Iedere dag gratis voorstelling van de pietjes op Utrecht Centraal, vooral sporen 1-4.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Zeker!
Nou was ik voor Piet al een vogelliefhebben hoor, maar nu kan ik echt niet meer zonder.
En al die spreeuwen buiten nu, ik sta op de gekste plekken stil om van ze te genieten![]()
quote:Ik heb nog wel wat foto´s van Zaza en Lola als er interesse is
probeer eens wat foto's of filmpjes voor me te maken johquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Iedere dag gratis voorstelling van de pietjes op Utrecht Centraal, vooral sporen 1-4.
[..]![]()
![]()
Zal het proberen als ik er weer eens ben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
probeer eens wat foto's of filmpjes voor me te maken joh![]()
Ja, het valt mij altijd op hoe weinig de moderne stadsmens oog heeft voor de natuur in zijn algemeenheid. Ik geniet altijd van die kwinkelierende spreeuwen.quote:Zaterdag was ik in Delft op het station en er streek eerst een zwermpje spreeuwen neer op het spoor, ze werden weggejaagd door kraaien en eentje bleef er op het perron een concert geven![]()
[ afbeelding ]
Iedereen loopt dan langs zonder het te zien en ik sta te genieten![]()
Ik heb nu ook een catharina trouwens! In een aparte kooi natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Drektrop het volgende:
Mocht je iets willen wat tammer kan worden zijn catharinaparkieten ook een aanrader. (ik ben een kweker van catharinaparkieten, heb elk jaar wel jongen, de laatste zijn nu net zelfstandig).
Maar mocht je echt gouldamadines willen heb ik genoeg adresjes voor je.
Anders gewoon even flink schudden dan los jet het probleem ook op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef Sorella het volgende:
Ligt eraan of je nu al jonkies wil hebben, je kan er voor alle zekerheid een gaatje in maken (of je het struif ook weg moet laten lopen geen idee)
Foto van je catharina parkiet
Lola the dude legt eieren?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee mocht Lola een dude zijn dan laat ik ze gewoon liggen hoor, keileuk. Maar ze zullen wel leeg zijn denk ik. Parkiet staat in het parkietentopic
Nice, welke kleur?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een catharina trouwens! In een aparte kooi natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |