De tweede, derde, vierde en weet ik het wat voor plaats is een farce in dit geval. De winnaar mag duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:43 schreef Disana het volgende:
Jawel, een lolletje. Maar daar hoort ook bij dat je als user pret hebt bij het zelf kiezen van een modje
Da's waar. Echte kwaliteit laat zich niet loochenenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De tweede, derde, vierde en weet ik het wat voor plaats is een farce in dit geval. De winnaar mag duidelijk zijn.
Zelfs dwanglinkjes mochten niet baten.
Welke winnaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De tweede, derde, vierde en weet ik het wat voor plaats is een farce in dit geval. De winnaar mag duidelijk zijn.
Zelfs dwanglinkjes mochten niet baten.
Jij had teveel stemmen uit medelijden gekregen, dat is ook weer niet eerlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke winnaar?
VBL had gewoon een invasie gedaan en dik gewonnen maar iedereen is bang voor ons groepje internethooligans en sluit ons buiten
Ja dan is het weer medelijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij had teveel stemmen uit medelijden gekregen, dat is ook weer niet eerlijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
Ik vind dat steven alle verwachtingen getart heeft en gewoon een goede mod is, ondanks dat dat hele subforum (en SC) vol zit met een rits aan debielen.
Steven is stiekem ook wel een prima mod maar dat moet je nooit zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
Ik vind dat steven alle verwachtingen getart heeft en gewoon een goede mod is, ondanks dat dat hele subforum (en SC) vol zit met een rits aan debielen.
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken, dus dan moet ik het maar zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Steven is stiekem ook wel een prima mod maar dat moet je nooit zeggen natuurlijk.
Ben je er alweer uitgegooid?...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifiekerquote:
Als je dat niet snapt, is je moeder een hoer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifieker
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken,
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, is je moeder een hoer.
uhuquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, de huidige mod-kliek (velen iig) zal hem wel met een schuine blik aankijken, dus dan moet ik het maar zeggen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.
ik heb het ook niet over jou hoor , wees gerustquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
En voor de record, ik had op 'm gestemd:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word uit zoveel dingen gegooid, wees 'es specifieker
Dat niet weten maar wel een oordeel hebben over de mensen uit de scquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.
Lithia natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
lompehork of lithia? moeilijke keuze wel
dan zegt alweer genoeg eroverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, als je vaker in de VBL SC was geweest had je doorgehad dat dat een Minaj-quote is,die te pas en te onpas wordt gebruikt.
ik ben een trouwe FB meelezertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet weten maar wel een oordeel hebben over de mensen uit de sc
Leeell neemt het voor mij op en dan ga je hatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.
nee want het ging altijd zo lekker in VBL(sc) natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je beperkt je tot het lezen van de dingen die misgaan. Subjectief.
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeell neemt het voor mij op en dan ga je haten
Sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat wel
dat is niet waar, ik ben gewoon zijn loyale spindocterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ik zie hem altijd als een soort mini-me van jou. Iemand die jou probeert te zijn en het net niet is. Maar terecht dat hij het voor jou opneemt natuurlijk, dat wel
Allang, ja. Vandaar dat ik me verbaas over je oordeel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]
nee want het ging altijd zo lekker in VBL(sc) natuurlijk
maar genoeg erover, droog je tranen
het is nu allemaal op het rechte pad toch
Frank natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
lompehork of lithia? moeilijke keuze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |