erwin?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die blijkbaar onvoldoende indruk heeft achtergelaten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik geef alleen mijn zusje wat zodat de anderen gaan vechten om het geld![]()
Zijn wij familie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 oudere zus, 1 jonger zusje. Al heeft m'n oudere zus dat geld niet nodig
Ik ken er maar één. Dus ja.quote:
Dan is het een ander.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Evie het volgende:
Ik ken er ook maar een.. dus als ik je irl ken dan heb ik je al een tijd niet gezien
Als ik genoeg win doe ik ook alleen nog maar leuke dingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Als ik de loterij win (een paar miljoen of meer, that is), ga ik rentenieren. En alleen nog maar schilderen, paardrijden en dingen voor het asiel doen.
Dat zou op zich wel weer cool zijn, dat je een wildvreemde (voor mij dan) slaat omdat je denkt dat ik het ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Evie het volgende:
O gelukkig maar.. anders zou ik je volgende maand ergens voor je reet slaan
Ik heb niks gewonnen, maar 90% van wat ik doe vind ik al leuk. Dat ga je toch niet laten afhangen van miljoenen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Als ik genoeg win doe ik ook alleen nog maar leuke dingen
Haha nee als je een wildvreemde bent dan ga ik je niet slaan.. Maar dan is het wel gemeen als je weet wie ik benquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel weer cool zijn, dat je een wildvreemde (voor mij dan) slaat omdat je denkt dat ik het ben.
Ga je mij wel slaan op mijn billetjes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee als je een wildvreemde bent dan ga ik je niet slaan.. Maar dan is het wel gemeen als je weet wie ik ben
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks gewonnen, maar 90% van wat ik doe vind ik al leuk. Dat ga je toch niet laten afhangen van miljoenen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je mij wel slaan op mijn billetjes?
Dat doe ik al, maar ik zou de minder leuke dingen gewoon niet meer doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik genoeg win doe ik ook alleen nog maar leuke dingen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
O gelukkig maar.. anders zou ik je volgende maand ergens voor je reet slaan
Tja, helaas voor jou. Leer leven met die wetenschap.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Evie het volgende:
Haha nee als je een wildvreemde bent dan ga ik je niet slaan.. Maar dan is het wel gemeen als je weet wie ik ben
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, helaas voor jou. Leer leven met die wetenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |