ok dan krijg je geen miljoen als je niet wilt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zullen wel meer mensen tegen mij zeggen als ik die miljoenen heb gewonnen. Nou, vergeet het maar! Niet zoals je nu tegen mij doet.
Je doet toch niet mee met de loterij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Doe geen moeite voor die loterij, die ga ik al winnen
Nadat ik je voor ben geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Doe geen moeite voor die loterij, die ga ik al winnen
Als 't zover komt en ik ben in de buurt van Enschede ga ik zeker kijken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
Het pand ligt aan een redelijk drukke straat (winkelstraat in het dorp hier), dus ik denk dat het wel wat aandacht trekt. Eerst maar eens de mail afwachten.
Af en toe een staatslotquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je doet toch niet mee met de loterij?
Van jou wil ik andere dingen dan een miljoen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
ok dan krijg je geen miljoen als je niet wilt..
Met jou altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
jij deelt wel een miljoentje met me toch?!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou wil ik andere dingen dan een miljoen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Evie het volgende:
blush... echt? Heb je me wel eens gezien dan?
![]()
Eerst maar eens zien of ik het pand mag inrichtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't zover komt en ik ben in de buurt van Enschede ga ik zeker kijken...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan gaan we een wereldreis maken
Een voorschot op de toekomst nemen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
Eerst maar eens zien of ik het pand mag inrichten.
Ik zou het wel weten. Ik zou mijn ouders en broer wat geven, voor mezelf een leuk huis kopen en de rest investeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet eens wat ik zou doen als ik zo'n groot geldbedrag zou winnen bij een loterij
Ben van mezelf heel zuinig enzo
Ik zou allemaal ratelende toetsenborden kopen voor mijn collega's en de oude weggooien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet eens wat ik zou doen als ik zo'n groot geldbedrag zou winnen bij een loterij
Ben van mezelf heel zuinig enzo
Iemand die blijkbaar onvoldoende indruk heeft achtergelaten.quote:
Kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een voorschot op de toekomst nemen kan nooit kwaad.
Dat zou ik denk ik ook gaan doen, behalve vervang het broer door zussenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Ik zou mijn ouders en broer wat geven, voor mezelf een leuk huis kopen en de rest investeren.
Zussen of zusjes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou ik denk ik ook gaan doen, behalve vervang het broer door zussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |