Tbc is ook geen lolletjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw
[Edit]
Het was de Tering die de meeste konden krijgen dus...
Nou bij deze..
dat is weer een andere ziekte die Opa sommige toewenst denk ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cholera
Iedereen herinnert zich nog wel hoe Ciske de Rat hoopte dat iedereen 'de kolere kreeg'. Maar wat wilde hij eigenlijk? Hij wenste feitelijk iedereen cholera toe. Kolere is namelijk de Nederlandse naam van deze infectieziekte. Door de eeuwen heen zijn er veel scheldwoorden ontstaan, waar veel mensen niet meer van weten wat ze nu eigenlijk uitdrukten. Daarom een lijstje van 'historische' scheldwoorden.quote:
Ja, lekker dan, zitten we allemaal te googelen op de Kolere, gaat hij er de Tering van maken. Je weet wat ie kan krijgen, hèquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw
[Edit]
Het was de Tering die de meeste konden krijgen dus...
Nou bij deze..
Nee, dat is de kolere.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is weer een andere ziekte die Opa sommige toewenst denk ik.
Joh, en de tering ook onschuldig?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:02 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het heftig dacht dat kolére een onschuldig woord was
Ik kon er niet op. Er kan maar één persoon tegelijk Googlen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, lekker dan, zitten we allemaal te googelen op de Kolere, gaat hij er de Tering van maken. Je weet wat ie kan krijgen, hè
Dan zou het waarschijnlijk niet zo populair zijn geworden om iemand toe te wensenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:02 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het heftig dacht dat kolére een onschuldig woord was
ja lees het Poezewoes heeft al uitleg gepostquote:
Ja, dat is op Google.nl, ik zit altijd op Google.com, daar kunnen er wel een stuk of 12 tegelijk opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kon er niet op. Er kan maar één persoon tegelijk Googlen.
Daar zijn geen pillen voorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
Krijg zo vreselijk de vliegende vlektyfus dat je gek wordt van de anuspuntverknettering!
Mag ik dat gebruiken als openingszin voor mijn volgende boek ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
Krijg zo vreselijk de vliegende vlektyfus dat je gek wordt van de anuspuntverknettering!
Wordt het toch eens de hoogste tijd dat je je pillen inneemtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
Zolang ie niet vliegend is welquote:
Jij was toch een vrouwquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:07 schreef Poezewoes het volgende:
Tita ik wacht op mijn hete ballen met chilisaus
En voor welke ziekte is dat bargoens ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:07 schreef Poezewoes het volgende:
Tita ik wacht op mijn hete ballen met chilisaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |