Ik had bewust alles tot aan de kwasten en rollers van Sigma gekocht. Het moet dus wel aan de manier liggen waarop ik heb gerold.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef Zapata het volgende:
Heb zelfde probleem met kwast en goedkope action verf..
Ik hou het bij mij op te dunne verf.
Nou..als je precies de goede roller of precies de goede hoeveelheid veff moet gebruiken om geen dramatisch resultaat te krijgen is dat Sigma misschien rommel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef lichtknopje het volgende:
[..]
Ik had bewust alles tot aan de kwasten en rollers van Sigma gekocht. Het moet dus wel aan de manier liggen waarop ik heb gerold.
Zou kunnen maar de kozijnen zien er schitterend uit met dezelfde verf. Daarbij heb ik bij het verven van de kozijnen geen roller maar kwasten gebruikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Zapata het volgende:
[..]
Nou..als je precies de goede roller of precies de goede hoeveelheid veff moet gebruiken om geen dramatisch resultaat te krijgen is dat Sigma misschien rommel?
Weet ik niet zeker maar het heeft er wel war van weg. Maar het hout is niet onbehandeld hoor. De deur wordt na 5 jaar opnieuw geschilderd en stond nog in de lak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef slangpie het volgende:
Toevallig mdf deur? Eerst behandelen met lijm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |