PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Over kalou was ook ophef en Havenaar speelt niet voor Nederland. Het gebeurt niet in het Nederlandse voetbal, wel op andere sportgebieden en in andere landen. Ik vind het uniek voor Nederland. Heel leuk hoor om een chinees aan te moedigen bij ping pong. Geeft niet dezelfde belevenis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef ertdop het volgende:
Kalou was toen ook raar, en mike havenaar speelt voor Japan:P
En goedkoopquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
Kaboul stond op mijn lijstje ja. Die Djourou is ook een beer en snel
Het ging om het voorbeeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Kalou wilde versneld Nederlander worden, dat is terecht niet gelukt. Douglas is hier netjes vijf jaar gebleven en mag dus zoals elke buitenlander zich naturaliseren.. dat staat los van voetbal, zo is de wet nu eenmaal.
Havenaar is in Japan geboren met een Japanse moeder, dus zo raar is dat niet.
En een Chinese pingponger die toch geen Olympische medailles kan winnen levert geen beleving op nee, maar een Nederlander van hetzelfde niveau toch ook niet. Pingpong
Nee, is hij nog steeds. Back in the old days, K2quote:
Ik heb er geen probleem mee dat hij Nederlander is maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal te zien. Hij is al op leeftijd en staat jonge talenten in de weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Kalou wilde versneld Nederlander worden, dat is terecht niet gelukt. Douglas is hier netjes vijf jaar gebleven en mag dus zoals elke buitenlander zich naturaliseren.. dat staat los van voetbal, zo is de wet nu eenmaal.
Havenaar is in Japan geboren met een Japanse moeder, dus zo raar is dat niet.
En een Chinese pingponger die toch geen Olympische medailles kan winnen levert geen beleving op nee, maar een Nederlander van hetzelfde niveau toch ook niet. Pingpong
Douglas? Die is 22 of 23.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat hij Nederlander is maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal te zien. Hij is al op leeftijd en staat jonge talenten in de weg.
Dacht dat hij al 25/26 was eigenlijk
Laat die jonge talenten maar uitgroeien tot toppers bij hun club. Het Nederlandse elftal hoort te bestaan uit spelers die kwalitatief beter zijn dan de rest. Als Douglas op het moment beter is dan een 19-jarige knul die net komt kijken, dan speel je gewoon met Douglas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat hij Nederlander is maar ik hoef hem niet in het Nederlands elftal te zien. Hij is al op leeftijd en staat jonge talenten in de weg.
Dacht dat hij al 25/26 was eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |