Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Travel. het volgende:
Waarom mag niemand Nina en Fleur? Vind ze leuker dan dat 'lekkere gekke zogenaamd grappige' kippenkoppel
Liever een nieuw koppel dan een oud koppel.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Liever Nina & Fleur dan die Marja/Jasper combo.
dit dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
nerds mogen van mij ook terug. Een beetje autisme in het programma is extra entertainment. Die moeder en zoon mogen opzouten. Voegen niets toe en zijn zelf ook achterbaks Die friezen mogen ook weg.
Maar spanjaarden zijn wel warmbloedigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Hoezo sorry? Je gaat je gang maar.
Peter
Dat maakt het net leuker.... Zelfde als met surprisesquote:
Clit & Clutch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef Mascleta het volgende:
ow ja, Jill en Jeroen. Had ik dat al verteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, lachenquote:
Nee. Is dat toch wel van na de opnames ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef Mascleta het volgende:
ow ja, Jill en Jeroen. Had ik dat al verteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop