SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Goede tt en hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dat haar van Sana gaat steeds meer de lucht in
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gaat gelijk op met zijn ego?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat haar van Sana gaat steeds meer de lucht in![]()
![]()
Volgens mij wel ja. Maar dat zegt niks, die heeft in het weekend meerdere wedstrijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
Maar de vraag blijft... Heeft Ron de Rijk al een wedstrijd gehad?![]()
Dat hij niets zegt, is dan ook meteen het probleemquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar dat zegt niks, die heeft in het weekend meerdere wedstrijden.![]()
Wie heb je liever dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hij niets zegt, is dan ook meteen het probleem
Mark van Rijswijk vind ik trouwens de beste van EL.![]()
Ah mijn internet knalt er weer fijn uit de hele tijd
top man
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Eigenlijk geen idee. Ik kan me geen enkele naam van EDL voor de geest halen die wel goed commentaar geeft... Maar De Rijk vind ik de slechtste, dus die iig niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie heb je liever dan?
Mark van Rijswijk vind ik trouwens de beste van EL.![]()
Kans is best wel groot dat hij Feyenoord doet denk ik. Vorig weekend heeft hij iig PSV gedaan, dus lijkt me sterk dat hij dat nu nog een keer doet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Ik kan me geen enkele naam van EDL voor de geest halen die wel goed commentaar geeft... Maar De Rijk vind ik de slechtste, dus die iig niet.![]()
Sneeuwt het?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kans is best wel groot dat hij Feyenoord doet denk ik. Vorig weekend heeft hij iig PSV gedaan, dus lijkt me sterk dat hij dat nu nog een keer doet.![]()
![]()
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef One_of_the_few het volgende:
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef One_of_the_few het volgende:
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |