Heel Europa mijn verste tocht was Bosnie met o.a. Sarajevo en Srebrenica al was dat minder WO 2quote:
Oeps, help me even dan wijzig ik het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef Geminiara het volgende:
Heb alles doorgelezen. goede reportage hoor en duidelijke foto's en uitleg. Let af en toe wel op spelling en zinsvolgorde.
En in ieder geval veel rijden totaal 4300 km gereden, Wolfsschanze ligt tegen de Russische grens aan.quote:
Het is vaak opvallend hoeveel er nog terug te vinden is alsof de tijd heeft stilgestaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:58 schreef Haque het volgende:
Mooie series, de vergelijkingsfotos van toen en nu zijn leuk om te zien.
Er komt overigens nog meer aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:58 schreef Haque het volgende:
Mooie series, de vergelijkingsfotos van toen en nu zijn leuk om te zien.
quote:
Dat was dus ook mijn stelling, het zijn van opportunist sluit niet uit dat je held bent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef Nibb-it het volgende:
Dat hangt er maar vanaf, bestaan er geen opportunistische helden?
Dank je, kende je de film Valkyrie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef StevenHyde het volgende:
Geen uitgesproken mening daarover. Wel vind ik je foto serie goed en interessant.
Nadeel: Iedereen sprak Engels.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef StevenHyde het volgende:
Ja, vond die eerlijk gezegd niet super.
Hier overigens een goed artikel over het veranderde beeld van de Duitse bevolking over von Stauffenberg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef Nibb-it het volgende:
Dat hangt er maar vanaf, bestaan er geen opportunistische helden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |