Maar daar kom jij helemaal niet zie ik aan je posthistory. Je mag dus gerust ophouden met janken.quote:Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar. In ONZ des te meer.
Maar we zitten hier in KLB feedback. Dus dat gezeur om Tong kan gewoon stoppen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar. In ONZ des te meer.
Janken? Neu. Zie enkel dat er velen zat zijn van tong80.quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maar daar kom jij helemaal niet zie ik aan je posthistory. Je mag dus gerust ophouden met janken.
Niks mis met tongquote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Janken? Neu. Zie enkel dat er velen zat zijn van tong80.
Maar dat is jullie visitekaartje, en dat zegt al een heleboel.
Dagdag.
dagdag was een toffe user.quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Janken? Neu. Zie enkel dat er velen zat zijn van tong80.
Maar dat is jullie visitekaartje, en dat zegt al een heleboel.
Dagdag.
Ja, in de KLB SC.quote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij postte twee of drie dagen terug nog iets hier
Haantopic is al geslotquote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, in de KLB SC.
Oh en kan een MOD even zeggen dat er nog geen haan33 topic is vandaag? ik had al het gevoel wat te missen
KLB / Het is koudquote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, in de KLB SC.
Oh en kan een MOD even zeggen dat er nog geen haan33 topic is vandaag? ik had al het gevoel wat te missen
Sinds je totaal offtopic lult en ik je meerdere keren gevraagd heb om ontopic te gaanquote:Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
Sinds wanneer moet je met je inbreng voldoen aan de wensen van een mod?
Ik hoef het laatste woord niet te hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds je totaal offtopic lult en ik je meerdere keren gevraagd heb om ontopic te gaan
En nee ook hier hoef je niet het laatste woord te hebben
Okequote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hoef het laatste woord niet te hebben.
Dat heeft Jojoortje al perfect verwoord.
Zie KLB / Steven?
Dat laatste woord wil jij hebben...
Komt goedquote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Steven. Maak er wat moois van.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef zovty het volgende:
Tis niet waar!.
Zet m op stevenmac, maak dat tuig af.![]()
.
We hebben het er vanmiddag nog over gehadquote:Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef He-man- het volgende:
KLB / Eetwedstrijden.
Waarom mag ik niet klagen, over het ontbreken van eetwedstrijden bij mij in de buurt? Als er opeens geen voetbalwedstrijden meer zijn of een belangrijke wedstrijd wordt afgelast, mogen mensen ook niet klagen? Of gaat de partijdige Steven die een voorliefde voor voetbal heeft het topic dan niet sluiten.
Een ietswat boze He-man-
En waar staat een regel over het hoeveelheid topics ik mag maken? Mijn topic is een topic met een inhoudelijke klacht, zonder getroll zonder gespam. Als men niet over dat onderwerp wilt praten zal het naar de bodem zinken.quote:Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben het er vanmiddag nog over gehad
Je hoeft niet voor elke hersenscheet een topic te openen en KLB is niet je persoonlijke dagboek
Het is een terechte klacht, en dit is een feedback topic, mag ik daar niet op reageren als mijn topic dichtgaat?quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En je hoeft ook echt niet over elk slotje te komen mekkeren in FB, Herman. Het begint ietwat vermoeiend te worden.
Met mate Herman. Met mate. Speltip #7: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het is een terechte klacht, en dit is een feedback topic, mag ik daar niet op reageren als mijn topic dichtgaat?![]()
Maar kom op als ik echt maar 10 seconde aan de op besteed had zou ik het laten gaan. Maar het is een juiste klacht en ik zie nergens in het reglement van FOK! dat je maar 1 topic mag maken per dag. Tong bevestigd die regel, verder snap ik best als ergens een slotje op komt. Bij Pharkus zeur ik niet, bij Frank_Drebin zeur ik niet. Maar zij sluiten dan ook echter alleen mijn bagger topics. Dit was een serieus topic, en het wordt zomaar de kop ingedrukt zonder het een kans te geven. Er zit gewoon een klacht in.quote:Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met mate Herman. Met mate. Speltip #7: Weet wanneer je moet stoppen.
Lees je topic nog eensquote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef He-man- het volgende:
[..]
En waar staat een regel over het hoeveelheid topics ik mag maken? Mijn topic is een topic met een inhoudelijke klacht, zonder getroll zonder gespam. Als men niet over dat onderwerp wilt praten zal het naar de bodem zinken.
Als ik een topic maak dat ik klaag dat er geen eetwedstrijden zijn zonder mijn persoonlijke verhaal te maken? Zou je er dan geen slotje op pleuren? Want dan komt Pharkus, die komt dan met 'sumiere op' en smijt hem dichtquote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees je topic nog eens
het is gewoon een dagboekverhaal dat uiteindelijk als klacht heeft dat er geen eetwedstrijden zijn
Nou jammer dan dat die er niet zijn maar je hele levensverhaal erbij over eten in groep 2 enzo hoeven mensen helemaal niet te weten
Neequote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als ik een topic maak dat ik klaag dat er geen eetwedstrijden zijn zonder mijn persoonlijke verhaal te maken? Zou je er dan geen slotje op pleuren? Want dan komt Pharkus, die komt dan met 'sumiere op' en smijt hem dicht
Deze had ik ook gesloten, sterker nog, ik was bezig aan sluitzin ware het niet dat ik Steven kennelijk voor geen meter bij kan houden, ik had nog niet eens 1 woordje af.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maar kom op als ik echt maar 10 seconde aan de op besteed had zou ik het laten gaan. Maar het is een juiste klacht en ik zie nergens in het reglement van FOK! dat je maar 1 topic mag maken per dag. Tong bevestigd die regel, verder snap ik best als ergens een slotje op komt. Bij Pharkus zeur ik niet, bij Frank_Drebin zeur ik niet. Maar zij sluiten dan ook echter alleen mijn bagger topics. Dit was een serieus topic, en het wordt zomaar de kop ingedrukt zonder het een kans te geven. Er zit gewoon een klacht in.
Overal worden evenementen georganiseerd, muziek wordt populair, toneel etc. Maar eetwedstrijden ho maar! Dit vind ik jammer, en ik snap niet wat daar een hersenscheet aan is.
Eetwedstrijden eetwedstrijden...quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Want je hoeft nog steeds niet voor elke gedachte die je hebt een topic te openen
Je vond het van sjipsjap en haan33 ook irritant vertelde je mij vanmiddag, waarom doe je het zelf ook dan?
Maar Frank, zou jij dan niet eens willen meedoen aan een eetwedstrijd, had toch wel gedacht dat dit een redelijke terechte klacht is maar goed. Ik zal me meer op ONZ gaan richten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze had ik ook gesloten, sterker nog, ik was bezig aan sluitzin ware het niet dat ik Steven kennelijk voor geen meter bij kan houden, ik had nog niet eens 1 woordje af.
Maar jij verzint nu topics, opent topics om het openen en dat is niet de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |