SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Van der Gun en de Kogelquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewonde keeper
Hebben de Duitsers Vermeer neergeknald?![]()
![]()
Zelfs Sno jankte minder vorige week.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Goede redding van die Ruiter. Ik denk dat hij een banaan heeft gegeten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk hagelslag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
Goede redding van die Ruiter. Ik denk dat hij een banaan heeft gegeten.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Neergestoken door iemand die zijn pokemon kaarten wou jattenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teveel alcohol gehad op het brugklaskamp hoorde ikOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |