Piet heeft toch maar eens een mooie tijd bij jou gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook nog een vierkante kamervoliere staan, en een kanariekooi en een dwergpapegaaienkooi![]()
Piet was door en door verwend
Hoe bedoel je boven een nis?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Anderhalve meter hoog is wel hoog zat, alleen is het mss niet zo leuk als je het boven een nis doet, dan zie je toch minder denk ik. Ik vind mijn verrijdbare voliere wel handig met schoonmaken ook.
Doe dat ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik zal zondag of maandag overdag nog es leuke actiefilmpjes maken ook.
Oh zijn net konijnen dan of wat..?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Komt goed!
Die man zei dat ik in december al jonkies kon hebben trouwens
Ik heb geen idee. Straks blijven ze fokkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee![]()
Volgens mij doet 1 koppel 2 nestjes per jaar?
Nee das waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Dan haal je de man eruit of de eieren weg,dat is ook niet zo moeilijk
Gewoon kalkeieren, doe ik bij mijn tortelduiven ook....ze wippen als een gek maar jongen ho maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Dan haal je de man eruit of de eieren weg,dat is ook niet zo moeilijk
Ja, ik ga dat ook zo doen als ik niemand heb voor de jonkies denk ik. Deed jij wel es jongen weg ook? Ik ben benieuwd of je ze goed kan sexen voor ze gaan sexenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon kalkeieren, doe ik bij mijn tortelduiven ook....ze wippen als een gek maar jongen ho maar.De eerste jongen die ze geproduceerd hebben (ja, ik was de eerste keer net te laat
maar ach het heeft ook wel wat om torteltjes één ker groot te zien worden
) heb ik trouwens ook, die man heeft helemaal geluk met twee vrouwen (zijn zus
en een niet verwante weduweduivin) maar daar ook kalkeieren anders moest ik nu in een volière vol duiven leven.
Ik heb er inderdaad wel eens een grasparkiet bij gehad (eentje die gedumpt was door iemand) en dat ging goed, mijn tortels leven ook prima met ze samen (de zebra's zitten regelmatig op hun rug uit te rustenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Ze kunnen enkel met grasparkieten, kromsnavels hebben de neiging om die pootjes door te knagen. Maar een rustige grasparkiet schijnt er wel bij te kunnen. Ik wil er nog twee goulds amadines bij en dan is het klaar, mijn hok is 150 bij 50 bij 1 , redelijk ruim dus, ik wil echt dat ze fijn de ruimte hebben.
Ik had nooit teveel jongen dus ze bleven hier allemaal, ze hebben zich hier altijd prima weten te reguleren. Blijkbaar vonden ze dat het op een gegeven moment vol genoeg was (en dat was gewoon normale bezetting) en dan werden er geen jongen geboren tot er weer een paar volwassen dieren stierven. Zou wel ei- en universeelvoer gaan voeren als ze nesteldrang krijgen, krijg je betere kwaliteit jongen van die sterker zijn en uiteraard wat nestmateriaal geven zodat de jongen, zeker in de winter, er warmpjes bij zitten maar hou op met nestmateriaal als ze gaan broeden anders bouwen ze er rustig een nest bovenop en beginnen opnieuw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat ook zo doen als ik niemand heb voor de jonkies denk ik. Deed jij wel es jongen weg ook? Ik ben benieuwd of je ze goed kan sexen voor ze gaan sexen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |