abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117672138
Hey allemaal,

Misschien een wat vreemd oproepje voor op de zaterdagavond (en elk ander moment waarschijnlijk ook), maar wie dat er mensen zijn die het leuk vinden op te helpen:-).

Zelf ben ik een 29-jarige jongen en ik woon in in de omgeving van Utrecht. Ik heb al sinds de puberteit de diepe wens om mij als vrouw te kleden en te gedragen. Lekker tutten met make-up, jurkjes en sieraden. Dit betekent overigens niet dat dat ik direct een operatie overweeg of zwaar ongelukkig ben met mijn leven als man. Ik zou mezelf wel graag beter meer willen ontdekken op dit gebied. In het verleden heb ik wel geëxperimenteerd, maar alleen lukt het niet om een mooie vrouw neer te zetten, terwijl ik wel denk dat er meer mogelijk is. Ik mis de kennis. Door een relatie heb ik een paar jaar afstand hiervan gehouden, omdat dat niet samenging. Nu dat voorbij is wil ik graag een nieuwe poging doen, maar dan ook vanaf het begin goed.

In mijn eigen omgeving vind ik het lastig om daar open over te zijn. Daarom ben ik op zoek naar een vrouw die het leuk en gezellig vindt om mij daar bij te helpen, bijvoorbeeld door het geven van advies over hoe te gedragen en te kleden. Lijkt dit je wat of wil je gewoon eerst meer weten, voeg me toe als vriend of stuur gerust (vrijblijvend) een berichtje. Mijn mailadres is ************. Ook beantwoord ik hier op het forum graag eventuele vragen:-).

Groetjes,
Gideon

ps. Ik weet dat er op internet ook fora zijn voor travestieten, maar plaats dit oproepje daar bewust niet. Vaak zijn de reacties seksueel getint en ik vind de uitstraling van de gemiddelde travestiet - positieve uitzonderingen daargelaten - vrij armoedig. Vaak zie je nog van verre dat het een man is. Ik denk dus niet dat deze mij per se kunnen helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 07-10-2012 08:25:09 (weggehaald) ]
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:41:31 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117672168
Maar je wil je gewoon een avondje kleden als vrouw ofzo?
Verder niks?
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:46:56 #3
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_117672389
ik zou zeggen meld je eens bij de genderpoli van de vu
pi_117672392
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Doodloper het volgende:
Maar je wil je gewoon een avondje kleden als vrouw ofzo?
Verder niks?
Staat er toch? Hij gaat je heus niet bedwelmen, vastbinden, verkrachten, wurgen, de hakken helemaal in je neusgaten en/of oren proppen en je daarna in een bos begraven en dan wekelijks naar opsporing verzocht kijken of je ouders voorbijkomen, dat zou wel erg brutaal zijn.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:47:37 #5
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117672413
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Nober het volgende:

[..]

Staat er toch? Hij gaat je heus niet bedwelmen, vastbinden, verkrachten, wurgen, de hakken helemaal in je neusgaten en/of oren proppen en je daarna in een bos begraven en dan wekelijks naar opsporing verzocht kijken of je ouders voorbijkomen, dat zou wel erg brutaal zijn.
Dat zo ondankbaar zijn inderdaad ;(

Maar ik vroeg me af of hij zich uiteindelijk wil laten ombouwen of weetikveelwat.
pi_117672432
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dat zo ondankbaar zijn inderdaad ;(

Maar ik vroeg me af of hij zich uiteindelijk wil laten ombouwen of weetikveelwat.
Lijkt mij een beetje laat aangezien TS al 29 is? Haargroei enzo?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:50:44 #7
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117672503
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Lijkt mij een beetje laat aangezien TS al 29 is? Haargroei enzo?
ja weetikveel ;( daarom vraag ik het juist :') ik wil graag weten wat TS uiteindelijk van plan is.
pi_117672595
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:50 schreef Doodloper het volgende:

[..]

ja weetikveel ;( daarom vraag ik het juist :') ik wil graag weten wat TS uiteindelijk van plan is.
Misschien moet TS gewoon eens als vrouw naar de Kamasutrabeurs (bestaat toch nog?) met wat andere vrouwen. En dan uiteraard, als je naar de wc moet, naar de mannen wc en eens kijken of er wat te scoren valt...
pi_117672606
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Gideon83 het volgende:
Hey allemaal,

Misschien een wat vreemd oproepje voor op de zaterdagavond (en elk ander moment waarschijnlijk ook), maar wie dat er mensen zijn die het leuk vinden op te helpen:-).

Zelf ben ik een 29-jarige jongen en ik woon in in de omgeving van Utrecht. Ik heb al sinds de puberteit de diepe wens om mij als vrouw te kleden en te gedragen. Lekker tutten met make-up, jurkjes en sieraden. Dit betekent overigens niet dat dat ik direct een operatie overweeg of zwaar ongelukkig ben met mijn leven als man. Ik zou mezelf wel graag beter meer willen ontdekken op dit gebied. In het verleden heb ik wel geëxperimenteerd, maar alleen lukt het niet om een mooie vrouw neer te zetten, terwijl ik wel denk dat er meer mogelijk is. Ik mis de kennis. Door een relatie heb ik een paar jaar afstand hiervan gehouden, omdat dat niet samenging. Nu dat voorbij is wil ik graag een nieuwe poging doen, maar dan ook vanaf het begin goed.

In mijn eigen omgeving vind ik het lastig om daar open over te zijn. Daarom ben ik op zoek naar een vrouw die het leuk en gezellig vindt om mij daar bij te helpen, bijvoorbeeld door het geven van advies over hoe te gedragen en te kleden. Lijkt dit je wat of wil je gewoon eerst meer weten, voeg me toe als vriend of stuur gerust (vrijblijvend) een berichtje. Mijn mailadres is ************. Ook beantwoord ik hier op het forum graag eventuele vragen:-).

Groetjes,
Gideon

ps. Ik weet dat er op internet ook fora zijn voor travestieten, maar plaats dit oproepje daar bewust niet. Vaak zijn de reacties seksueel getint en ik vind de uitstraling van de gemiddelde travestiet - positieve uitzonderingen daargelaten - vrij armoedig. Vaak zie je nog van verre dat het een man is. Ik denk dus niet dat deze mij per se kunnen helpen.
Eh...

Youtube.com is je beste vriend?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 07-10-2012 11:25:23 ]
pi_117672937
Dat is voor het haar, neem ik aan?:)
pi_117674244
Ik zou ook eens in dit topic kijken: Genderdysforie - deel 32
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:15:25 #12
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_117675807
Weet niet waarom, maar heb het best met TS te doen..
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:18:20 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_117675918
Moedig, deze oproep.
pi_117682524
TS, plaats je post even in het linkje van kipknots, daar zitten meer lotgenoten.
pi_117754059
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Gideon83 het volgende:
Hey allemaal,

Nou een tip van een jongen die met enige regelmaat als meisje in Milaan gaat shoppen met een vriendin:
Don't try too hard. Zodra je erg vrouwelijk wilt zijn, neigt het al snel naar drag.
Alleen oogpotlootje en mascara is veel beter dan gekleurde oogschaduw en valse wimpers en rouge en de hele mikmak. Als je mooie lippen hebt, lippenstift. Heb je mannenlippen (als in weinig vorm) dan niet, want dan wil je er geen aandacht op vestigen. Liever doe je dat dan met je ogen. Smokey eye kan mooi worden als je de techniek beheerst.

Foundation kan je huid er zachter uit laten zien.
Goed gevormde (epileren!) wenkbrauwen is een must.

Goede de pruik is de helft van het werk. Niet voor platina blond gaan als je zelf donker haar hebt. Je moet voor iets gaan dat klopt met je huid en je ogen.

Ik ga vaak niet eens in een jurk, maar gewoon legging met tuniek ofzo, houd het vooral modern. Kijk (in de etalages) wat nu in is en ga niet voor een gebloemde oma jurk of helemaal in de glitter ofzo. Kleed je ook naar je leeftijd!!!! Mantelpakje kan trouwens heel chique zijn.
Voorzichtig met de accessoires! Eigenlijk moeten ze niet eens opvallen.
Leuk sjaaltje om je adamsappel te verbergen kan ook handig zijn ;) en een sjaaltje in je haar of baret kan ook heel leuk staan.

(Let ook even op de minimale make-up bij die dame...)

[ Bericht 6% gewijzigd door Cavalinho op 08-10-2012 22:37:15 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117762896
jammer van die watermerk op die foto trouwens, zit net op de kritieke plekken :P
maar wel goeie bijdrage cavalinho ^O^
pi_117772009
Dank je.

Wat betreft de foto, het was het beste voorbeeld van minimale make-up en wat leuks op je kop en een sjaaltje, wat ik zo snel kon vinden.

Ik heb nog wat andere, met verschillende gezichtsvormen.

Hier ook alleen een lichte smokey eye bij best een jongensachtig model.

Hier ook een lichte smokey eye en wat lipgloss, oorringen en een sjaaltje.

Het kan echt heel eenvoudig. Let wel op de "perfecte" wenkbrauwen die echt heel belangrijk zijn in een gezicht.

Lichte lipstick en mascara en een leuke winter hoofdbedekking;

Met lipstick kleur moet je ook uitkijken. Kwestie van expirimenteren, maar met wat gloss of roze lipstick is het resultaat meestal natuurlijker (lees minder drag) dan met rood of wijnkleuren.
Heb je een getinte huid dan kun je wel donkere lipstick hebben.

Als je durft, kun je je bij een parfumerie laten opmaken, kun je meteen de producten kopen die bij jouw huidtype passen.

Wees voorzichtig met je luchtjes. Beter een "poeder achtig" geurtje dan een walm.

Als je slim bent, neem je foto's.
In de eerste plaats zie je jezelf dan feitelijk beter dan in de spiegel, en ten tweede kun je het gebruiken om te weten wat je de volgende keer anders moet doen, of juist hetzelfde.
Neem foto's vooral (ook) bij daglicht. Make-up ziet er bij daglicht soms plots heel anders uit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 09-10-2012 17:50:41 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')