Laced Salted Drop.quote:
Yep ... en dan is het einde zoek. En oma ook.quote:
In het geval van Opa begon het met een papegaai, daarna een kat en daarna ... ik durf het haast niet te zeggen.... misschien wel .... omaquote:
Dit is een hartverscheurend topic ...quote:
De kat doet me meer....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai ... heb ik nu oma's einde te cru opgeschreven?
Dat siert je.quote:
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is een hartverscheurend topic ...
Ai ... heb ik nu oma's einde te cru opgeschreven?
Denk aan een tehuis, nu...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.
Doet Leo niet aan thuiszorg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.
Wel fijn een vaste woon en verblijf plaats..en eten optijd...komt goed dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als deze -vast en zeker- crime passionel uitkomt, is zijn bajesbedje gespreid. Wederom.
Anders moet Gert 'm maar in huis nemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet Leo niet aan thuiszorg?
Aan de andere kant: als deze -vast en zeker- crime passionel uitkomt, is zijn bajesbedje gespreid. Wederom.
Hij zal nu nog wel op het politiebureau zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef pos het volgende:
Ik heb de stream nog nooit gezien...zal ik..zal ik....
Ik had soms al het vermoeden dat ik niet live zat te kijken en dat ik wat er op de stream gebeurde al eens eerder had gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders moet Gert 'm maar in huis nemen.
Ik denk dat we gister naar een opname hebben zitten kijken op de stream en dat dat zijn waterdichte alibi zal zijn.
Vertel mij daarna even hoe het was?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef pos het volgende:
Ik heb de stream nog nooit gezien...zal ik..zal ik....
Durf nog niet echt...weet je je zit wel gewoon naar een moordenaar te kijken....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel mij daarna even hoe het was?
Ik heb gister niet gekeken maar ik ben benieuwd of de papegaai nog op het bandje te horen was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had soms al het vermoeden dat ik niet live zat te kijken en dat ik wat er op de stream gebeurde al eens eerder had gezien.
Volgens mij had hij vaker gewoon een bandje op staan.
Nu moet ik bekennen dat ik altijd al gefascineerd ben door seriemoordenaars. Heeft die ouwe meer doden op zijn kerfstok, ga ik hem misschien wel interessant vinden. En volgen. Via jail cam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef pos het volgende:
Durf nog niet echt...weet je je zit wel gewoon naar een moordenaar te kijken....
Serialkillers zijn mn hobbys maar kom op Opa is geen Dexter duh..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik altijd al gefascineerd ben door seriemoordenaars. Heeft die ouwe meer doden op zijn kerfstok, ga ik hem misschien wel interessant vinden. En volgen. Via jail cam.
Nee, die maakt z'n eigen eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef pos het volgende:
[..]
Serialkillers zijn mn hobbys maar kom op Opa is geen Dexter duh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |