SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhmm.. Ashley Young mis?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gister bij Roda was er ook een mooie maar niemand overtreft koning Suarez.
Wie deed die ook weer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hadden we het hier dan over goede schwalbes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uhmm.. Ashley Young mis?
Die heeft al meer penals gepakt dan Luis
Op zich is het ook wel weer mooi ja, Suarez maakt er echt wat moois van. Volgens mij oefent hij thuis ook op zijn vallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
oh, maar een koning is goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hadden we het hier dan over goede schwalbes?
Mooie is dan weer wel dat hij door geen enkele scheids meer serieus genomen wordt in Engeland.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Op zich is het ook wel weer mooi ja, Suarez maakt er echt wat moois van. Volgens mij oefent hij thuis ook op zijn vallen.
Wat vond je van Maher zijn rode kaart?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |