderen.
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo. Ze mogen toch vinden wat ze willen van mijn team?
Je hebt een leuk teampje hoor, goeie keepertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo. Ze mogen toch vinden wat ze willen van mijn team?
Ik betwijfel hetquote:
Hart heeft hij behouden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ff serieus Patje, jij had toch iets goeds in een pack gekregen? Waar zijn die coins gebleven dan?
Ik heb nog 136k coins. Heb nu wat goedkope spelers gekocht en die gebruik ik zo als reserve. Ben nu aan het oriënteren waar ik die coins aan wil spenderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ff serieus Patje, jij had toch iets goeds in een pack gekregen? Waar zijn die coins gebleven dan?
Oh zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nog 136k coins. Heb nu wat goedkope spelers gekocht en die gebruik ik zo als reserve. Ben nu aan het oriënteren waar ik die coins aan wil spenderen.
En een iphone!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus, Jozy heeft al 500k coins
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij wel die van die Hollands Nieuwe actie..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dat kan hij met 500k wel betalen.
Nee ze zaten op hun luie reet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De domme Amerikanen hebben mijn spelers niet gekocht. Lagen de servers eruit vannacht?
Pats op d'r reet en dan wegrennen. Dat moest hij doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Pats op d'r reet en dan wegrennen. Dat moest hij doen.
Is lekker hoor. Gebakken ei erbijquote:
Gebakken ei op een broodje accepteer ik graag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is lekker hoor. Gebakken ei erbij
Jij mag zeker geen bacon.quote:
Komt die vetklep ook weer aanquote:
quote:
Haha dikke jood.quote:
Ben niet dik, heb gewoon zware botten van al dat fifa spelen en op de bank liggenquote:
Niet liegenquote:
Ajacieden voelen zich weer aangevallenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, RKC is een club om trots op te zijn.
Ben wel trots op RKC ja. Met het budget wat ze hebben deze prestatie leveren. Support your localsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, RKC is een club om trots op te zijn.
PEC JONGUHquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ajacieden voelen zich weer aangevallen
Nu wel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Laat steven maar kijken naar de tr ziet hij het wel.
Iets over Kralex en dat het een mafkees isquote:
Dat is ook een mafkees ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iets over Kralex en dat het een mafkees is
Heb liever dat jullie dat per dm doen hoor overigens
Kayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stevenquote:
Goed geraden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef Dudeweiser het volgende:
hebben die mods niet wat nuttigs te doen?
Weet niet Kayquote:
En wat doe jij op dit moment dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Okequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet Kay
Maar even serieus nou
Ik snap helemaal geen moer van FUT
Ja ik begrijp dat je plaatjes met voetballers heb enzo maar je speelt wel gewoon potjes tegen andere want in 12 heb ik het volkomen genegeerd
En dan noem je mij een mafkeesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet Kay
Maar even serieus nou
Ik snap helemaal geen moer van FUT
Ja ik begrijp dat je plaatjes met voetballers heb enzo maar je speelt wel gewoon potjes tegen andere want in 12 heb ik het volkomen genegeerd
De mods voelen zich aangesproken hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat doe jij op dit moment dan?
Waarom denk je dat ze mod zijn op een forumquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja, ga vanmiddag fifa13 halen en ik zie iedereen elke keer over dat FUT lullen maar snap er echt de ballen vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oke
oke we doen nu serieus
Ja dat kan...
Wil je het weer echt oppakken dan?
Hij vraagt het ook aan mods dus lijkt mij normaal dat hij zich aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De mods voelen zich aangesproken hoor.
Het is misschien juist slimmer om het zelf te ontdekken dan het aan ons te vragen, dat meen ik echt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ga vanmiddag fifa13 halen en ik zie iedereen elke keer over dat FUT lullen maar snap er echt de ballen van
Tja ik ben speciaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En dan noem je mij een mafkeesje moet wel het IQ van een badeend hebben om FUT niet te snappen.
Ja echt behulpzaam zijn jullie niet neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is misschien juist slimmer om het zelf te ontdekken dan het aan ons te vragen, dat meen ik echt.
Daar kwam ik wel achter. Nu ik het wel snap ben ik nog bang om dingen hier te vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is misschien juist slimmer om het zelf te ontdekken dan het aan ons te vragen, dat meen ik echt.
Naja, je krijgt gewoon kaartjes voor een compleet elftal. Kun je verkopen, kun je bewaren. JE kunt pakketjes kopen(nooit doen imo), maar dat komt later.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja echt behulpzaam zijn jullie niet nee
Bespaar ons nog een mafkees in dit topicquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ga vanmiddag fifa13 halen en ik zie iedereen elke keer over dat FUT lullen maar snap er echt de ballen van
Lees de PI eens manquote:
Maar je speelt wel gewoon potjes tegen een andere?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Naja, je krijgt gewoon kaartjes voor een compleet elftal. Kun je verkopen, kun je bewaren. JE kunt pakketjes kopen(nooit doen imo), maar dat komt later.
Zo vaak ga ik hier niet komen, vroeg het mij alleen af dus omdat ik het in 12 genegeerd hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bespaar ons nog een mafkees in dit topic![]()
Ja, je speelt tegen gelijkwaardige teams die andere mensen hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar je speelt wel gewoon potjes tegen een andere?
het is geen football manager simulatie ofzo?
Het is net pokemon kaarten of yu-gi-ohquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah soquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, je speelt tegen gelijkwaardige teams die andere mensen hebben gemaakt.
Mooi dan mag je wel eens tegen mij. Ik kan het ook totaal niet namelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah so
Misschien toch maar eens uitproberen dan
Zuig wel dikke stierenballen met fifa dus ben benieuwd
FUT is te veel omvattend om in 1 zin uit te leggen. De basis beginselen kun je uitstekend zelf uitzoeken. Bijvoorbeeld dat een ST op een ST positie moet, en een CF daar niet uit de verf zal komen. Die ontdekkingstocht is best leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja echt behulpzaam zijn jullie niet nee
Heb je ps3?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooi dan mag je wel eens tegen mij. Ik kan het ook totaal niet namelijk.
AFCAsteven, voeg maar toequote:
Tip 1: Koop het spelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga ik vanmiddag toch doenquote:
Hij minacht je gewoon..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Steven ik heb jou denk ik een jaar geleden toegevoegd op PSN en je bent nooit online. Of je accepteert mij gewoon niet
Ik heb jou wel toegevoegd en was 3 weken terug nog onlinequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Steven ik heb jou denk ik een jaar geleden toegevoegd op PSN en je bent nooit online. Of je accepteert mij gewoon niet
Dat denk ik wel jaquote:
Doe nog eens danquote:
Ja doe ik vanavond wel ff.quote:
Topquote:
Is toch tof, welke club dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maareh, ik support mijn locals ook hoor Patje. Je wil niet weten hoelang ik al naar de FC hier ga.
Oeh over paar weken moeten we dan 2x tegen elkaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
FC Zwolle. Ja het heet anders maar ik kan niets met PEC.
21e in Waalwijk. Maar dan is mijn pa jarig dus ga ik niet mee. Ga sinds 2004 al naar FC, heb sinds 2008 een seizoenskaart, nu zitten er alleen maar successupporters in de vakken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oeh over paar weken moeten we dan 2x tegen elkaar
En ga je naar de bekerwedstrijd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
21e in Waalwijk. Maar dan is mijn pa jarig dus ga ik niet mee. Ga sinds 2004 al naar FC, heb sinds 2008 een seizoenskaart, nu zitten er alleen maar successupporters in de vakken.![]()
Nee, dag erna al om 8:30 weer op school, ik kan dat niet halen dan, heb op donderdag lang rooster.quote:
Verstandig dan ja. Ik ga wel maar woon op loopafstand van het stadion. Kaartje kost 2,50quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, dag erna al om 8:30 weer op school, ik kan dat niet halen dan, heb op donderdag lang rooster.
Pfft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verstandig dan ja. Ik ga wel maar woon op loopafstand van het stadion. Kaartje kost 2,50![]()
Wiskunde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat doe jij op dit moment dan?
ik wiet knippenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wiet knippen
moet toch wat doen om mijn wajong aan te vullen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wiet knippen
moet toch wat doen om mijn wajong aan te vullen
Thnxquote:
Als je vorige jaar UT hebt gespeeld weet je dat het nooit een vaste dag was.quote:
Lekker om 11uur wakker worden, biertje erbij en plantjes verzorgenquote:
Mijn leven is vreselijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker om 11uur wakker worden, biertje erbij en plantjes verzorgen
Daarna mijn wii aan om even fit te worden
Dan ps3 aan om wat spelletjes te spelen
Kom haten op the goodlife dan
En met de rest van je tijd FOK in de gaten houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verdient wel lekker wiet telenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah een collegaquote:
Helaas nietquote:
Hoeveel is IF Miccoli danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef DutchSL het volgende:
Vier IF Mertens, drie IF Miccoli en twee IF Monreal binnen.
Nu maar hopen dat ze meer waard worden...
Hij is gemiddeld 67k waard, als hij 80k wordt ofzo dan heb ik al 50k winst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel is IF Miccoli danWTF zowat geen upgrade
Nicequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is gemiddeld 67k waard, als hij 80k wordt ofzo dan heb ik al 50k winst.
Vind het ook een stuk minder leuk. Ik heb nu al de coins die ik in FUT12 het hele jaar niet bij een kon traden, maar de gameplay is gewoon kut. Ik kon makkelijk wedstrijden winnen vorig jaar puur doordat je gewoon een betere speler bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wat een mislukt spel is dit zegAlles gaat om kracht en pace.
![]()
Dan ben ik in de gelukkige categorie dat dit spel me goed ligt denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het ook een stuk minder leuk. Ik heb nu al de coins die ik in FUT12 het hele jaar niet bij een kon traden, maar de gameplay is gewoon kut. Ik kon makkelijk wedstrijden winnen vorig jaar puur doordat je gewoon een betere speler bent.
Dit jaar speelt de factor geluk een hele grote rol. Ik heb vaak 15 schoten op doel in een wedstrijd 2/3x raak ik de paal, maar speel alles gelijk omdat verdedigende noobs die loeren op de counter met pacey spelers in de laatste minuut nog scoren.
Ik heb altijd gehad dat als ik verlies, ik meestal blijf verliezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het ook een stuk minder leuk. Ik heb nu al de coins die ik in FUT12 het hele jaar niet bij een kon traden, maar de gameplay is gewoon kut. Ik kon makkelijk wedstrijden winnen vorig jaar puur doordat je gewoon een betere speler bent.
Dit jaar speelt de factor geluk een hele grote rol. Ik heb vaak 15 schoten op doel in een wedstrijd 2/3x raak ik de paal, maar speel alles gelijk omdat verdedigende noobs die loeren op de counter met pacey spelers in de laatste minuut nog scoren.
Ik heb nu een record van 26 - 6 - 15 en 15 losses is niet iets dat ik gewend ben. Ik ben op het begin met mn bronzes wel compleet weg gespeeld, maar dat heeft maximal 3 wedstrijden geduurt. De rest komt door zielige 5ATB'er die hopen op dat ene kansje met een pacey aanvaller.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehad dat als ik verlies, ik meestal blijf verliezenAan het spel stressen werkt ook maar in je nadeel
Ik merk wel dat er altijd in de eerste 5 min een goal valtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Patje1987 het volgende:
Vaak ook dan scoren ze gelijk en heb je nog weinig tijd over. Ik wil dan te snel naar voren waardoor ik alleen maar de bal sneller kwijt ben. En vaak scoort de tegenpartij dan ook nog.
Ik sta op 53-4-40 ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb nu een record van 26 - 6 - 15 en 15 losses is niet iets dat ik gewend ben. Ik ben op het begin met mn bronzes wel compleet weg gespeeld, maar dat heeft maximal 3 wedstrijden geduurt. De rest komt door zielige 5ATB'er die hopen op dat ene kansje met een pacey aanvaller.
Dit! Minuut 4 heel erg vaak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik merk wel dat er altijd in de eerste 5 min een goal valtMeestal door diegene die de aftrap mag nemen nog ook
Dat is wel je eigenschuld. Hoe gehaaster je speelt hoe kutter het gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Patje1987 het volgende:
Vaak ook dan scoren ze gelijk en heb je nog weinig tijd over. Ik wil dan te snel naar voren waardoor ik alleen maar de bal sneller kwijt ben. En vaak scoort de tegenpartij dan ook nog.
Weet ik, ik doe het onbewust en dan denk ik er weer aan van oja ik kan gewoon beter normaal opbouwen en wachten op het juiste moment. Maar dan is het vaak te laat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel je eigenschuld. Hoe gehaaster je speelt hoe kutter het gaat
Waarom geen Benteke naast Lukaku of N'gog ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover gekomen. Straks op naar het werk, vanavond hopelijk het team afmaken en wat potjes spelen
Omdat Jerome vorig jaar zo goed was, dat ik regelmatig erotische dromen over hem had.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom geen Benteke naast Lukaku of N'gog ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat Jerome vorig jaar zo goed was, dat ik regelmatig erotische dromen over hem had.
(bij wijze van natuurlijk. Niet echt. HAHAHAHA)
Benieuwd wat je krijgtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:56 schreef BDIL het volgende:
Ik ga Rijst na-apen open voor bijna 100k aan packsen puush
Team moet ook nog een schaduw team krijgen, dus de basis kan nog veranderen. Alleen zijn de BPL spelers een stuk duurder dan UDB doet vermoeden. Miyachi trouwens voor rechts op het middenveld gekochtquote:
Werksequote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
YEEEEESSSSSS WINSSSTTT NIGGAAA![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
YEEEEESSSSSS WINSSSTTT NIGGAAA![]()
![]()
![]()
Thnxquote: