SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:26 schreef onlogisch het volgende:
Zo, nu kijken naar de mooiste club ter wereld.Feyenoord
![]()
![]()
Baas Marcelo weer in de basis. De Held van Eindhoven.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
ooijer
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Lurling legt de PSV verdediging er toch wel op.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Praat echt als een straat Marokkaan manquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
2 keepers van 1.60 en dan denken dat het 0-0 was. ahahha srs
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Leo Driessen met zijn negatieve commentaar richting de club die niet voor staat. Opeens is dan ook echt alles verkeerd en slecht en van de andere club alles goed ;')![]()
Dat ook, maar ook de 0-0quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Praat echt als een straat Marokkaan man
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |