Gewoon veel blijven oefenenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:51 schreef Cheerful het volgende:
Heel mooi, megamandy! Die rode lippenstift staat je echt supergoed!
Door dit topic besef ik dat ik mijn make-up skills wel wat bij mag schaven... Al is het al een stuk beter dan een jaar geleden.
Mooiquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
Nou, ik probeerde ook even een voor en na foto te maken maar aangezien mijn camera leeg is en ik te lui ben om de accu op te laden wilde ik foto's met mijn gsm maken. Oftewel ze zijn best crap/makkelijk overbelicht
[ afbeelding ]
Ogen:
Too Faced Shadow Insurance
MAC Sable op bewegend ooglid (uit het Cine-matics palette)
MAC Showstopper in mijn crease (uit het Cine-matics palette)
Essence gelliner in zwart
Benefit They're Real
Wenkbrauwen doe ik normaal niets mee, maar omdat mijn haarkleur door het verven een stuk donkerder is dan mijn wenkbrauwen heb ik die ook ingevuld met Showstopper.
Gezicht:
Sephora Smoothing Primer
Benefit Hello Flawless in Ivory
MAC Pink Tea (die door de overbelichting volgens mij helemaal niet te zien is)
Lippen:
Chanel La Fascinante
WELKOM1207quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:58 schreef heaven7 het volgende:
Code voor 20% korting en gratis shippen voor bodyshop?
Goed..... vanmiddag in de aanbieding bij De Tuinen dus de "Decubal Gezichtscreme Vitaal" maar gekocht, impulskoper die ik benquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat bedoel je met een red nose syndroom?
Ikzelf gebruik trouwens soms als ik rode vlekken heb (zoals nu in de herfst nu overal de kachel aan gaat en de lucht droger wordt) producten van Dermalogica uit de Ultra Calming lijn. Ik vind het erg duur dus gebruik het alleen als het echt nodig is.
Het kalmerende masker, calming spray en barrier repair zijn erg prettig om te gebruiken met dit weer.
Ik gebruik wel standaard elke week Dermalogica Daily Microfoliant, fijnste scrub ooit. (ik heb de pot die ik voor 30 pond online kocht al ruim een jaar en er is nu ongeveer 1/3 uit)
Bij mij zijn dan bij gebruik van de Microfoliant en die Ultra Calming dingen al mijn rode plekjes en schilfertjes direct weg. Maar goed, ik heb geen acne en ik gebruik geen medicijnen op mijn huid, dat scheelt natuurlijk heel erg.
Die Decubal die hier aangegeven worden klinken ook goed, ook goede reviews lees ik erover, ga ik eens proberen als mijn Dermalogica potjes/tubes leeg zijn
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed..... vanmiddag in de aanbieding bij De Tuinen dus de "Decubal Gezichtscreme Vitaal" maar gekocht, impulskoper die ik ben
Ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
Lol, postbode zal blij zijn, wordt meteen door 2 vrouwen besprongenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
FUUUU het grootste nadeel van online bestellen is dat ik mijn spulletjes nuuuuuuuuu willen hebben
Mijn moeder heeft ook meteen een lading besteld dus zitten we volgende week met zn 2-en voor de brievenbus te wachten
Haha nou de postbode komt heel graag bij mijn ouders. Omdat in de straat van mijn ouders iedereen overdag werkt worden alle pakketjes van de hele straat bij mijn ouders gedropt omdat daar vrijwel altijd iemand thuis isquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol, postbode zal blij zijn, wordt meteen door 2 vrouwen besprongen
Nou, weet je wat het stomme is... Ik kan me er maar niet toe zetten om elke dag make-up te dragen. Maar het maakt toch wel een groot verschil. Ik wil er alleen niet vroeger voor uit bed komen /firstworldproblemsquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gewoon veel blijven oefenenEn de juiste kwasten gebruiken maakt idd ook een heel verschil. Ik heb een kwastenset van Sigma en die zijn echt fijn
hoe vaker je het doet, hoe meer routine je er in krijgt. Ik ben hoogstens een kwartiertje bezig met een full face tegenwoordigquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het stomme is... Ik kan me er maar niet toe zetten om elke dag make-up te dragen. Maar het maakt toch wel een groot verschil. Ik wil er alleen niet vroeger voor uit bed komen /firstworldproblems
als je foundation en concealer op hebt vind ik het wel altijd veel mooier staan om dan ook je ogen te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:03 schreef Cheerful het volgende:
Ochtendkoffie
Ik doe elke dag foundation, (soms) concealer en poeder, want slechte huid, maar verder laat ik het vaak zitten. En hoeveel moeite is een streepje oogpotlood en een veegje mascara nou? Lui, ik ben het
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet echt alles hoor, als ik iets moet skippen dan de blush maar
Nee klopt, maar ik heb mijn weg met oogschaduw nog niet echt gevonden. Ik vind mezelf er al snel te opgemaakt uit zien. Misschien omdat ik relatief grote ogen heb?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje oogschaduw, bijvoorbeeld in een natureltint, is toch niet meteen veel make-up
Sylvana: als ik eyeliner bedoel, bedoel ik eigenlijk meestal een potloodlijntje aan de buitenkant van mijn wimperrand, met name boven. Maakt mijn ogen veel meer open en ik vind het veel mooier dan alleen oogschaduw met mascara.
Ik vind het zelf ook mooier hoor, ik ga mezelf toch maar eens dwingen om het gewoon elke dag te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je foundation en concealer op hebt vind ik het wel altijd veel mooier staan om dan ook je ogen te doen.
Ik heb ooit iemand gekend die wel altijd (veel) oogschaduw (in pasteltinten) op deed en dan geen eyeliner of mascara. Da's echt weird
Dat!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje oogschaduw, bijvoorbeeld in een natureltint, is toch niet meteen veel make-up
Sylvana: als ik eyeliner bedoel, bedoel ik eigenlijk meestal een potloodlijntje aan de buitenkant van mijn wimperrand, met name boven. Maakt mijn ogen veel meer open en ik vind het veel mooier dan alleen oogschaduw met mascara.
Ik doe vaak alleen een smal lijntje oogschaduw (in bruin tint) langs de rand van m'n ooglid - bij m'n wimpers dus. Dat ziet er niet gelijk heel opgemaakt uit, maar het maakt je ogen wel wat minder 'kaal' dan met alleen mascara.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb mijn weg met oogschaduw nog niet echt gevonden. Ik vind mezelf er al snel te opgemaakt uit zien. Misschien omdat ik relatief grote ogen heb?
Hahaha. Je bent niet de enigequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Keroppi het volgende:
Oeh door jullie heb ik ook een BodyShop bestelling gedaan. Eigenlijk echt erg, ik had niets nodig en heb ook 2 dingen gekocht waar ik best zonder had gekund maar het "Korting!" "Gratis verzenden!" danste me voor de ogen.
God, wat ben ik soms ook gevoelig voor marketing
OMGquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Gewoon proberen joh, fotootje maken van jezelf (klein beetje afstand houden met de camera, niet te dicht erop) en dan kijken hoe het staat
quote:
Same herequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Keroppi het volgende:
Oeh door jullie heb ik ook een BodyShop bestelling gedaan. Eigenlijk echt erg, ik had niets nodig en heb ook 2 dingen gekocht waar ik best zonder had gekund maar het "Korting!" "Gratis verzenden!" danste me voor de ogen.
God, wat ben ik soms ook gevoelig voor marketing
checkquote:
Wees sterker dan ons!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef heaven7 het volgende:
Oh en ik zit me in te houden met die bodyshopGelukkig woon ik in het buitenland
Zulks een tegenstrijdigheid:quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, al mensen bij de Hema Beauty geweest?
quote:Hema opende deze week in Amsterdam en Den Haag de eerste twee winkels met beautyproducten
De eerste uit het NU-bericht, de tweede uit het bericht waar NU naar linkt.quote:In Amsterdam en Haarlem zijn deze week de allereerste twee HEMA BEAUTY shops geopend
Nee, niet geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Trouwens, al mensen bij de Hema Beauty geweest?
Idem + een beetje blusher. Anders vragen mensen of ik ziek ben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik poeder 's morgens alleen mn gezicht ff en mascara en klaar. 2 minuten
Haha dat is idd lekker tegenstrijdig jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulks een tegenstrijdigheid:
[..]
[..]
De eerste uit het NU-bericht, de tweede uit het bericht waar NU naar linkt.
Maar nog niet geweest.
maar wel bizar langquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff vandaag kreeg ik de vraag van een van de fitness klachten of mijn wimpers 1 voor 1 waren ingebracht en waar je nepwimpers kan krijgen.
Zijn niet nep
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |