Stervelingen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Denken dat je me buiten bewustzijn krijgt zonder het risico op doodgaan enorm trotseert
Geloof me maar dat je sterfelijk bent op moment dat je dat probeert.quote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar ik niet bij was.. Had eigenlijk een feestje in de planning
maar zelfs die heb ik laten schieten.
Ben gebroken..
Geen idee, lichamelijk en geestelijk een beetje op momenteel waarschijnlijk.quote:
Meh, misschien is het het waard?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Geloof me maar dat je sterfelijk bent op moment dat je dat probeert.
Heb mezelf enorm beloofd dat de volgende dood gaat die het tracht. Dus daar zou ik als ik jou was niet te licht over denken![]()
![]()
Gelukkigquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, lichamelijk en geestelijk een beetje op momenteel waarschijnlijk.
Nog 3 dagen les en één maatschappelijke dag en dan even een weekje vakans.
Hard nodig. Gelukkig wel wat leuke dingen in de planning
Ik ben daar eerlijkgezegd eigenlijk niet zo van,quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig
Jammer dat je niet op de meet was, die was helemaal geslaagd!![]()
Leuke groep mensen hebben we
Sterven voor jouw lichaam ja.quote:
De echte vraag is of je het hem gunt om niet als maagd te sterven in zo'n geval.quote:
1e meet waar ik heen ging kende ik ook niemand. Alleen de 1e meet is echt spannend, maar was wel heel tof en alle vervolgmeets worden alleen maar leukerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben daar eerlijkgezegd eigenlijk niet zo van,
wildvreemden ontmoeten enzo. Al lijkt dat me best tof
op een feest oid, maar dan wil ik wel bekenden mee hebben
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sterven voor jouw lichaam ja.
Kijk je hoofd daar gaat een zak over, maar dat lijkt me evident.
Ik gun t m om als maagd te sterven..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte vraag is of je het hem gunt om niet als maagd te sterven in zo'n geval.
En wat doen jullie dan zoal op een meet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1e meet waar ik heen ging kende ik ook niemand. Alleen de 1e meet is echt spannend, maar was wel heel tof en alle vervolgmeets worden alleen maar leuker
Wat een bitch ben je toch ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Evie het volgende:
Ik gun t m om als maagd te sterven..Ik raak niet zo hitsig van m nml
Mensen betasten mij op meets..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En wat doen jullie dan zoal op een meet?
No jokes.
Omdat je dat wiltquote:
Ze zijn ook allemaal heel eng die hier postenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben daar eerlijkgezegd eigenlijk niet zo van,
wildvreemden ontmoeten enzo. Al lijkt dat me best tof
op een feest oid, maar dan wil ik wel bekenden mee hebben
KLOOON WAAR WAS JEquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo knap zijn als jij, mur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |