Staat er toch? Hij gaat je heus niet bedwelmen, vastbinden, verkrachten, wurgen, de hakken helemaal in je neusgaten en/of oren proppen en je daarna in een bos begraven en dan wekelijks naar opsporing verzocht kijken of je ouders voorbijkomen, dat zou wel erg brutaal zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Doodloper het volgende:
Maar je wil je gewoon een avondje kleden als vrouw ofzo?
Verder niks?
Dat zo ondankbaar zijn inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat er toch? Hij gaat je heus niet bedwelmen, vastbinden, verkrachten, wurgen, de hakken helemaal in je neusgaten en/of oren proppen en je daarna in een bos begraven en dan wekelijks naar opsporing verzocht kijken of je ouders voorbijkomen, dat zou wel erg brutaal zijn.
Lijkt mij een beetje laat aangezien TS al 29 is? Haargroei enzo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat zo ondankbaar zijn inderdaad
Maar ik vroeg me af of hij zich uiteindelijk wil laten ombouwen of weetikveelwat.
ja weetikveelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje laat aangezien TS al 29 is? Haargroei enzo?
Misschien moet TS gewoon eens als vrouw naar de Kamasutrabeurs (bestaat toch nog?) met wat andere vrouwen. En dan uiteraard, als je naar de wc moet, naar de mannen wc en eens kijken of er wat te scoren valt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja weetikveeldaarom vraag ik het juist
ik wil graag weten wat TS uiteindelijk van plan is.
Eh...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Gideon83 het volgende:
Hey allemaal,
Misschien een wat vreemd oproepje voor op de zaterdagavond (en elk ander moment waarschijnlijk ook), maar wie dat er mensen zijn die het leuk vinden op te helpen:-).
Zelf ben ik een 29-jarige jongen en ik woon in in de omgeving van Utrecht. Ik heb al sinds de puberteit de diepe wens om mij als vrouw te kleden en te gedragen. Lekker tutten met make-up, jurkjes en sieraden. Dit betekent overigens niet dat dat ik direct een operatie overweeg of zwaar ongelukkig ben met mijn leven als man. Ik zou mezelf wel graag beter meer willen ontdekken op dit gebied. In het verleden heb ik wel geëxperimenteerd, maar alleen lukt het niet om een mooie vrouw neer te zetten, terwijl ik wel denk dat er meer mogelijk is. Ik mis de kennis. Door een relatie heb ik een paar jaar afstand hiervan gehouden, omdat dat niet samenging. Nu dat voorbij is wil ik graag een nieuwe poging doen, maar dan ook vanaf het begin goed.
In mijn eigen omgeving vind ik het lastig om daar open over te zijn. Daarom ben ik op zoek naar een vrouw die het leuk en gezellig vindt om mij daar bij te helpen, bijvoorbeeld door het geven van advies over hoe te gedragen en te kleden. Lijkt dit je wat of wil je gewoon eerst meer weten, voeg me toe als vriend of stuur gerust (vrijblijvend) een berichtje. Mijn mailadres is ************. Ook beantwoord ik hier op het forum graag eventuele vragen:-).
Groetjes,
Gideon
ps. Ik weet dat er op internet ook fora zijn voor travestieten, maar plaats dit oproepje daar bewust niet. Vaak zijn de reacties seksueel getint en ik vind de uitstraling van de gemiddelde travestiet - positieve uitzonderingen daargelaten - vrij armoedig. Vaak zie je nog van verre dat het een man is. Ik denk dus niet dat deze mij per se kunnen helpen.
Nou een tip van een jongen die met enige regelmaat als meisje in Milaan gaat shoppen met een vriendin:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Gideon83 het volgende:
Hey allemaal,
Misschien een wat vreemd oproepje voor op de zaterdagavond (en elk ander moment waarschijnlijk ook), maar wie dat er mensen zijn die het leuk vinden op te helpen:-).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |