Ik kreeg hem niet aan de reeks gekoppeld. omdat vorige topic ook niet gekoppeld was ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik was het topic kwijt
(deze staat niet in de reeks? )
Ja. Maar als t geen reeks is, kan je er ook niet op klikkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Burner82 het volgende:
"open nieuw topic" knopje is stuk handiger dan nieuwe topics verzinnen... ook ivm volgen en zo
Jawel hoor, heb ik net ook gedaan met mijn vieze vette vervelende verloofdequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja. Maar als t geen reeks is, kan je er ook niet op klikken
[RTL5] Oh Oh Europa: Oh oh pijn aan mijn teen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik net ook gedaan met mijn vieze vette vervelende verloofde
Klopt, maar toen maakte je zelf de laatste post neem ik aan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik net ook gedaan met mijn vieze vette vervelende verloofde
Wat, hij komt dus uit Groningen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Mascleta het volgende:
Trouwens, Iemand deze site al gezien? http://mikavanleeuwen.com/
Moet je biografie helemaal lezen.quote:
Iedereen kan er dan op klikken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Klopt, maar toen maakte je zelf de laatste post neem ik aan?
Die doet het dus niet voor t geld...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat, hij komt dus uit Groningen....
is dat die bolle reisleider?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij valt die Jesper ook niet op meisjes hoor....
Die is gay, thomas, alex, mika en martijn ook 100%quote:
Was Tomas maar homoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die is gay, thomas, alex, mika en martijn ook 100%
Alleen Jesper, kippenman en de Friezen zijn hetero
Nogal, want ik herken Erwin er niet inquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef JohnB52 het volgende:
Damn. Diegene die dat verhaal over Erwin heeftgneergeschreven is echt een creatief genie!
Alex ook, 100% bewijs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:32 schreef JohnB52 het volgende:
Alex niet, thomas bi en jesper twijfelt aan zichzelf
en wat is je bewijs?quote:
die limbo dat is echt zo`n swinger (kippenman)quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die is gay, thomas, alex, mika en martijn ook 100%
Alleen Jesper, kippenman en de Friezen zijn hetero
Hij klinkt alleen niet Limburgs....quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
die limbo dat is echt zo`n swinger (kippenman)
Ik wou het net gaan posten. Ik heb er gister de hele avond over nagedacht waar ik haar van kende en pas toen ik een uur in bed lag kwam het ineens in me op, ik kon dr gewoon echt niet opkomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:18 schreef female81 het volgende:
Yuk, ik zag dat Rowana (bij mensen die ook naar Shopping Queens keken misschien wel bekend) er deze week bij gekomen zit.
Dat vond ik toen zo'n vreselijke kouwe kak-trut.
Leverde desondanks erg mooie tv op, in combinatie met tegenpool Michella Kox (ze waren in dezelfde week op tv), maar in deze groep zit niet zo'n typisch tokkie-figuur. In dit geval wel jammer.
De Nerds komen terug!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Komen nu Tomas en Aleksander weer terug![]()
Echt? Haha, zou wat zijn dan, met die rowena...quote:
En toch een klein hartje...Is er een beetje uitgemonteerd... Maar de zin: het is nu tijd om voor mijn maatje te kiezen.... Laat ook wel blijken dat hij het er om deed allemaal... (duh)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef klnvntrbyt het volgende:
Mika opgerot. Een goed begin van de avond.
Tomas en Mika terug als koppelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
nerds mogen van mij ook terug. Een beetje autisme in het programma is extra entertainment. Die moeder en zoon mogen opzouten. Voegen niets toe en zijn zelf ook achterbaks Die friezen mogen ook weg.
Laten we het hopen... beetje rare zet om een oud gehaat koppel weer terug in het spel te brengen...quote:
Die zoon heeft niks te zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
nerds mogen van mij ook terug. Een beetje autisme in het programma is extra entertainment. Die moeder en zoon mogen opzouten. Voegen niets toe en zijn zelf ook achterbaks Die friezen mogen ook weg.
Ze zijn eruit gestemd..... Maar komen ineens toch weer terug.. Waarschijnlijk om de macht van Mika te breken... Maja... toen bleek Martijn de zwakste schakel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Travel. het volgende:
Waarom mag niemand Nina en Fleur? Vind ze leuker dan dat 'lekkere gekke zogenaamd grappige' kippenkoppel
Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Travel. het volgende:
Waarom mag niemand Nina en Fleur? Vind ze leuker dan dat 'lekkere gekke zogenaamd grappige' kippenkoppel
Liever een nieuw koppel dan een oud koppel.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Liever Nina & Fleur dan die Marja/Jasper combo.
dit dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
Maar spanjaarden zijn wel warmbloedigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Hoezo sorry? Je gaat je gang maar.
Peter
Dat maakt het net leuker.... Zelfde als met surprisesquote:
Clit & Clutch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef Mascleta het volgende:
ow ja, Jill en Jeroen. Had ik dat al verteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Is dat toch wel van na de opnames ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef Mascleta het volgende:
ow ja, Jill en Jeroen. Had ik dat al verteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik concurrentie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Owja, in dit topic zijn de hetero's in de minderheid. Dus kan ik de Jill foto's wel achterwege laten.
Maar ook van de mannelijke kandidatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad, van wie? Laat die foto's van Jill maar komen
Van wie wil jij foto's dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:27 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, hallo en ik dan???
Dr sprak er wel een Spaans. Dus niet echt n dom blondje!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Mascleta het volgende:
En een fototje van Tomas voor Burner:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:
Zij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef JohnB52 het volgende:
Heb ik dr naam dan fout? Die ene van die 2 nieuwe dames?
Rowana en Daphne toch?
Veel water erbij en komt wel goedquote:
De opmerkingen van de Friezen spreken niet echt in hun voordeelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:52 schreef female81 het volgende:
Bij die twee blondjes lijkt het me een gevalletje 'schijn bedriegt'.
Ze weten goed waar ze mee bezig zijn, zeg maar.
En ik denk dat het bij die Friezen ook wel meevalt, maar als mensen een typisch plattelandsaccent hebben maken ze bij sommigen helaas al snel een dergelijke indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
ben wel benieuwd hoe de rest er op reageert. Maar ik denk dat het na één week exit is voor die 2 ordinaire gasten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:07 schreef JohnB52 het volgende:
Met die 2 nieuwe koppels gaat de hele fun uit t programma. Wat voegen die 2 gasten nou toe? Behalve de sfeer verzieken ?
Inderdaad. Ze weten niet wat ze zeggen.quote:
Blijkbaar vindt de kippenmeneer het bijzonder als je je als een nicht gedraagt en een aandachtshoer bent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef muzas het volgende:
Klasse?wtf? Je geaardheid is een prestatie?
Ik mag niet oordelen ook eigenlijk. Maar mede door haar reisgenoot was m'n eerste indruk behoorlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ze is anders wel erg gezellig hoor!
Gewoon een tof wijf
Ja dat kan ik begrijpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik mag niet oordelen ook eigenlijk. Maar mede door haar reisgenoot was m'n eerste indruk behoorlijk
Gesmolten in de zon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef Mascleta het volgende:
Waar zijn Kelly haar tieten gebleven?
Ja,daar moest ik wel om lachen. Maar het blijft een tokkie die dikkequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Mascleta het volgende:
Hij kan dat Fries wel grappig imiteren moet ik zeggen.
Kippenmeneer voelt zich ruimdenkendquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de kippenmeneer het bijzonder als je je als een nicht gedraagt en een aandachtshoer bent.
Logisch dat hij dan mee wilt doen toch? Hij kan toch geld winnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef JohnB52 het volgende:
-1
Geen werk, vrouw en 2 kinderen thuis laten en dan hieraan meedoen. Een mannelijke aandachtshoer.
Dan nog liever Mika terug!
door t oog vd naaldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Zal me niets verbazen als Jeroen en Rufus de kaart krijgen nu...
Lief? gunfactor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jeroen en Rufus zijn lief, ondanks dat ze een beetje boers zijn af en toe. Ze hebben de gunfactor. Die dikke halve zool niet.
het was ook een stompzinnige opdrachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Lief? gunfactor?
Die Jeroen is nog te beroerd om even met wat kinderen te spelen.
Ligt liever met zn diva gedrag te zonnen en zichzelf te aanbidden in de spiegel
Dat je niet even met kinderen kan spelen is stompzinnig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
het was ook een stompzinnige opdrachtNiet iedereen is zoals Peter en Anita
Toch nogsteeds beter dan een blanke bollie beenham die elke keer je kent me niet, g, zegt....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat je niet even met kinderen kan spelen is stompzinnig.
Hun wisten vantevoren dat ze opdrachten gingen krijgen.
Die Jeroen is nog te mongool om een simpel dansje te doen.
Mee aan een zandkasteel bouwen voelde hij zich ook te goed voor.
Een verwend piemeltje is het, en dan heb ik me nog niet eens uitgelaten over hoe saai die gast wel niet is....
Ja het is een moelijke keuze aangezien het allebei wel vermakelijke tv is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Akilla het volgende:
[..]
Toch nogsteeds beter dan een blanke bollie beenham die elke keer je kent me niet, g, zegt....
Volgens mij vindt Jeroen het vreselijk genant om die dingen te doen. Het is niet zozeer dat hij zich er te goed voor voelt. Overigens vind ik hem megasaai.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat je niet even met kinderen kan spelen is stompzinnig.
Hun wisten vantevoren dat ze opdrachten gingen krijgen.
Die Jeroen is nog te mongool om een simpel dansje te doen.
Mee aan een zandkasteel bouwen voelde hij zich ook te goed voor.
Een verwend piemeltje is het, en dan heb ik me nog niet eens uitgelaten over hoe saai die gast wel niet is....
Als je je te goed voelt voor iets dan vind je het ook automatisch genant om te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Jeroen het vreselijk genant om die dingen te doen. Het is niet zozeer dat hij zich er te goed voor voelt. Overigens vind ik hem megasaai.
Maar dat stel wannabe's vind ik dan weer stukken erger! Je kent me niet!
Wat een drama trouwens, dat etentje. Je zou je kapot schamen als je met die lui naar een restaurant moet.
Het voelt meer alsof hij denkt dat hij voor schut staat. Dus meer kinderlijk gedrag: oh dat doe ik niet, want dan vinden ze dat ik er stom uitzie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je je te goed voelt voor iets dan vind je het ook automatisch genant om te doen.
Ik voel me te goed om met een prikstok door de stad te lopen, en uiteraard zou ik het ultiem genant vinden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het voelt meer alsof hij denkt dat hij voor schut staat. Dus meer kinderlijk gedrag: oh dat doe ik niet, want dan vinden ze dat ik er stom uitzie.
Terwijl je er natuurlijk veel stommer uitziet als je het niet doet.
Nah, Mika had vast wel iets gevonden om over te zeiken. Of hij zou heel over the top gaan doen, 'man van de wereld', terwijl het gewoon een ordinair knulletje is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef Marco001 het volgende:
Tja, wat mij betreft gaan deze week die poldergangsters uit en volgende week de friezen.. Daar erger ik me namelijk stukken minder aan als aan die super aanwezige "gangsters" ...
Bij dat etentje had b.v. Mika echt kunnen genieten, die 2 nieuwen waren mij iets te aanwezig toen..
Maar goed, die reactie's die ze altijd geven bij het stemmen vind ik ook irritant..
En niks wijzer geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef Mascleta het volgende:
Nu weet ik waar ik die lange poldergangster van ken. Gary zat in "Dames en Heren in de dop"
http://www.rtl.nl/%28/rea(...)les/gary_article.xml
Waarom zegt hij dat toch constant. Hij denkt dat iedereen hem graag zou willen kennen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef timmmmm het volgende:
'je kent me niet'
Nee, en dat wil ik zo houden ook, bolle pauperbig
Echt het schoolvoorbeeld van kansloos tokkietuig. Chromosoompje te veelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef zoem het volgende:
Wat een triest gastje is dat ook zeg naast Gary
fopneger is de term die je zoektquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zegt hij dat toch constant. Hij denkt dat iedereen hem graag zou willen kennen?
En wtf is dat accent..... van die dikke blanke papzakjes die zich een soort wazig buitenlands accent aanmeten.
Een fluim in het gezicht. Gewoon even flink rochelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef muzas het volgende:
Die roewanda moet een keer een vlakke hand in dr smoel krijgen.
Dat wel ja. al zou ik hun er direct uitstemmen.. (i.t.t. die kroegtijgers, die zien er wel gezellig uit.. )quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
Ik vind die Nico wel tof
Ik zou er binnen 3 tellen slaande ruzie mee hebben, maar zo in 't programma tussen die duffe stellen vind ik t wel geinig
je kent hem niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
En ik vind die ene fries, die jeroen echt een nog grotere nicht dan die natte rotthurdammur...
Goed dat je het zegt want ik denk dat de meeste het na de 10 die het voor je al gepost hebben nog niet hadden begrepenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef HQ-Design het volgende:
Maar ik ken die Gary wel! Hij deed eerder mee met Dames en Heren in de Dop!
http://www.rtl.nl/(/reality/damesindedop/)/reality/damesindedop/components/heren/articles/gary_article.xml
[ afbeelding ]
Zonder die twee teams was het niks aan om naar te kijken, is goede tvquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef Marco001 het volgende:
Tja, wat mij betreft gaan deze week die poldergangsters uit en volgende week de friezen.. Daar erger ik me namelijk stukken minder aan als aan die super aanwezige "gangsters" ...
Bij dat etentje had b.v. Mika echt kunnen genieten, die 2 nieuwen waren mij iets te aanwezig toen..
Maar goed, die reactie's die ze altijd geven bij het stemmen vind ik ook irritant..
Hmmm die Nico irriteert me zo dat ik de tv op een andere zender zet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Zonder die twee teams was het niks aan om naar te kijken, is goede tv
Je kent hem niet! Je kent hem niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm die Nico irriteert me zo dat ik de tv op een andere zender zet.
Expeditie Robinson zit vol met nog grotere debielen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik niet te vroeg moet zappen voor Expeditie Robinson.
Ja als je voor openingsuren er bent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef Marco001 het volgende:
Lol, ze zeiden toch dat het park gesloten was? Zie net in 1 shot allemaal mensen lopen op de achtergrond..
Men had het over een VIP treatment en dat het park die dag gesloten zou blijven..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja als je voor openingsuren er bent...
Door die pannenkoek kijk ik niet... vrees dat er dan een afstandsbediening richting tv gaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Wel mooi, het voorstukje met die battiboy nu. Je bent op reis met -- wildvreemden en dan die pannenkoek eronder met je kent me niet
Ik voor Tomas.. maar die is al een tijdje wegquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk voor Jill in bikini
Die friezen zien er toch ook best goed uit johquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik voor Tomas.. maar die is al een tijdje weg
Zolang ze maar niet gaan praten. Maar dat geldt voor die meiden ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die friezen zien er toch ook best goed uit joh
Zonder koppie en als ze stil zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die friezen zien er toch ook best goed uit joh
Jill mag van mij best praten hoor, ik ben te druk met kijken om te luisteren, dus hoor het toch nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan praten. Maar dat geldt voor die meiden ook
Die met die zonnebril, geel shirt en tattoo's?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die met die zonnebril, geel shirt en tattoo's?
Jij kent me niet he!!! JIJ kent me niet !!! (Maar echt, nee)quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij kent me niet he!!! JIJ kent me niet !!! (Maar echt, nee)
Gelukkig geen echt Limburgs accent.... dan gaat de tv UITquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:26 schreef Ole het volgende:
Je hoort wel Nederlands in alle variantenm
Inderdaad en ander Peter en Anita of het koppel wat er deze week in gaat komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat deze week die 2 nieuwe van vorige week er uit gaan!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef JohnB52 het volgende:
Die kan er niet uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:00 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Inderdaad en ander Peter en Anita of het koppel wat er deze week in gaat komen.
Speakerfunctiequote:
Naja, dan heb je in ieder geval de boxen richting je oren en de microfoon richting je mond. Lijkt mij de bedoeling.quote:
jup, hadden elkaar ontmoet op een website voor homo's.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn die 2 nieuwe nou ook weer gaylords?
Ook deze manier met dr gedrag gaat Anita mooi naar huis eind vd week
Verwacht het ook. ondanks dat Kelly ziek is hebben die dames nog te veel vrienden en macht binnen de groep om vandaag als de stemmen te krijgen. Als Kelly ziek blijft deze week kan ze dat nog wel een keer een kaart opleveren, maar vooralsnog niet. Rowena en Daphne gaan sowieso weer op Peter en Anita stemmen. Nieuwe koppel krijgt denk ik geen stemmen. Dus ik denk dat stemmen gaan naar Nachtvlinders en Peter en Anita.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:11 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn die 2 nieuwe nou ook weer gaylords?
Ook deze manier met dr gedrag gaat Anita mooi naar huis eind vd week
Waarom zouden ze niet op het nieuwe koppel kunnen stemmen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef JohnB52 het volgende:
Nieuwe koppel kà n je niet op stemmen. Dus die vlinders of die kale kip
nou dat hadden ze veel eerder moeten invoeren, beetje jammer dit weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
Groene kaart.
Anders gaat elke x het nieuwe koppel eruit
Ze moeten van te voren toch die stemmen al doorgeven? Dus lijkt mij dat je je daaraan moet houdenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef JohnB52 het volgende:
Peter en Anita en die nachtvlinders.
Peter en Anita mochten als laatsten stemmen. Hun hadden er 2 en de nachtvlinders ook 2 , dus wat doe je dan? Dan stem je op Rowana en Daphne
Volgens mij in 1 van de eerste afleveringenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
Lijkt me ook. Maar is nog nooit gezegd in t programma zelf
Dat is slim. Anders hadden ze er sowieso een vandaag gehad. Nu mag er vandaag niet op hen en de vlinders gestemd worden, dus kans dat een ander afgeslacht wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef JohnB52 het volgende:
Peter en Anita en die nachtvlinders.
Peter en Anita mochten als laatsten stemmen. Hun hadden er 2 en de nachtvlinders ook 2 , dus wat doe je dan? Dan stem je op Rowana en Daphne
Haha, moest me echt inhouden om niet allemaal slechte grappen erover te maken...quote:
Ja,maar zolang Rufus geen roze hemmetje aantrekt ziet hij er wel het lekkerst uit van allemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Die Jeroen is echt een domme spierbundel
Ik denk dat Peter en Anita ook niet zo echt lekker liggen in de groep hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef JohnB52 het volgende:
Heus niet, ze is gewoon dom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:33 schreef JohnB52 het volgende:
Dat was een grapje, omdat ze nu wat aan het drinken was, en dat had besteld in t Spaans...
Zaten die 2 negerinnen er al in? of zijn die nieuw?
Fries is gewoon een taal hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
die Friezen lekker in hun eigen dialectje zitten kibbelen![]()
peter en anita er morgen voor de stemronde uit moet gewoon gestemd worden nachtvlinders eruit.
Ja dat van die Johan Cruijff Foundation kon gewoon niet echt zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef Revanches het volgende:
Die Jill , sorry hoor maar wat voldoet zij aan het stereotype ''dom blondje''. Eerst al janken omdat jeroen flikker op zegt( niet eens tegen haar !!!![]()
![]()
) en vervolgens wegloopt omdat Jeroen haar kinderachtig noemt. En met die Johan Cruijf foundation, alsjeblieft zeg.
Die jeroen is trouwens ook zo'n oppervlakkige kerel die beetje met zn spieren loopt te showen, maar hij voegt weinig toe. Rufus daarentegen lijkt me wel een aardige gozer.
Jammer dat zulke domme , maar blijkbaar 'mooie' mensen zoveel aandacht krijgen en zo populair zijn in dit programma. Enige leuke meisjes in dit programma zijn Tamara( is er al uit, had donker haar en blauwe ogen <3) en Daphne( alhoewel laatstgenoemde vrij stil is , maar komt wel liev over).
maar hun zitten er toch het langst in? kwam de rest niet later dan 3 weken? en er zijn nog maar 3 weken te gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:11 schreef JohnB52 het volgende:
Wie het langs er in zit die maakt kans op 25.000â¬
Dus ze hebben t nog niet.
Moet wel zoiets zijn, anders is niet te bepalen wie er als laatste over is gebleven. Het zou ook betekenen (zonder eindspel) dat iedereen die er bij is gekomen nooit een kans heeft gehad op die prijs.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:16 schreef JohnB52 het volgende:
Ja dat is waar.
Ik vermoed wel n soort van groot eindspel.
Hoe langer je er in zit. Des te meer punten je krijgt om mee te beginnen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |