PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Was dat die gozer ja? Ik versloeg hem toen met 5-4, heerlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja toen speelde je al met een kutteam. Je voorhoede was toch Young - Agbon - Walcott?
Was volgens mij iemand andersquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja toen speelde je al met een kutteam. Je voorhoede was toch Young - Agbon - Walcott?
Volgens mij was het Eurotellerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Was dat die gozer ja? Ik versloeg hem toen met 5-4, heerlijk
Nee 88 en 83/84. Daarbij vind ik Ben Arfa wel echt snel aanvoelen. Beide ook nog eens een hogere acceleration dan sprintspeed.quote:
Oja. sorry sorry sorry echt sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij was het Euroteller
maakt het niet minder triestquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij was het Euroteller
Hou je mond gewoon!!! Ik ben geen pacehoerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee 88 en 83/84. Daarbij vind ik Ben Arfa wel echt snel aanvoelen. Beide ook nog eens een hogere acceleration dan sprintspeed.
We hadden vorig jaar in ons MLS team ook Oduro en die had 92 pacequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee 88 en 83/84. Daarbij vind ik Ben Arfa wel echt snel aanvoelen. Beide ook nog eens een hogere acceleration dan sprintspeed.
Ik zat eens te denkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon!!! Ik ben geen pacehoer
Is toch heerlijk man?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef KrAlex het volgende:
Waarom worden die wedstrijden in Nederland altijd in het middag gespeeld. Vind het echt een kuttijd op zondag om 12:30 al voetbal.
Vind het gewoon kut voetbal in de middag. Lekker aan het begin van de avond met de lampen aan. Dat vind ik pas een goed sfeertje geven.quote:
Mijne liep ook vastquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
Wat was die stream link? sopcast begint op EA te lijken.
Ik had geen Oduro, die vond ik niet zo goed. Ja later wel maar dat team heb ik maar 1 keer gebruikt (tegen jou was dat ook nog eensquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar in ons MLS team ook Oduro en die had 92 pace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |