Ja daarom mag ik toch wel snacken!quote:
Oh je wordt weer verwend lees ik, ik wil ook, ik wil ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:07 schreef Poezewoes het volgende:
Tita ik wacht op mijn hete ballen met chilisaus
Elefantiasis.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
En voor welke ziekte is dat bargoens ?
Jou begin ik ook steeds minder aardig te vinden...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ZOA, je spelt tenminste wel net als hij
Snackballetjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
En voor welke ziekte is dat bargoens ?
jawel, ik was even in de warquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja daarom mag ik toch wel snacken!
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag ik dat gebruiken als openingszin voor mijn volgende boek ?
Pas nou op er wordt al gezegdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jou begin ik ook steeds minder aardig te vinden...
Ook?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eet smakelijk danquote:
trek een nummertjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Komt goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wordt het toch eens de hoogste tijd dat je je pillen inneemtniet gelijk het hele stripje he Mootie
Ik kloon alleen in het echte levenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pas nou op er wordt al gezegdje kloont ook al
Ow had ik dat gezegt dan?quote:
You've lost me.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow had ik dat gezegt dan?
Wij delen de balletjes eerlijk!
Ik heb het getroffen .. er is er geen 1 misluktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar komen ongelukken van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |