Snel iets typen voor je in de bus moet stappen is geen goed ideequote:
Langedwarsstraatstadion.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe heet ie precies?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het stadion heet Bij PierreTT om de hoek
Ik zou het doen altijd lachen gieren brullenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Snel Fifa kopen en in mijn eigen stadion spelen
no life!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lollerskates, nog maar 1 side mission.
Wordt eens tijd om je tanden te poetsen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef Michhas het volgende:
I got a dirty mouth, and a bitch with a fat ass from the dirty dirty south.
ahaha xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wordt eens tijd om je tanden te poetsen dan.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Rensjebree het volgende:
HOE DAN!
[ afbeelding ]
Een dag voor dat ik een nieuwe krijg.
na 7,5 jaar nokt hij er mee...
ja hij staat
HA zelf lekker voor je! swemmelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker voor je.
En dat zeg ik alleen omdat ik niet weet wie de fok jij bent.
Zo even potje knallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
HA zelf lekker voor je! swemmel
Dat komt omdat je alleen maar kutspellen speeltquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker voor je.
En dat zeg ik alleen omdat ik niet weet wie de fok jij bent.
Liever een kutspel dan een penisspel. wink winkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen maar kutspellen speelt
Beetje manpussy bespelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Liever een kutspel dan een penisspel. wink wink
wil je hasj wil je wiet? wa een fiets? iedereen wil een fietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |