Daarom staat er ook 'ik vind' en niet 'het is zo' of 'het moet'.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, leuk voor je. Maar zolang dat niet verplicht is kan je vinden wat je wilt.
he wat? Lezen? Voor half 10 's morgens?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'ik vind' en niet 'het is zo' of 'het moet'.
Lezen is soms erg handig.
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef firebird70 het volgende:
lezer
ik heb n APK keuring laten doen nu is mn chevy afgekeurd
de keurings datum is ook vandaag Nu doe ik de auto zelf repareren Loop ik dan de kans dat ik de automatische bekeuring voor verlopen apk krijg als ik er niet mee ry ?
alleen dan als ik wederom naar het
apk station na reparatie voor herkeuring rij
m vr gr Ron
Dan laat je toch alleen voorkeuren. Als dan blijkt dat het afkeur zou zijn, eerst laten maken. Duh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef Neo-- het volgende:
Daarom keur ik altijd 2 maand van te voren
je mag laten 2 maand voor de werkelijke APK datum laten keuren met behoud van de originele datum.
Bij goedkeur rijd je dus 14 maand met een geldige APK
Afkeur? (hopelijk melden ze hem NIET af bij het RDW en heb je dan nog 2 maand de tijd om hem gereed te maken voor de APK)
Helaas MOETEN ze tegenwoordig dacht ik WEL afmelden.
Beetje keurmeester doet dit niet.
Ik rij vrolijk rond met m'n koplampen op het hoogst zodat ze ver genoeg stralen. Het idiote xenon gebeuren moet eens afgestraft worden. En wat te denken van busjes die achter me plakken die koplampen op mijn ooghoogte hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Mwah ik vind van wel. Grotere kans dat mensen dan dus hun koplampen niet verstellen en dat levert dus zeer hinderlijke tot gevaarlijke stuaties op.
Probleem voor jou is dat je de auto pas op het moment dat de oude apk afliep hebt laten keuren, dan heb je die mogelijkheid niet meer nee. En ik quotte de post van Neo, niet die van jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef firebird70 het volgende:
Dan laat je toch alleen voorkeuren. Als dan blijkt dat het afkeur zou zijn, eerst laten maken. Duh.
dat is makkelijk gezegd achteraf De auto is reeds gekeurd en afgekeurd Dus dat is geen optie meer
waar ik keur is apk keuren en voorkeuren net zo duur dus kun je kiezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef firebird70 het volgende:
Dan laat je toch alleen voorkeuren. Als dan blijkt dat het afkeur zou zijn, eerst laten maken. Duh.
dat is makkelijk gezegd achteraf De auto is reeds gekeurd en afgekeurd Dus dat is geen optie meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |