Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Toch denk ik in ieder geval die katten zich ondertussen zorgen zouden moeten gaan maken.
Een paar miauwtjes teveel en ze belanden een paar dagen later op zijn toast.
De vissen zijn vast wel veilig voorlopig zolang Buys haring blijft leveren want daar komt geen kik uit.
Eén van die katten is al lange tijd niet meer te zien geweest. Vlak na de laatste keer dat-ie in beeld was at opa Chinees.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Toch denk ik in ieder geval die katten zich ondertussen zorgen zouden moeten gaan maken.
Een paar miauwtjes teveel en ze belanden een paar dagen later op zijn toast.
De vissen zijn vast wel veilig voorlopig zolang Buys haring blijft leveren want daar komt geen kik uit.
Schrijf vast een pakkende tekst voor haar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed voor de carrière van Oma als zangeres van het levenslied.
"Ik verklootte je eten, heb je pillen verbrand."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Schrijf vast een pakkende tekst voor haar.
Van het album "Ik zit hier met m'n soortgenoten in de winkel."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef mootie het volgende:
Oeeeh ik weet een titel:
Afgedankt als een mamagaai
"Jij belde voor bier, maar dat doet me geen zier'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik verklootte je eten, heb je pillen verbrand."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het album "Ik zit hier met m'n soortgenoten in de winkel."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan bij Dr. Phil:
I survived 40 years Opa
Gegarandeerde tranentrekker.
Ze is toch bij hem weg, om die vriendin, en om haar carriere na te jagen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En dan Opa bij Dr. Oz, krijgt-ie daar ook weer pillen.
Opa blijft natuurlijk zijn Tina als een soort Ike volgen en lastigvallen met z'n belletje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is toch bij hem weg, om die vriendin, en om haar carriere na te jagen!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nee zeg, ongeloofelijk nóg een toastje! Dit moet wel Hemelse Salade zijn...![]()
[ afbeelding ]
Leo heeft de eieren zelf gelegd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nee zeg, ongeloofelijk nóg een toastje! Dit moet wel Hemelse Salade zijn...![]()
[ afbeelding ]
Hij moet dan gaan uitkijken niet aan de drank te raken....ow wacht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa blijft natuurlijk zijn Tina als een soort Ike volgen en lastigvallen met z'n belletje.
Volgens Heks staan ze in rijen te springen om het gat dat oma achterlaat te vullen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Als Oma weggaat hep Oop volgens mij zo weer een ander, een lekkere jonge blonde. Tsja, wat wil je met Oop z'n looks
En hoe zie je dat voor je? Dan moet hij naar buiten en, god verhoede, de straat verlaten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa blijft natuurlijk zijn Tina als een soort Ike volgen en lastigvallen met z'n belletje.
Opa is een ontvanger?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens Heks staan ze in rijen te springen om het gat dat oma achterlaat te vullen.
Daar zullen toch ook wel pillen voor zijn?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Dan moet hij naar buiten en, god verhoede, de straat verlaten.
Je moet wat in de bajesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |