Dat zullen we vanavond even aan oma vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Gert eigenlijk een zoon van opa?
Ik zwaai nooit maar maak deze keer een uitzonderingquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Toverheks het volgende:
Maar alle gekheid op mijn bezemsteel, lijkt nu echt wel op de SC dus ga eens even van het echte leven proeven en eens zorgen dat er vanavond wat op tafel komt te staan, en nee daar komen geen caps van, en oke ik zwaai 1 keertje
dochter, toen ie besloot man te worden heeft Oop 'm verstoten, tenminste dat wordt in de wandelgangen beweerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Gert eigenlijk een zoon van opa?
Jij hebt dat verhaal ook gehoord? Dan moet het haast wel waar zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dochter, toen ie besloot man te worden heeft Oop 'm verstoten, tenminste dat wordt in de wandelgangen beweerd
Ik heb er zelfs foto's van gezien en daarom begrijp ik het wel, ... het was geen knappe vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt dat verhaal ook gehoord? Dan moet het haast wel waar zijn.
Jij bent ooit een keer benaderd vriend, maar toen was olympische kwalificatie voor de roei-dames (of was het iets anders futiels) belangrijker dan je tijd als blauwe besteden! Kans verkeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Ze leek op Arie Ribbens zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs foto's van gezien en daarom begrijp ik het wel, ... het was geen knappe vrouw
Op BNWquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi LavenderrSorry dat we jou in de beschouwingen hebben overgeslagen
![]()
Op welk forum ben jij eigenlijk de hoofdmod ? dan ga ik ook daar even meelezen om alvast wat kneepjes van het vak te leren
Damned, je hebt dat onthoudenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent ooit een keer benaderd vriend, maar toen was olympische kwalificatie voor de roei-dames (of was het iets anders futiels) belangrijker dan je tijd als blauwe besteden! Kans verkeken.
Mwah, doe maar niet. Ik denk dat deze mod daar al heel snel door de admin wordt geband.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef Toverheks het volgende:
Zal eens een Balletje opgooien bij Opa, Gert voel je er wat voor om de sjet van Opa ook in de gaten te houden, en in te grijpen als dat nodig is
Die heb ik vroeger al laten implanterenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op BNW![]()
Zet je wel een aluhoedje op voor je langskomt?
Eén gezicht, wat zwaardere baard, maar verder ... Oop heeft ook nog getwijfeld over de herkomst, maar uiteindelijk bleken ze toch veel gemeen te hebben, dus toen heeft Oop zich er maar bij neergelegd, de rest is geschiedenisquote:
Maar dat moet niet!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger al laten implanteren
Vandaar al die stemmen waarschijnlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat moet niet!
Het moet nauwsluitend om je hoofd zitten ! Niet erin!
Yepquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaar al die stemmen waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |