Missschien als je het heel lief vraagt, maar dan ook heel erg lief he......quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Ik maak het leven van opa in dit topic nog veel spannender dan het al wasquote:
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Missschien als je het heel lief vraagt, maar dan ook heel erg lief he......
Kan je niet een cursus dan gaan volgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.
Ik probeer al jaren op te letten hoe Gert dat doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan je niet een cursus dan gaan volgen
Daar zijn vast ook pillen voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.
Kun je nagaan hoe een belangrijk persoon Opaatje is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me een goed plan. Pietje en Gert kunnen dan gelijk wat meer aandacht besteden aan de rest van RLS dat wat ondergesneeuwd dreigt te raken door dit topic.
Hoi Lavenderrquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe een belangrijk persoon Opaatje is.
Gert doet het goed, altijd raakt hij de juiste snaar in zijn posten, altijd houd hij zich op de achtergrond en nooit, maar nooit relt hij eens gesjellig mee, eigenlijk is Gert best een beetje saai maar vind hem wel lief hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren op te letten hoe Gert dat doet.
Ik ken Gert ook nog uit zijn tijd als gewone user en die zou met deze laatste uitspraken niet blij geweest zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert doet het goed, altijd raakt hij de juiste snaar in zijn posten, altijd houd hij zich op de achtergrond en nooit, maar nooit relt hij eens gesjellig mee, eigenlijk is Gert best een beetje saai maar vind hem lief hoor
Juist KON, maar kan hij het nu nog of is hij het rellen verleerd.....Gert kom er maar in!!!!quote:
Dat zullen we vanavond even aan oma vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Gert eigenlijk een zoon van opa?
Ik zwaai nooit maar maak deze keer een uitzonderingquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Toverheks het volgende:
Maar alle gekheid op mijn bezemsteel, lijkt nu echt wel op de SC dus ga eens even van het echte leven proeven en eens zorgen dat er vanavond wat op tafel komt te staan, en nee daar komen geen caps van, en oke ik zwaai 1 keertje
dochter, toen ie besloot man te worden heeft Oop 'm verstoten, tenminste dat wordt in de wandelgangen beweerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Gert eigenlijk een zoon van opa?
Jij hebt dat verhaal ook gehoord? Dan moet het haast wel waar zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dochter, toen ie besloot man te worden heeft Oop 'm verstoten, tenminste dat wordt in de wandelgangen beweerd
Ik heb er zelfs foto's van gezien en daarom begrijp ik het wel, ... het was geen knappe vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt dat verhaal ook gehoord? Dan moet het haast wel waar zijn.
Jij bent ooit een keer benaderd vriend, maar toen was olympische kwalificatie voor de roei-dames (of was het iets anders futiels) belangrijker dan je tijd als blauwe besteden! Kans verkeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Ze leek op Arie Ribbens zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs foto's van gezien en daarom begrijp ik het wel, ... het was geen knappe vrouw
Op BNWquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi LavenderrSorry dat we jou in de beschouwingen hebben overgeslagen
![]()
Op welk forum ben jij eigenlijk de hoofdmod ? dan ga ik ook daar even meelezen om alvast wat kneepjes van het vak te leren
Damned, je hebt dat onthoudenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent ooit een keer benaderd vriend, maar toen was olympische kwalificatie voor de roei-dames (of was het iets anders futiels) belangrijker dan je tijd als blauwe besteden! Kans verkeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |