Mwah, doe maar niet. Ik denk dat deze mod daar al heel snel door de admin wordt geband.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef Toverheks het volgende:
Zal eens een Balletje opgooien bij Opa, Gert voel je er wat voor om de sjet van Opa ook in de gaten te houden, en in te grijpen als dat nodig is
Die heb ik vroeger al laten implanterenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op BNW![]()
Zet je wel een aluhoedje op voor je langskomt?
Eén gezicht, wat zwaardere baard, maar verder ... Oop heeft ook nog getwijfeld over de herkomst, maar uiteindelijk bleken ze toch veel gemeen te hebben, dus toen heeft Oop zich er maar bij neergelegd, de rest is geschiedenisquote:
Maar dat moet niet!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger al laten implanteren
Vandaar al die stemmen waarschijnlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat moet niet!
Het moet nauwsluitend om je hoofd zitten ! Niet erin!
Yepquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaar al die stemmen waarschijnlijk
Oooh jij weet meer over dat criminele verleden? Spill the beans!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Gert het volgende:
NIET ZO SC'EN!!!!
Neem een voorbeeld aan Jian en Scrut. Dat gaat tenminste nog over opa (en over zijn 'cradle of filth' die ik zou zijn geweest, maar dat berust op minder waarheid dan opa's criminele verleden ).
Ik neem aan dat hij wiet op recept krijgt (en doorverkoopt aan de kinderen in de buurt.)quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Jian het volgende:
Zou opa al een wietpas hebben?
vragen, vragen ...
Ben een beetje vastgelopen met het onderzoek, maar elk woord van opa wordt gewogen en er wordt ook tussen de regels door geluisterd en gelezen. De kleinste aanwijzing, samen met een gezonde dosis out of the box denken, is genoeg om het net te sluiten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh jij weet meer over dat criminele verleden? Spill the beans!
Wat een softie is het ook, hè? Laten we het dan maar gauw weer over de vermoorde papegaai hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef Jian het volgende:
Ow, zojuist is het verzoek van Opa gekomen om nadat we het over de scheiding van zijn zoon hebben gehad, nu niet ook nog eens over zijn "dochter" te beginnen, hij vindt het allemaal nogal pijnlijk, de wond is nog niet geheel genezen .... en dan heb ik het over de spreekwoordelijke wond van Opa, niet die van Gertrude, zijn voormalige dochter.
Ik stel voor hier een beetje rekening mee te houden, het is tenslotte wel een beetje zijn topic!
Die is best valsquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie dat een Grijze Roodstaart bijzonder sociaal is en dat hij zich vreselijk hecht aan zijn familie!
Gewoon een klein "weetje" mocht iemand het zich afvragen
Zozo, je zit dieper "in " Oop dan ik ooit had durven vermoeden...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef Jian het volgende:
Ow, zojuist is het verzoek van Opa gekomen om nadat we het over de scheiding van zijn zoon hebben gehad, nu niet ook nog eens over zijn "dochter" te beginnen, hij vindt het allemaal nogal pijnlijk, de wond is nog niet geheel genezen .... en dan heb ik het over de spreekwoordelijke wond van Opa, niet die van Gertrude, zijn voormalige dochter.
Ik stel voor hier een beetje rekening mee te houden, het is tenslotte wel een beetje zijn topic!
Doe hem de groeten van pullup en zeg dat hij was lekkers en gezonds moet eten vanavond voor de weerstand.quote:
Dat moet haast wel, zo'n uiterst gevoelige oproep is bijna beschamend voor dergelijke criticaster...quote:
We zitten bij DJ provoxquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, zo'n uiterst gevoelige oproep is bijna beschamend voor dergelijke criticaster...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |