Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.quote:
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef plopkweker het volgende:
Bart, doekje nodig om de traantjes weg te deppen?
En veel daarvan hadden gewoon open kunnen blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.
nee DIG is lekker op niveauquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.
'T is me toch allemaal wat meid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.
En wie plaatst veel van die slotjes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En veel daarvan hadden gewoon open kunnen blijven
Ik moet zeggen dat jij wel lekker helpt hoor krullebolquote:
Een superman laat geen traan vallen, dus Bart ook niet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.
Vind het wel meevallen. Maar jouw perceptie is schijnbaar anders.quote:
iemand moet het doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij wel lekker helpt hoor krullebol.
Wi fi op laptop doet het niet: help!! enzo.
Gelukkig zijn er meer iemanden in DIG die een helpende hand bieden.quote:
Wat valt wel mee? Een blaadje van de boom? Zwaartekracht is een bitch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Maar jouw perceptie is schijnbaar anders.
Ligt er dan ook maar net aan wie er online is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Onze grote sloten-sloper: Smegmanus
Oh, spuit drieëntwintig moet ook even een duit in het zakje doen hoorquote:
quote:
Dude, wat was het onderwerp? Je aandachtsspanne is niet echt geweldig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat valt wel mee? Een blaadje van de boom? Zwaartekracht is een bitch.
Zeer vaak is het Smegmanusquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ligt er dan ook maar net aan wie er online is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |