Weheheh DOOR kaneel heen, smoothquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet wel door Kaneel heen eerst... weet niet of ik zijn bazigheid kan verslaan
Dat wordt idd wel heel moeilijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet wel door Kaneel heen eerst... weet niet of ik zijn bazigheid kan verslaan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je trok Fera redelijk snel mee naar boven
Ahhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Welke seks?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I'm into mergers and acquisitions.
[..]
Even bijkomen van de seks?
Ik zou langskomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]
geen zin om op te ruimen.. mja doe t dan maar half
De dag is nog niet omquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Welke seks?De enige beweging die ik vandaag heb gehad is 2 uur wandelen en rennen hoor
Ik voel je, wel even gestofzuigd want dat was echt nodigquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]
geen zin om op te ruimen.. mja doe t dan maar half
Dat is onmogelijk, maar dat wisten we al.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij biedt je aan?quote:
Go for itquote:
Als ik iets nog meer haat dan stofzuigen dan is het strijken welquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel je, wel even gestofzuigd want dat was echt nodig. Nu nog strijken
whehe sjah ergens in utrecht he?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is nog tijdIk wist je adres niet
Zal ik voor je strijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik iets nog meer haat dan stofzuigen dan is het strijken wel
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
AhhhWaarom denk je dat?
Jij bent lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
1,5 Uur rijden manquote:
Ik heb zo een nieuwe gekocht, die strijkt snellerquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik iets nog meer haat dan stofzuigen dan is het strijken wel
Dat is een verrassing voor haarquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun jij wel een beetje fatsoenlijk strijken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |